Ja was kurcze nie rozumie. Moze i napisze same plusy, ale dla mnie mod stal sie lepszy.
Mapy - fakt, sa strasznie kompozerne. Po grze w PRa, res kompa jest musowy. A co do ich grywalnosci zastrzezen nie mam. Ba! Sa nawet bardzo smaczne

. No, moze ta mapa USMC vs Partyzantka gdzie USMC ma lotnisko, a cale miasto wypchane sprzetem przeciwnika nie daje szans na wygrana.
Bronie - Mialem supporta u MECow. Ta bron to kosiara jakich malo. Jest naprawde konkretna bronia. Moze i nie jest tak celna jak m16, ale zabijac na srednich odleglosciach to tez nie problem, 2-3 krotkie serie i po problemie. W USMC tez niezgorsza. Na Al Fallujah region (ta pustynna mapa) sprawdzala sie bardzo dobrze.
Zwykle bronie niewiele zmienione (wiwat G3

) , strzela sie tym normalnie, zas nie wiem o co wam chodzi.
AA nie probowalem, wiec nic nie mowie.
Kity - kity mnie strasznie bola. Raz dzialaja, raz nie. Ale zauwazylem ze zalezy to od serwera. Jak juz dziala to dziala bez problemu, a i kity sa fajnie zrobione. Iron Sheep trzeba bylo czytac FAQ podane przez Wujka, tam jest napisane ze kity nie zawsze sie pojawiaja graficznie, ale fizycznie tam sa, wiec wystraczy po komunikacie kliknac "g" i po klopocie. W patchu pewnie to poprawia. Przynajmniej ja nie mialem problemu z podniesieniem niewidzialnego kita
Co do rozpoznawania. Ja ani troche nie narzekam. Zabijalem swoich tylko np. jak byli po drugiej stronie rzeki, a czasu zeby na radar spojrzec nie bylo. Ale ogolna walka przebiega bez trudnosci w rozpoznawaniu.
Moj kumpel, ktorego wciagnalem w PR'a, choc krotkowidz tez nie ma problemow
No offence, ja pisze tylko soje wrazenia z gry.
_________________
A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres -
http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker