Teraz jest 2 gru 2024, 10:02

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 lis 2006, 23:15 
Offline

Dołączył(a): 11 lis 2005, 00:44
Posty: 79
Pewnie niepotrzebnie piszę w nowym wątku, ale muszę się wypłakać.

Poprzednia wersja PRMM byłą znakomita. Grywalność 100%, świetne mapy, znakomite wyważenie skuteczności broni... itd.

A teraz?
Mapy - ogromne i przekombinowane, nie wspominając, że bardzo procesorożerne (1 GB RAM tażke okazuje się za mało).
Bronie - skaczą przy każdym strzale jak armaty. Jeśli już uda się zgarnąć SUPPORT, to jego karabin tak skacze, że po dłuższej serii celuję w niebo. Faktycznie nadaje się tylko jako ogień zaporowy, bo o celności można pomarzyć tylko.

No i najgorsze - kompletnie nie wiem, do kogo strzelam. Moi wrogowie też nie - często patrzymy sobie w oczy przez dobrą sekundę i obaj nie wiemy, czy gramy w jednym zespole. I to stojąc o 5m od siebie!! W końcu jeden nieśmiało naciska spust, a ja wypatruję, czy zabił swojego, czy komunikat się nie pojawi.

Podsumowując - gra stała się tak nadrealistyczna, że całkowicie zgubiła swoją grywalność. Ale to może i dobrze - czas zrobić sobie dłuższą przerwę...

Martin5_PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lis 2006, 01:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2005, 16:51
Posty: 21
Lokalizacja: Lublin
Moze moje 0,03 pln. dorzuce. Mapy faktycznie jakies spore sie zrobily. Gram tylko na Thors Brigade wiec pewnie jszcze wszystkich nie widzialem ale najbardziej wykancza mnie ta chiny vs brytyjczycy z mostem i zalesionymi wzgorzami. Matko, srodki transportu respawnuja sie tak dlugo, ze ide piechotka pol mapy i zanim znajde jaka "miejscowke" do walki to juz zwykle kulka znikad i od nowa. Ja rozumiem realizm ale czy za wszelka cene? Kolejna rzecz to "kity na zamowienie" - pomysl w sumie w zalozeniu pewnie jest niezly, ale :
1. czasem pomimo komunikaty, ze dostales kit, za diabla nie mozna go znalezc. Teoretycznie powinien pojawic sie tuz obok, jednak nie zawsze i nie wiem jaka jest regula.
2. szczegolnie wkurza jak w koncu uda sie dostac kit i za chwile zginac, to komunikat, ze kolejna prosba jest "too soon after last..." zabija:(
3. bron: w 0.32 gralem glownie jako support, teraz glownie jako snajper. "dawny" support gun byl spokojnie do ogarniecia i z celnoscia nie bylo w zasadzie problemu. Teraz to jakis dramat. Za to snajperka zrobila sie jakas taka "latwiejsza"
4. Kit "anty air" - w realu dziala na podczerwien, wiec dlaczego do diabla "little bird" jest "niewidzialny" dla tego zestawu?
5. dzialka AA - szkoda slow, wiecej huku robia niz z nich pozytku:(
6. o zbyt pozno pojawiajacych sie tagach juz byla mowa...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lis 2006, 10:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 21:33
Posty: 400
Lokalizacja: Rzeszow
Ja was kurcze nie rozumie. Moze i napisze same plusy, ale dla mnie mod stal sie lepszy.

Mapy - fakt, sa strasznie kompozerne. Po grze w PRa, res kompa jest musowy. A co do ich grywalnosci zastrzezen nie mam. Ba! Sa nawet bardzo smaczne :wink:. No, moze ta mapa USMC vs Partyzantka gdzie USMC ma lotnisko, a cale miasto wypchane sprzetem przeciwnika nie daje szans na wygrana.

Bronie - Mialem supporta u MECow. Ta bron to kosiara jakich malo. Jest naprawde konkretna bronia. Moze i nie jest tak celna jak m16, ale zabijac na srednich odleglosciach to tez nie problem, 2-3 krotkie serie i po problemie. W USMC tez niezgorsza. Na Al Fallujah region (ta pustynna mapa) sprawdzala sie bardzo dobrze.
Zwykle bronie niewiele zmienione (wiwat G3 :) ) , strzela sie tym normalnie, zas nie wiem o co wam chodzi.
AA nie probowalem, wiec nic nie mowie.

Kity - kity mnie strasznie bola. Raz dzialaja, raz nie. Ale zauwazylem ze zalezy to od serwera. Jak juz dziala to dziala bez problemu, a i kity sa fajnie zrobione. Iron Sheep trzeba bylo czytac FAQ podane przez Wujka, tam jest napisane ze kity nie zawsze sie pojawiaja graficznie, ale fizycznie tam sa, wiec wystraczy po komunikacie kliknac "g" i po klopocie. W patchu pewnie to poprawia. Przynajmniej ja nie mialem problemu z podniesieniem niewidzialnego kita :wink:

Co do rozpoznawania. Ja ani troche nie narzekam. Zabijalem swoich tylko np. jak byli po drugiej stronie rzeki, a czasu zeby na radar spojrzec nie bylo. Ale ogolna walka przebiega bez trudnosci w rozpoznawaniu.
Moj kumpel, ktorego wciagnalem w PR'a, choc krotkowidz tez nie ma problemow :P


No offence, ja pisze tylko soje wrazenia z gry.

_________________
Obrazek

A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres - http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lis 2006, 18:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
trzymajmy się jednego tematu. :)

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL