Teraz jest 16 maja 2024, 04:57

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 sie 2008, 22:38 
Offline

Dołączył(a): 11 lis 2005, 00:44
Posty: 79
Na razie czuję się, jakbym cały czas brodził w wodzie. Wszystkie ruchy są tak spowolnione, że non-stop jestem zirytowany. Zapewnie to minie z czasem. Póki co - biegać nie można, mapy ogromne, poczucie zagubienia i osamotnienia nieustępujące...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2008, 09:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 16:09
Posty: 1459
Lokalizacja: Kielce
Jeżeli chodzi o realizm to im się udało, bo normalnie człowiek przecież nie biega cały czas (pomijając ludzi, którzy biorą nóż, żeby biegać szybciej). Mnie bardziej irytuje przykładanie kolimatorów (czy celowników, jak zwał, tak zwał) do oka (bo iron sights zrobili dobrze), to są przecież wyszkoleni żołnierze, nie cywile, którzy pierwszy raz broń widzą...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2008, 12:27 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2006, 15:08
Posty: 813
Lokalizacja: Łódź
Chcą troszkę to wybalansować, żeby ludzie z iron sightami też mieli jakieś szanse w walce (militia, insurgenci, czy kity takie jak medyk) i to jest imo dobre rozwiązanie i w miarę realistyczne (w mieście celowniki optyczne są mniej przydatne, to chyba logiczne, a może się mylę).
A jak chcesz żeby szybko przykładali do oka to zrób modele z podbitymi oczami :D

_________________
Obrazek
plaY^ | www.play-esports.pl | #plaY^ @ QuakeNet
Obrazek
[GCA] | www.goldencamels.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2008, 13:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2008, 20:28
Posty: 113
Lokalizacja: Kraków
Zaczynam biegać z iron sightem :P Do plusów trzeba zaliczyć muzykę. Jest PRZEGENIALNA! Zwłaszcza podobają mi się utwory z wczytywania map Ramiel i Muttah City.

_________________
Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2008, 13:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
wszystko spoko, denerwuja mnie tylko 3 rzeczy:

1)limitowanie kitow...jeszcze marksmana, gren i AT zniose, ale AR nie powinno sie limitowac! przeciez to jest JEDYNY w pelni automatyczny karabin druzyny (nawet sama nazwa M249 to wskazuje-SAW) i ten kit powinien byc imo nielimitowany, ale dostepny dla druzyn min 4 osobowych...

2)sprint...haha, o ile wczesniej wkur.... mnie lazenie na kashanie na piechte (bo jeepa wysadza, albo do nastepnego bunkra trzeba podbiec) to dzieki sprintowi bylo jeszcze znosnie...mozna byla przebiec 200m i ok. teraz wszystko spieprzyli, sprint max 50 m i laduje sie tak dlugo, ze zdazylbym popelnic samobojstwo, wziasc trucka z main base i dojechac w miejsce w ktory ostatnio bylem 3 razy =/

3)czas przykladania celownika do oka...devowie sobie zarty stroja...to ma byc Project Reality? LOL, przeciez taki wytrenowany zolnierz zna swoja bron i przeszedl z nia odpowiedni trening...2 sek to stanowczo za duzo, ciekawe, czy to zostanie poprawione


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2008, 14:08 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
Zar2Roc, probowales zabic amerykanina z ak? :D jak dla mnie to jest niesamowicie trudne przez wielkosc nowego celownika i rozrzut broni.
do plusow trzeba jeszcze dodac niesamowite efekty dzwiekowe (w szczegolnosci granaty) i granatnik. no i nowe pojazdy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2008, 14:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Mi większość zmian się podoba... gdyż rozumiem założenia dev... jedyne co mnie może denerwować to znikanie RP i limitowane kity.
-Sprint- IMO bardziej realistyczne... owszem o ile normalny człowiek jest w stanie przebiec sprintem 200m bez jakiegoś większego problemu tyle 50m dla wojaka wypakowanego granatami, amunicją i trzymającego w łapach broń jest dla mnie realistyczne... ponadto teraz ludzie bardziej to oszczędzają = nie biegają jak szaleni po mapie a używają tylko gdy są pod ostrzałem, dla mnie to plus (Jako SL zauważyłem iż kiedy tak się nie biega łatwiej również utrzymać skład w "kupie").
-2s celowanie scope'm- również plus, może nie jest to zabieg realistyczny ale wnosi dużo dobrego do game play'u. Teraz luneta jest dobra ale tylko na dalsze dystanse w walce w zwarciu poprzez długi czas celowania jest praktycznie bezużyteczna... tak też jest w realu choć powody są nieco inne... Teraz widzę więcej osób ozywających broni z iron sight'em dzięki czemu zarówno ci ze scope jak i ci z iron'ami mają rację bytu. Jedyne co bym chciał to 2 wersje oficera z scop'em i bez bo jako SL szczególnie ma Mutarrach wolałbym czasami mieć iron'a ;). No ale cóż zawsze jest gnat...
-Animacje- Zarówno dłuższy czas przeładownia jak i pozorne "ruchy głowy" mi się podobają... teraz gra w ogóle nie wygląda jak vanilia. Czas przeładowani natomiast powoduje iż o wiele ważniejsze stało się kontrolowanie amunicji w magazynku gdyż podczas walki na zmianę owego nie ma po prostu czasu, przy czym nie jest to wcale nierealistyczne bo wyjęcie magazynka z ładownicy wraz z czasem przeładowania broni jest IMO odpowiednio długie w stosunku do reala...
-Brak C4 u eng- przyznajmy szczerze..l. teraz po prostu nie jest potrzebne... ciachasz nożem radio w FB i po nim. C4 natomiast często było wykorzystywane w sposób w jaki raczej w realu się tego nie robi chyba że mowa o terrorystach samobójcach (a ci mają swoje IED'y). Teraz C4 ma Spec Ops którego to zadaniem jest właśnie rozwalanie assestu przeciwnika za liniami wroga, klasa ta jako jedyna z C4 zyskała teraz większą rację bytu niż to że ma fajny karabinek itp. teraz ENG jest do otwierania bram, stawiania min, rozbrajania ich i naprawy pojazdów/assestu i tak właśnie IMO to powinno wyglądać... nie powinien on robić zazwyczaj samobójczych bombowych najazdów na APC itp.
Na razie tyle :]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2008, 14:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2008, 20:28
Posty: 113
Lokalizacja: Kraków
Na Mestii brytyjski eng nie ma min*. Padłem.


*(przynajmniej w trybie treningu)

_________________
Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2008, 14:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
lexoo napisał(a):
Na Mestii brytyjski eng nie ma min*. Padłem.


*(przynajmniej w trybie treningu)


pod 9 nie ma przypadkiem ?

A jeśli chodzi o IED, nie da się robić wybuchowych akcji samochodem, ładunki "przenikają" przez pojazdy i lądują pod nimi.

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2008, 15:09 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
tak ale to juz bylo od dawna. nie ma co marudzic bo sa ciagle jeszcze wybuchowe autka ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2008, 16:10 
Offline

Dołączył(a): 26 mar 2006, 01:07
Posty: 142
Lokalizacja: Wrocław
Narazie obczajam zmiany i probuje sie sie przyzwyczaic. Po dluzszym czasie albo sie da albo nie. Tak bylo w 0.7 z efektami, prawie wszyscy marudzili ateraz bez tych efektow byloby "dziwnie".
Narazie nie gralem na Mestii w 0.8 ale ktos mi powiedzial, ze mapa zostala zmniajszona? to prawda czy nie?

Pozdrawiam.

_________________
Roziu<RangersPL>
http://rangerspl.pun.pl

Obrazek

"Kelner, co ta mucha robi w mojej zupie?"
http://www.zabawa.xorg.pl/obrazki/mucha.php


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2008, 16:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2005, 21:41
Posty: 380
Lokalizacja: Radom
Powiem że grając już dzisiaj zacząłem postrzegać tą wersje trochę inaczej...wczoraj narzekałem strasznie na sprint na czas dokładania lunety do oka. Dzisiaj przyznam sie szczerze że już to mi nie przeszkadzało, to prawda co powiedział wyspa do co sprintu teraz trzeba go bardziej szanować i przynajmniej jak dla mnie jest on na sytuacje awaryjne lecz powinni skrócić delikatnie czas ładowania go. I co do map... Mturach 2 czy jak to tam się pisze świetna mapka i te wózki widłowe :D Rimel podobnie jak maturach też mi sie podoba lecz lecz nie do końca reszta map jest możliwa choć jedna ta dolina jak jest mało ludzi to poprostu można zasnąć z nudów

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2008, 18:27 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
ja juz sie przyzwyczailem. rzeczy ktore mi sie nie podobaly wydaja sie teraz dobrym posunieciem. to byl tylko szok przejsciowy ;) dzieki temu ze gra zwolnila jeszcze bardziej da sie grac jeszcze bardziej taktycznie. teraz tylko trzeba dobrych graczy w teamie do szczescia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2008, 21:17 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2005, 19:40
Posty: 2627
Lokalizacja: Alt Stettin/Birmingham UK
Jako, że jest już jeden temat o PR 0.8 ten zamykam. Uapa

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL