Teraz jest 6 wrz 2025, 02:22

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 135 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2003, 21:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2003, 23:01
Posty: 424
Lokalizacja: Wawka- Imielin
DarthPrivate napisał(a):
Nie gralem w call of duty, ale wiem jak to wyglada od anonimowych osob. Tryb single player jest zajbisty kilmat na 102!!! Lecz..... multiplayer nie wnosi nic nowego, begasz i strzelasz, zadnych pojazdow (oprocz czolgow). Brak klimatu (bo go w sieci nie stworzysz). To bedzie drugi MOH:AA, zajebisty w single playerze, klapa w multiplayerze.

PS. Rodzaj gry bf'a to : MULTPLAYER FPP/TPP!!!


Hmm absolutnie się z Tobą nie zgadzam, że mohaa to klapa w multiplayerze :evil: Nie rozumiem, czemu tak uważasz... :?: polska scena mohaa jest kilkanaście razy większa niż BF.. i to jest klapa?
P.S. Kilka dni temu był mecz o mistrzostwo Polski i wygrali SShooters z TitanSquad :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2003, 23:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 08:33
Posty: 892
Lokalizacja: Bartoszyce
Igor [PL] napisał(a):
DarthPrivate napisał(a):
Nie gralem w call of duty, ale wiem jak to wyglada od anonimowych osob. Tryb single player jest zajbisty kilmat na 102!!! Lecz..... multiplayer nie wnosi nic nowego, begasz i strzelasz, zadnych pojazdow (oprocz czolgow). Brak klimatu (bo go w sieci nie stworzysz). To bedzie drugi MOH:AA, zajebisty w single playerze, klapa w multiplayerze.

PS. Rodzaj gry bf'a to : MULTPLAYER FPP/TPP!!!


Hmm absolutnie się z Tobą nie zgadzam, że mohaa to klapa w multiplayerze :evil: Nie rozumiem, czemu tak uważasz... :?: polska scena mohaa jest kilkanaście razy większa niż BF.. i to jest klapa?
P.S. Kilka dni temu był mecz o mistrzostwo Polski i wygrali SShooters z TitanSquad :twisted:


Hm kilkanascie razy większa może i była dawno temu, teraz to sa jakieś marne popiardywania, a serwisu dobrego o tej grze wogóle znaleźć nie można. Jedyny który trzymał poziom moh.fpp.pl dawno już zszedł na psy i widząc ilośc komentarzy pod niusami czyli zero widać jak jest aktywna ta scenka :) Oczywiście nie piszcie mi, że się nie znam, śledze kilka scen fpp w poslce aktywnie na www i forach, a także wyniki cb rozegranych meczy i jak narazie CS numero 1 MOH niestety już daleko w tyle ostatnie podrygiwania trupa...

Do pozostałych ludzików w temacie multiplayer odpowiadam: informacje swoje o braku multiplayer w Call OF Duty miałem, mogłem sie mylić, jeśli będzie multi to super napewno zagram, ale tak jak ktos juz powiedział będzie to tylko kolejny MOH czyli nędzna bieganina sama piechotą, nie warto cofać się w tył....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 paź 2003, 00:00 
Offline

Dołączył(a): 6 mar 2003, 17:51
Posty: 409
Lokalizacja: wawa-kabaty
AB i zP Ruleez!!!!!!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 paź 2003, 00:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2003, 20:21
Posty: 381
Lokalizacja: Warszawa
Nom i Shaggy zes zakonczyl temacik :D

PS Ludzie bf zawsze bedzie gora!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 paź 2003, 11:34 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2003, 01:09
Posty: 868
Shaggy OFP i BF1942 były ekperymentami jak gracze przyjmą pojazdy w grze i jak widać dobrze się przyjeły ale zanim ten trend wejdzie na stałe to dużo czasu minie. Ale czasami też umieszczanie pojazdu w grze mija się z celem i były by idiotyzmem. Np. w Rainbow Six 3: Raven Shield jaki miał by się zanelźć pojazd? Polewaczka? Inną rzeczą jest to że np. podzczas bitwy pod westerplate (wiem może mnie zlinczujecie że źle napisałem ale sorry :) ) Polacy nie mieli czołgów to co ktoś ma na siłe dodać polakom czołgi by nie cofać się w tył?

Druga sprawa to to że Call of Duty korzysta z silnika Quake III a ten nie jest przystosowany do obsługi pojazdów. Fakt że będą czołgi powinien was ucieszyć. Pewny jestem że jeżeli CoD odniesie sukces to wtedy team wykupi lepszy silnik i będą pojazdy ale to ich pierwsze dzieło więc nie kupili odrazu silnika Unreal II.

Zresztą czołgi w CoD bardziej mi się podobają niż w BF :) bo są masywniejsze i dla piechoty są to bestie. Jak gram w MoH i w jednej misji jest czołg to czuje że to jest stalowa bestia bardzo powolna ale groźnia a w BF tego się nie czuje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 paź 2003, 11:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Pewnie te pojazdy będą na miarę tych w CS czy HL.
Panowie, popatrzcie na to trzeźwym okiem.
CS był stworzony z myślą o multiplayer i żyje już 4 lata.
BF był stworzony z myślą o multiplayer, żyje już 1.5 roku i się rozwija.
MOHAA był stworzony z myślą o singleplayer, żyje 2 lata i zdycha.
Call of Duty też jest stworzony z myślą o singleplayer.
Wniosek - pobędzie i zdechnie.
Z pewnością zmiecie scenę MOHAA całkowicie.
Wątpię żeby zmiótł w ten sam sposób BF. To nie ten typ gry.
CoD to bezpośrednia konkurencja dla MOHAA.

Shaggy, może zrobisz ranking aktywności i wielkości scen multiplayerowych w Polsce? Ciekaw jestem jak to wygląda.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2003, 01:09 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2003, 01:09
Posty: 868
Jest nowe Demo ale chyba tylko na gry.wp.pl nie wiem tylko czy ci co nie wykupili abonamentu bedą mogli ściągnać, ja już zasysam ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2003, 01:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2003, 04:00
Posty: 20
Lokalizacja: Puławy
Hmm moim zdaniem CoD i BFa nie da sie porownac bo jedyne co mają wspolnego to klimat 2 wojny światowej BF to bardziej symulator pola walki zas CoD bedzie na styl MoHAA duzo czasu spedzilem na graniu w MoHAA przed BFem i musze powiedziec ze z niecierpliwosca czekam na CoD bo jesli bedzie w stylu MoHaa to :lol: tego klimatu nie da sie opisać rozgrywka wygląda zupełnie inaczej niz w BF bardziej statycznie co tam bede pisal jak w BF fizyka walki zolnierzem byla by taka jak w MoHaa to giera byla by the best

_________________
Fire'N'Forget


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2003, 01:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2003, 04:00
Posty: 20
Lokalizacja: Puławy
Dowodca_Pawel napisał(a):
Shaggy OFP i BF1942 były ekperymentami jak gracze przyjmą pojazdy w grze i jak widać dobrze się przyjeły ale zanim ten trend wejdzie na stałe to dużo czasu minie. Ale czasami też umieszczanie pojazdu w grze mija się z celem i były by idiotyzmem. Np. w Rainbow Six 3: Raven Shield jaki miał by się zanelźć pojazd? Polewaczka? Inną rzeczą jest to że np. podzczas bitwy pod westerplate (wiem może mnie zlinczujecie że źle napisałem ale sorry :) ) Polacy nie mieli czołgów to co ktoś ma na siłe dodać polakom czołgi by nie cofać się w tył?

Druga sprawa to to że Call of Duty korzysta z silnika Quake III a ten nie jest przystosowany do obsługi pojazdów. Fakt że będą czołgi powinien was ucieszyć. Pewny jestem że jeżeli CoD odniesie sukces to wtedy team wykupi lepszy silnik i będą pojazdy ale to ich pierwsze dzieło więc nie kupili odrazu silnika Unreal II.

Zresztą czołgi w CoD bardziej mi się podobają niż w BF :) bo są masywniejsze i dla piechoty są to bestie. Jak gram w MoH i w jednej misji jest czołg to czuje że to jest stalowa bestia bardzo powolna ale groźnia a w BF tego się nie czuje :)

Zgadzam sie Pawel BF to gra eksperymentalna a to jak zachowuje sie jeep podczas jazdy albo czolg kotry sie turla z gorki jak by wazyl pare deko to jest poprostu smieszne a i walka zolnierzami nie jest dopracowana czekam az powstanie gra w ktorej beda pojazdy a kazdy z nich bedzie sie prowadzic realistycznie tak ze samochod bedzie sie zachowywal jak w typowej grze z gatunku np Colin czy cos takiego zas idac zolnierzem z karabinem bedziemy sie czuli jak w rasowym FPP itp.

_________________
Fire'N'Forget


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2003, 02:18 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
MooJL napisał(a):
Dowodca_Pawel napisał(a):
Shaggy OFP i BF1942 były ekperymentami jak gracze przyjmą pojazdy w grze i jak widać dobrze się przyjeły ale zanim ten trend wejdzie na stałe to dużo czasu minie. Ale czasami też umieszczanie pojazdu w grze mija się z celem i były by idiotyzmem. Np. w Rainbow Six 3: Raven Shield jaki miał by się zanelźć pojazd? Polewaczka? Inną rzeczą jest to że np. podzczas bitwy pod westerplate (wiem może mnie zlinczujecie że źle napisałem ale sorry :) ) Polacy nie mieli czołgów to co ktoś ma na siłe dodać polakom czołgi by nie cofać się w tył?

Druga sprawa to to że Call of Duty korzysta z silnika Quake III a ten nie jest przystosowany do obsługi pojazdów. Fakt że będą czołgi powinien was ucieszyć. Pewny jestem że jeżeli CoD odniesie sukces to wtedy team wykupi lepszy silnik i będą pojazdy ale to ich pierwsze dzieło więc nie kupili odrazu silnika Unreal II.

Zresztą czołgi w CoD bardziej mi się podobają niż w BF :) bo są masywniejsze i dla piechoty są to bestie. Jak gram w MoH i w jednej misji jest czołg to czuje że to jest stalowa bestia bardzo powolna ale groźnia a w BF tego się nie czuje :)

Zgadzam sie Pawel BF to gra eksperymentalna a to jak zachowuje sie jeep podczas jazdy albo czolg kotry sie turla z gorki jak by wazyl pare deko to jest poprostu smieszne a i walka zolnierzami nie jest dopracowana czekam az powstanie gra w ktorej beda pojazdy a kazdy z nich bedzie sie prowadzic realistycznie tak ze samochod bedzie sie zachowywal jak w typowej grze z gatunku np Colin czy cos takiego zas idac zolnierzem z karabinem bedziemy sie czuli jak w rasowym FPP itp.

ofp zdecydowanie nie byl eksperymentalny, gralem w niego bardzo duzo w singlu i mial niesamowity klimat a realny byl az do bolu, tam czolgi to byly naprawde czolgi itp itd, tylko ze pic polega na tym ze czasem trzeba dac sobie luz, i BF imho to jest taka luzna giera ktorej glownym atutem jest GRYWALNOSC a nie realizm, natomiast realizmu oczekuje od OFP2 na ktory tez bardzo czekam, CoD to dla mnie maly epizod i proba dorobienia sequela do MOHAA ktory byl zdecydowanie singlowy, ale gralem tez w MP w MOHAA tez troche i musze przyznac ze to kupa smiechu w porownaniu z BF

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2003, 10:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 cze 2003, 08:57
Posty: 1009
Lokalizacja: Sosnowiec
Geeezas... ludzie, nie uwsteczniajcie sie.. Piasek podsumowal wszystko, dla BFa na razie jedyna konkurencja to BF: Vietnam. A reszta is goin` bye bye.

_________________
- Eagle Thrust formation target 2800 yards -- begin psch-war operations.
- 700 -- 600 yards -- 500 -- Commence firing.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2003, 12:30 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 15:36
Posty: 2259
Lokalizacja: Gliwice
Cytuj:
Call of Duty korzysta z silnika Quake III


no to dziekuję za takiego gniota - załosne - może to i super silnik ale ma wieki i wiekowe ograniczenia.

Przy okazji tracicie jeden aspekt z pola widzenia - engine sieciowy Q3 jest do dupy, ping wiekszy niż 60-70 jest mocno odczuwalny przy strzelaniu.
Co do fizyki MOHAA ktoś się nią tak podniecał - tylko nie napisał konkretnie czym ? Prosiłbym o rozwinięcie tematu fizyki w MOHAA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2003, 15:15 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2003, 01:09
Posty: 868
Max silnik Quake 3 nie jest takim gniotem :/ Można przy jego pomocy zrobić ładną grafike a przykładem tego jest Call of Duty. Dodatkowo CoD działa lepiej niż BF a według mnie w COD jest lepsza grafika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2003, 15:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 cze 2003, 08:57
Posty: 1009
Lokalizacja: Sosnowiec
To nie lepiej kupic konsole? :roll:

_________________
- Eagle Thrust formation target 2800 yards -- begin psch-war operations.
- 700 -- 600 yards -- 500 -- Commence firing.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2003, 15:23 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 15:36
Posty: 2259
Lokalizacja: Gliwice
niewątpliwie będzie Ci lepiej działał bo w czasach Q3 wypasem był Celeron 300 i VooDoo - ale ograniczenia jakie to ze sobą niesie sa też całkiem duże. Engine BF pozwala zasymulować oprócz fizyki piechura także fizykę pojazdów ziemnych i samolotów, a jak widać na przykładzie EOD'a, DC, GC ma jeszcze wiele w zapasie (helikoptery, maszyny kroczące itd). Zresztą ważniejsze w mojej poprzedniej wypowiedzi było to że engine Q3 ma skopaną warstwę sieciową ...... oki może nie skopaną ale dużo gorszą od BF1942.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 135 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL