1. Gadaj w sklepie tylko i wyłącznie z jego WŁAŚCICIELEM i ********* tych pajaców, którzy Ci składali kompa
2. Staraj się spokojnie opisać co się dzieje z kompem i miej za wczasu przygotowaną propozycję załatwienia sprawy - oczywiście ma to być zrobione zaraz i na miejscu
3.
BARDZO WAŻNE (problem, z którym się często ostatnio spotykałem) - problemy z kompem może stwarzać za niskie napięcie RAM'ów, płyta główna poprostu nie rozpoznaje właściwego zapotrzebowania kości pamięci na Volty i zamiast np. 2.1V daje tylko 1.8V. Jeśli nie zostało zmienione to ręcznie w biosie, to może powodować to duże problemy ze stabilnością systemu. Prawidłowe napięcie zasilania masz podane na stickerze na pamiątkach. W przypadku 2.1V w biosie należy ustawić +0.3V. Najlepiej niech je przetestują później Memtest'em 86
4. Skoro dysk 'nie trzyma' partycji i masz problemy z DVD to rzeczywiście może być coś nie tak z kontrolerem - najlepiej niech sprawdzą wsio na innej mobo
5. Grafa nie koniecznie musi być zjarana - jeśli nie sypie artefaktami to raczej nic jej nie powinno być
6. Jak będą Ci zaglądać do środka kompa, to niech do jasnej cholery zrobią tam porządek (boshe jak ja nienawidze plątaniny kabli w obudowie). W końcu po coś wymyslono opaski ściągające do kabli
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Ich brak w tym sklepie może świadczyć tylko o 'profesjonaliźmie' tej firmy...
7. Jeśli będą robili problemy, to pamiętaj, że zawsze istnieje Rzecznik Praw Konsumenckich
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)