Teraz jest 4 gru 2024, 21:31

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 cze 2007, 19:16 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Dziś z Uncle Bluesem ustaliliśmy parę spraw. Ogółem chodzi o to, że mam wolą rękę i bardzo dużo czasu na mapę. W związku z tym, że po przesiadce na 607rc1 poprzednia mapka padła a nie byłem z niej zadowolony zabrałem się do roboty nową metodą. Koniec z niezbyt efektywnym i efektownym robieniem terenu - nasza mapka ma powalać! A jak to zrobić? Spójrzcie na obrazek poniżej.

Obrazek

To jest mapa dla naszego projektu. Jest ona podzielona na 9 części - 1 centralna i 8 naokoło. Gra się na centralnej części a reszta jest poza strefą walki, co nie oznacza, że nie można na nią wejść. Po prostu po jakimś czasie się zginie. Gdzie jest to coś co ma powalać, spytacie? Otóż centralny kwadracik będzie wielkości Kashan Desert a całość nie będzie spowita mgłą! Mapa będzie przystosowana do nowego trybu jaki ma być wprowadzony do PR więc nie trzeba będzie wrzucać bardzo wielu obiektów - w końcu to góry afganistanu a nie manhattan.

Wnioski? Lepiej zacznijcie kombinować jakie lotnictwo dorzucimy do PP :]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2007, 19:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Meewosh47 napisał(a):
9 części - 1 centralna i 8 naokoło. (...) Otóż centralny kwadracik będzie wielkości Kashan Desert a całość nie będzie spowita mgłą!

tłumaczę, bo mnie Miłosz wprowadził w błąd. Mapa będzie wielkości Kaszany, nie będzie większa. kaszan też ma te 8 kwadratów na około - są one w gorszej jakości i tylko po to, żeby mapa nie urywała się tak nagle, żeby piloci samolotów miali gdzie patrzeć. Gra się tylko na środkowej części.

Chyba tak jest - tak przynajmniej zrozumiałem... :roll:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2007, 20:14 
Offline

Dołączył(a): 17 kwi 2007, 13:52
Posty: 243
Lokalizacja: Bydgoszcz
Jaką metodą uformujesz teren, heighmap na bazie odcieni szarości?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2007, 22:41 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Dokładnie tak. Muszę jeszcze popracować nad tym w photoshopie aby różnice były zauważalne dla programu oraz pousuwać naświetlenie i cienie z centralnego kawałka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2007, 23:50 
Offline

Dołączył(a): 17 kwi 2007, 13:52
Posty: 243
Lokalizacja: Bydgoszcz
Przydałyby się zdjęcia satelitarne na bazie skanowania wysokości w podczerwieni lub mapa radarowa powierzchni, tak czy inaczej rzecz do wykonania, ale masz nieproste zadanie, poszukam po sieci jakiś zdjęć widma radarowego w odwzorowaniu powierzchni skali szarości, ewentualnie kolorowych, chociaż takie coś można z powodzeniem wykonać też programem generującym teren


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2007, 09:26 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Założenie jest takie aby nie używać programów do generowania terenu, tylko użyć realnego terenu i na nim osadzić akcję. Jeżeli coś znajdziesz to PM.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2007, 20:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Miłosz ten link może ci się przydać. Jest tam opisane jak zrobić PCXa z siatką wysokościową pobraną z NGDC. To pewnie jakieś amerykańskie geo coś :D Niestey zasówam zaraz degustowaćcidera i nie mam czasu dokładnie się temu przyjrzeć.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sie 2007, 13:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2005, 22:30
Posty: 258
Lokalizacja: Warszawa
Mam 2 pytania kiedy będzie wersja 0.7 i o co będzie chodziło w tym nowym trybie, dzięki za odpowiedź, żeby nie było że mi sie nie chciało szukać to byłem na stonce PR i BSS i tam nic nie ma :(

_________________
Światełko w tunelu — to reflektory nadjeżdżającego pociągu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sie 2007, 13:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
DARK KNIGHT napisał(a):
Mam 2 pytania kiedy będzie wersja 0.7 i o co będzie chodziło w tym nowym trybie, dzięki za odpowiedź, żeby nie było że mi sie nie chciało szukać to byłem na stonce PR i BSS i tam nic nie ma :(
Może dlatego, że oficjalnie (nie oficlanie zresztą też) nikt nic nie wie. Gdyby ktoś coś wiedział, to napewno byś to znalazł na stronie PR'a, albo tu, na naszym forum.

Swoją drogą: Naucz się wreszcie pisać w odpowiednich tematach, a nie gdzie popadnie! :evil:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Ostatnio edytowano 4 sie 2007, 01:05 przez Uncle Blues, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sie 2007, 14:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
a co do tej mapki to proponowalbym tak w prawej gornej czesci mapy troche ten teren "wyplaszczyc", aby byla tam jakas baza Polska, a u Insurgentow powinny byc jakies stare bunkry i jaskinie, a najlepiej, aby mieli jakies miasteczko.
kolejna propozycja-gdzies tak na srodku moze sieknelibyscie jakies miasteczko czy cus, tak jak jest na Kaszanie (wiem, tam sa bunkry ^^)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sie 2007, 00:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2005, 22:30
Posty: 258
Lokalizacja: Warszawa
A propo tej mapy to insy by mogły zaczynać w jakiejś sieci tuneli czy cóś, trzeba im jakoś wyrównać szanse, lipny sprzęt ale nadrabiają to wykorzystaniem terenu itd, fajnie by było jakby na tej mapce był jakiś długi kanion (insy by mogły zrobić zasadzkę) prowadzący do jakieś wioski czy cóś (tam by trzeba było przejąć flagę )

ja pier... kto mi usunął część posta???? nawet nie dałeś infomacji za co i że mi wogule usunąłeś część posta...

To jak za komuny coś niewygodne powie sie dla "władz" normalnie cenzura, modzie powiedz mi jakim prawem mi wykasowałeś część posta.

_________________
Światełko w tunelu — to reflektory nadjeżdżającego pociągu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL