Ragni napisał(a):
1. U mnie nawet takiego folderu jak shaders tam nie ma... pewnie chodzi o archiwum shaders_client lub shaders_server (lub jakiś inny tego typu). Wstaw screena z błędem jaki ci wywala to może bede wiedział coś więcej.
http://img31.imageshack.us/img31/6789/mapeditorm.pngRagni napisał(a):
2. Jaki mod wybierasz na początku pracy edytora? bf2? pr?
przy bf2 i pr (pr_edit) dzieje się tak samo.
Ragni napisał(a):
3. Chcesz zacząć nową mapę od początku czy masz już kawałek zrobionej i nie chce ci się otworzyć?
Chcę robić nową mapę od początku, stara była niewypałem.
Próbowałem wczytać mapę po crashu edytora, i jest to możliwe, jednak nie mogę jej w pełni edytować.
Ragni napisał(a):
4. Wywala ci w czasie ładowania nowej mapy? A zmieniasz tryb pracy edytora na np. Level editor? (może i głupie pytanie ale musiałem zadać
)
Tak, podczas tworzenia, gdy wczytuje wszystkie komponenty, tekstury, obiekty itd. Mapa (Albo raczej kilka jej plików) pozostaje w katalogu gry, więc jej tworzenie nie zostało najwyraźniej ukończone.
(Nową mapę da się zacząć tylko od terrain editor
)
Wyrzuca na wczytywaniu