Teraz jest 24 lis 2024, 10:04

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 gru 2009, 15:04 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
(Wiem że nie do końca sprawa dotyczy PR'a samego w sobie, ale miałem zamiar zrobić mapę właśnie do tego moda.)
Gdy chcę stworzyć mapę (Sam edytor uruchamia się normalnie)w BF2 editorze, wywala mi za każdym razem na wczytywaniu shaderów. Spojrzałem w Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\shaders - a tam pusto. W związku z tym pytanie, czy ten folder u was cokolwiek zawiera?

Dodam jeszcze że kiedyś normalnie się odpalał, od pewnego momentu zaczął wyskakiwać taki krytyczny błąd.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2009, 15:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2009, 21:36
Posty: 2617
Lokalizacja: Eteryczna kraina snów pełna przygód
C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\shaders
Cytuj:
Ten folder jest pusty.


Ja nic nie mam.
Gapis napisał(a):
ale to nie rozwiązuje mojego problemu...

Ale chciales wiedziec.

_________________
http://socialclub.rockstargames.com/crew/the_agency_pl
Polska ekipa GTA V: Online [PS4][PS3][XBOX360][PC]


Ostatnio edytowano 6 gru 2009, 19:03 przez Eleanor, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2009, 18:58 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
ale to nie rozwiązuje mojego problemu...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2009, 20:49 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
http://www.realitymod.com/forum/f189-modding-tutorials/14468-tutorial-setting-up-bf2-editor-pr-mapping-modding.html

Zapraszam do lektury ;) Może masz edytor źle ustawiony....

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 gru 2009, 14:19 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
Dzięki, o paru rzeczach nie miałem pojęcia :)

Niestety nie rozwiązuje to mojego problemu i edytor nadal wywala na wczytywaniu shaderów

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 gru 2009, 00:48 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Gapis napisał(a):
Gdy chcę stworzyć mapę (Sam edytor uruchamia się normalnie)w BF2 editorze, wywala mi za każdym razem na wczytywaniu shaderów. Spojrzałem w Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\shaders - a tam pusto.


1. U mnie nawet takiego folderu jak shaders tam nie ma... pewnie chodzi o archiwum shaders_client lub shaders_server (lub jakiś inny tego typu). Wstaw screena z błędem jaki ci wywala to może bede wiedział coś więcej.

2. Jaki mod wybierasz na początku pracy edytora? bf2? pr?

3. Chcesz zacząć nową mapę od początku czy masz już kawałek zrobionej i nie chce ci się otworzyć?

4. Wywala ci w czasie ładowania nowej mapy? A zmieniasz tryb pracy edytora na np. Level editor? (może i głupie pytanie ale musiałem zadać ;))

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 gru 2009, 14:55 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
Ragni napisał(a):
1. U mnie nawet takiego folderu jak shaders tam nie ma... pewnie chodzi o archiwum shaders_client lub shaders_server (lub jakiś inny tego typu). Wstaw screena z błędem jaki ci wywala to może bede wiedział coś więcej.

http://img31.imageshack.us/img31/6789/mapeditorm.png
Ragni napisał(a):
2. Jaki mod wybierasz na początku pracy edytora? bf2? pr?

przy bf2 i pr (pr_edit) dzieje się tak samo.
Ragni napisał(a):
3. Chcesz zacząć nową mapę od początku czy masz już kawałek zrobionej i nie chce ci się otworzyć?

Chcę robić nową mapę od początku, stara była niewypałem.
Próbowałem wczytać mapę po crashu edytora, i jest to możliwe, jednak nie mogę jej w pełni edytować.
Ragni napisał(a):
4. Wywala ci w czasie ładowania nowej mapy? A zmieniasz tryb pracy edytora na np. Level editor? (może i głupie pytanie ale musiałem zadać ;))

Tak, podczas tworzenia, gdy wczytuje wszystkie komponenty, tekstury, obiekty itd. Mapa (Albo raczej kilka jej plików) pozostaje w katalogu gry, więc jej tworzenie nie zostało najwyraźniej ukończone.
(Nową mapę da się zacząć tylko od terrain editor :wink:)

Wyrzuca na wczytywaniu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 gru 2009, 23:39 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Czy przygotowałeś swój edytor do pracy zgodnie z tym tutorialem?
Ragni napisał(a):



Jeżeli zrobiłeś wszystko zgodnie z tutorialem to nic nie mogę ci pomóc ponieważ wszystko powinno działać jak należy. W sumie jeżeli wszystko zawiedzie to mógłbyś spróbować odinstalować edytor i zainstalować go ponownie... albo jakąś nowsza wersję załatwić ;]

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2009, 14:22 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
wszystko prócz lightmaps

Odinstalowałem i zainstalowałem (najnowszą wersję pobraną z internetu) już przed utworzeniem tego tematu.

Myślę że wina leży po stronie brakujących plików gry (szczególnie że przy tworzeniu mapy BF2 jest to samo), no trudno, jakoś sobie poradzę :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2009, 20:14 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Gapis napisał(a):
wszystko prócz lightmaps


To wrzuć też te lightmaps, może będzie działać....

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2009, 23:01 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
Ragni napisał(a):
Gapis napisał(a):
wszystko prócz lightmaps


To wrzuć też te lightmaps, może będzie działać....


Co mają lightmapy do shaderów?

Kiedyś map editor działał mi bez instalowania czegokolwiek i nawet zacząłem sporą mapę.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2009, 01:10 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Gapis napisał(a):
Co mają lightmapy do shaderów?

Kiedyś map editor działał mi bez instalowania czegokolwiek i nawet zacząłem sporą mapę.


"Chwytam się brzytwy" bo pomysłów mi brakuje co jest nie tak ;)



... ile waży twoja instalka bf2editor?

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2009, 15:45 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
51.1mb :)

a nazywa się BF2_EditorSetup_v1.3 - czyli jest to ta wersja 1.2... coś, chyba najnowsza, jesli dobrze zrozumiałem DEV'a Rhino w topicu podanym przez ciebie. (2006rok)

Tak samo działo się na starym, i nowym, pobranym edytorze, przed i po wgraniu patcha do battlefielda (1.5)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL