Teraz jest 18 lip 2025, 07:33

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 143 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2004, 21:11 
Offline

Dołączył(a): 24 maja 2004, 21:22
Posty: 8
Lokalizacja: Zbąszynek
buh ja mam amd 1800+, 256 ram @ 266, radeon 9100 250/230 @ 270/270 i gralem na poczatku na 800x600x16 @ 85 wszystko na medium, bez cieni i swiatel. Potem przestawilem kolory na 32. Dzisiaj ustawilem na 1024x768x32 @ 75 i mam spokojnie 50 - 60 fps. Czasem spada do 30 - glownie na hastings.

_________________
"Lepiej spłonąć niż dać się rozwiać przez wiatr"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2004, 21:19 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
ShaggY napisał(a):
Zanim coś napiszę, zawsze sprawdzam, OK, monitor oszczędzony ... ufff ... :wink:


Zatem monitor oszczędzony ... uff ... :wink:

ShaggY napisał(a):
u mnie brak róznicy, a jestem maniakiem FPS mam non stop włączone FPS w grze. Komp Athlon 2400 , ddr 512 mb 400 mhz dual Kingston, Ge froce 4 titanium 4200 @ 4400 Gainward, Płyta Abit NF 7-S ver 2.0.


Rozumiem, zatem proponuję wszystkim miłośnikom szybkich FPSów włączyć max detale (wyłączając dźwięk) i teraz testowo porównać wydajność pomiędzy 800x600 a 1024x768 :twisted:

ShaggY miałeś na myśli własną praktykę, ale pamiętaj, że co "komputer" to obyczaj. Wyraźny brak różnic jest owszem zauważalny jednak widocznym kosztem jakości w grze poniekąd uzależnionej mocą posiadanego GPU.

_________________
Kopernik! Wstrzymaj ziemię ja wysiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 cze 2004, 10:46 
Offline

Dołączył(a): 24 kwi 2004, 21:32
Posty: 61
Lokalizacja: miasteczko Piaseczno nieopodal Warszawy województwo Mazowieckie
To nic odkrywczego ale jednak gra działa płynniej przy 128mb VRAM na pokałdzie kary i przy przydzielonych przynajmniej kolejnych 128mb w BIOS .
Poza tym zauwałzyłem na swoim blaszku sporą rożnicę pomiędzy 0.5 a 1.5Gb w BFV. (i to nie tylko w ładowaniu) .
Dodatkową pamięć w BIOS dla AGP mozna przydzielić karcie za darmo i łatwo zrobić test.
Na Radeonie 8500 64mb musiałem zejść do 800x600 podczas gdy na R9600P ze 128mb mogłem grać w 1024x768 całkiem płynnie.

Wynika z tego że gra jest pamięciożerna podobnie jak wiele FPS nie do końca dopracowanych vide Mortyr w swoim czasie.
Zresztą dobre gry tez maja swoje spore potrzeby vide Far Cry jednak oferowna przez nie jakość obrazu stoi na znacznie wyższym poziomie.

Chyba z tego postu trochę wyszło masło maślane... :oops:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 cze 2004, 10:55 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
Plum73 napisał(a):
Chyba z tego postu trochę wyszło masło maślane... :oops:


Jeszcze na dodatek ciepłe, tylko zapomniałeś dodać o "klasie" karty graficznej ...

_________________
Kopernik! Wstrzymaj ziemię ja wysiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 cze 2004, 10:56 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
Plum73 napisał(a):
To nic odkrywczego ale jednak gra działa płynniej przy 128mb VRAM na pokałdzie kary i przy przydzielonych przynajmniej kolejnych 128mb w BIOS .
Poza tym zauwałzyłem na swoim blaszku sporą rożnicę pomiędzy 0.5 a 1.5Gb w BFV. (i to nie tylko w ładowaniu) .
Dodatkową pamięć w BIOS dla AGP mozna przydzielić karcie za darmo i łatwo zrobić test.
Na Radeonie 8500 64mb musiałem zejść do 800x600 podczas gdy na R9600P ze 128mb mogłem grać w 1024x768 całkiem płynnie.

Wynika z tego że gra jest pamięciożerna podobnie jak wiele FPS nie do końca dopracowanych vide Mortyr w swoim czasie.
Zresztą dobre gry tez maja swoje spore potrzeby vide Far Cry jednak oferowna przez nie jakość obrazu stoi na znacznie wyższym poziomie.

Chyba z tego postu trochę wyszło masło maślane... :oops:

przeslanki prawidlowe ale wnioski nie do konca, kazda gra jest pamieciozerna ale roznica w wydajnosci miedzy 800...a 1024... wynikaja z tego ze przy 32 bitach rozmiar tekstur ladowanych do VRAMu sila rzeczy sie zwieksza, vram jest tylko do tego wykorzystywany, i jakos nie chce mi sie wierzyc w tak drastyczna roznice miedzy aperture size 64 i 128 przy 128 mb na karcie aczkolwiek roznica w VRAMie 64 i 128 jest juz zauwazalna, takie rzeczy z aperture moga sie dopiero dziac przy 1280 lub 1600x1200 a nie w tak malych rozdzialkach jak 800 i 1024

i nie zapominaj ze tu nie ma nic "za darmo" kazde 64 mb dio aperture size to kradziez tych samych 64 z pamieci RAM

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2004, 13:49 
Offline

Dołączył(a): 18 kwi 2004, 13:01
Posty: 42
hmmm

komp athlonie xp1700, 512 MB RAM, swap na dysku 900 MB, radek 9700 128 MB, w biosie na agp ustawione 128.
Gram w rozdizielczości 1280x960x32, jakość graf. najwyższa reszta na wyskoka, cienie i światła wyłączone.
Gra się całkiem przyjemnie, jak dla mnie płynność wystarczająca niestety mam za mało pamieci ram. Na dużych planszach po pojawieniu się na planszy dysk mieli dobrą minutę, jak przemieszczam się w jakąś lokacje gdzie mnie jeszcze nie było sytuacja się powtarza. Czasami dysk pracuje przez całą gre, to zauważalne są małe zacięcia w wyświetlanej grafice w momencie kiedy coś czyta z dysku.
Trochę pomogło zdefragmentowanie dysku i późniejsza instalacja vietnama (szczególnie ładowanie sie planszy). Mnie uratuje chyba tylko dokupienie kolejnej kostki ram.
Zmniejszenie rozdzielczości raczej nie wchodzi w grę, iż mam lcd`eka i na mniejszych rozdziałkach obraz był by lekko zamazany.

_________________
eeeeeeeeeee, że co?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2004, 13:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2004, 11:11
Posty: 945
Lokalizacja: Koszalin
ok wiec tak:

Cytuj:
heh ja sie w sumie nauczylem - zestrzeliwuje juz inne heli nawet samolot juz mi sie udalo hehe

nie moge grac na singlu ?

Cytuj:
dzieki, sdi mam tylko dla siebie a bede mial neo wiec jesli chodzi o lacze to spox

sdi mialem miec na dniach wiec napisalem 'ze juz mam' ale jak sie okazalo sprawa sie przedluza

Cytuj:
chcialem troche pograc na ISDN zanim mi zaloza SDI, a zreszta nie potrzebne mi te scracowane serwery - kupie ten orygina ...

j.w nie mam sdi wiec chciallem pograc na isdn a oryginal juz mam

Cytuj:
zamierzam grac w battlefield i co powinienem zrobic aby gra mi dobrze chodzila ?

zamierzam grac przez siec a tam wymagania troche ida do gory

Cytuj:
ja tam na razie pogram sobie w classica a najwyzej potem zrobie upgrade sprzetu i kupie vietnama

POGRAM a nie gram co dotyczy tez nastepnego twojego zarzutu

OK, nie chcem sie dluzej spierac, w koncu jestesmy 'z jednej rodziny' zolnierzy wiec wyciagam reke na zgode :)

_________________
No Limits. No Fear.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2004, 16:35 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
ShaggY napisał(a):
Jedyna rada, pokombinuj z różnymi wersjami sterowników i przetasuj karte na slotach PCI. Miałem podobnie kiedyś ze zwykłym SB live. Działał poprawnie tylko na jedym slocie pci, gdy zmienialem na inny działy sie rózne udziwnienia.


Powiem więcej - najpierw zajrzyj do instrukcji płyty głównej. Zwykle część slotów współdzieli zasoby. U mnie na przykład slot AGP i najbliższe mu PCI mają to same IRQ więc jak łatwo się domyslić by się wzajemnie "zakłucały". Może masz podobny problem? Bo trzaski mogą sugerować przerwy w dostarczaniu danych do karty, więc możliwe, że są one wywołane innym urządzeniem działającym na tym samym "kanale" (i zapychającym transfer co chwilę). Ja tak miałem kiedyś z karta sieciową - powodowała konflikty z grafiką i przez nią komp się wieszał gdy był intensywniejszy ruch na LAN-ie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2004, 11:19 
Offline

Dołączył(a): 19 cze 2004, 11:10
Posty: 2
Lokalizacja: Radom
A ja mam:
Procek: AMD Athlon Xp+ 2200 1.8 Ghz
Pamięć: 256 Mb DDR 333
Grafika: GeForce 3 Titanium 200 128 Mb 128 Bit
Windows Xp

I mi się nie tnie wszystko w opcjach na High powlaczane cieniowanie i te dodatkowe opcje grafiki dzwiek z Eaxem na medium i git. :p

_________________
"...no one lives forever..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2004, 14:23 
Offline

Dołączył(a): 3 sie 2003, 16:02
Posty: 375
Lokalizacja: Poznań
silaros napisał(a):
I mi się nie tnie

Z tego co napisałeś o konfiguracji Twojego kompa i ustawieniu opcji wywnioskować można tylko to, że "się nie tnie" można odbierać subiektywnie, różnie interpretować i definiować.
U mnie BF "się nie tnie" na bardzo odchudzonym XP i przy 521MB RAM. Wiem, wiem... Przy 1GB RAM "nie cięło by mi się" dużo bardziej :lol: :lol: :lol:

_________________
Sukces marketingowy BF2 wcale mnie nie cieszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2004, 20:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 maja 2004, 19:32
Posty: 88
Athlon Xp 2500+ (barton)
1GB ramu dual channel
geforce fx 5900ultra gainwarda ( 450[rdzen]/ 850[pamiec] ) swoja droga karta podkreca sie spokojnie do 504/950!!! i chodzi stabilnie na standardowym chlodzeniu!!!!!)
filtrowanie anizotropowe 4x
wygladzanie krawedzi 4x
rozdzielczosc 1280x960x32@85
wszystkie ustawienia na maxa :D
cienie i oswietlenie on
tylko na Ho Chi Minh Trail , Ho Chi Minh Trail Alt czasami zwalnia ale tylko czasami :D

w 1600x1200x32@85 gra mi chodzi jak na poprzedniej karcie (gf3ti200@ti500 )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2004, 23:11 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5352
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
no i co z tego?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2004, 01:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 16:58
Posty: 332
Lokalizacja: Warszawa
Okota napisał(a):
no i co z tego?


chlopak ma zajawe :P :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2004, 01:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 maja 2004, 19:32
Posty: 88
pierwsza sprawa nie mam zadnej zajawy , druga jaki jest temat tego postu? "płynność BF:V a wasz komputer & ustawienia"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2004, 22:56 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5352
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
a przeczytales pierwsze posty w nim???
czy tam jest napisane w temacie chwalcie sie sprzetem na ktorym da sie spokojnie grac w 1600/1200?
nie
tam jest o takich konfiguracjach wrecz minimalnych...

chwalipieta sie znalazl...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 143 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL