Teraz jest 22 cze 2025, 17:38

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2003, 11:26 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2003, 18:25
Posty: 10
yyy sorry cos mi sie pokrecilo na tym sa jak kogos interesuje http://www.viaarena.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2003, 12:52 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2003, 18:25
Posty: 10
No qrde, dzieki hmm Panie Szmato. Rzeczywiscie jest poprawa, sterowniki do plyty pewnie niewiele daly za to przestawienie z 64 na 128 sporo. U mnie nazywa sie to AGP Aperture Size. W ogole chyba czas dokonac flashu BIOS'u bo FSB pokazuje jako 100 Mhz ( w Celeronach 0.13 powinno byc 400 Mhz) a pamiec jako 133 Mhz ( mam DDR 266). Gierka teraz chodzi w 800x600x32 z max detali calkiem niezle. Nie zmienilem tylko dzwieku, audiofilem nie jestem wystaczy 11 Hz :wink: Jesli cos moglbym dokums doradzic z problemami z grafika to polecam zmiane dysku jesli ktos ma 5400 i 2 mb buforu. Mialem do niedawna taki i dioda od Hardego nigdy nie gasla w jakichs lepszych gierkach. Za duzo chrupal. Najlepszy w tej chwili dysk IDE to WD 400/600/800 JB. 8 mb buforu i 7200 rpm.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2003, 14:47 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2002, 22:32
Posty: 1397
Lokalizacja: Wawa
Fajnie ze pomoglo :) No u mnie tez sie tak nazywa tylko mi sie do biosu nie chcialo zagladac jak to pisalem :D

_________________
Pan Szmata
OBIT M.D. CCC. XXIII. CALENDIS NOVEMBRIS

HIC NATUS EST
Scierkens
M.D. CCC. XXIII. CALENDIS NOVEMBRIS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2003, 15:12 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2002, 22:32
Posty: 1397
Lokalizacja: Wawa
Aha jeszcze jedna sprawa. Co do tego jak ci pokazuje w biosie.. DDRy pokazuje ci 133 ale to tak jest.. sie wtedy liczy razy 2 i masz 266.. z reszta najlepiej sciagnij http://www.nvidia.pl/cgi-bin/get.pl?ftp ... cpuid.exe& i tam dokladnie zobaczysz co i jak masz ustawione (fsb)

_________________
Pan Szmata
OBIT M.D. CCC. XXIII. CALENDIS NOVEMBRIS

HIC NATUS EST
Scierkens
M.D. CCC. XXIII. CALENDIS NOVEMBRIS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2003, 16:03 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Misieque napisał(a):
No qrde,

/CIACH

400/600/800 JB. 8 mb buforu i 7200 rpm.


Ja na Celku 1400 podkręcanym do 1500 (chipset Inel 815Ep - płyta Acorp) Leadteku 250 LE TD (GeForce 4 Ti 4200) i z 512 MB SDRAM 133 (asynchroniczne) gram na prawie maksymalnych ustawieniach - 1280 na 900-coś tam (nie pamiętam dokładnie). Detale na maxa - jedynie bez cieni graczy (one na prawde bardzo spowalniają) i bez anty aliasingu (oczywiste czemu). Dźwięk 32 kanały 22 khz (nie słysze różnicy pomiędzy tym a 44 - mam za złabe głośniki). Gra chodzi idealnie.....
Acha z botami gram na 140% ilości i z mocą obliczeniową cpu przeznaczoną na ich AI na poziomie 25%

Tak więc szybkość pracy BF-a u Misieque jest IMHO deko podejrzana (stanowczo za mała) - on ma wyraźnie lepszy sprzęt niż ja.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2003, 16:50 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2003, 18:25
Posty: 10
Zgadza sie, tez uwazam, ze jest zbyt niska. Tym bardziej, ze w wiekszosci gier mozna sobie grac bez zadnych problemow. Uzywam Windows XP, ale nie mysle zeby obnizal wydajnosc. DirectX 8.1, najnowsze sterowniki do Radzia, wszystko na miejscu. Anty aliasingu uzywam, tyle ze w zadnej innej grze nie powoduje to obnizenia wydajnosci. A tak przy okazji ktos napisal, ze kupil 9000 Pro bo nie ma wenytylatora - nie wiem jakim cudem skoro jest w kazdej wersji tej karty poza oryginalnymi ATI, ktore mozna kupic tylko w USA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2003, 14:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
eXar napisał(a):
Ale wcale nie trzeba kupowac wiecej ramu jak ma sie te 256 drr, wystarczy ustawic w windowsie pamic wirtualna. Ja ostatnio takie cos sobie zrobilem i w grach mam 1024. I gra wogule prawie mi nie skacze na max teksturach. :D.


Ale nie ma siły i na XP/2000 przy 256MB będziesz miał_niekiedy_przestoje. Może się wydawac ze gierka chodzi płynnie a jak w czasie meczu zacznie się dużo dziać na ekranie (czołgi,samoloty, wybuchy itp.) to będziesz miał coś podobnego do laga. A już szczególnie to widać jak lata się samolotem, tam lekkie szarpnięcie może skończyć się twardym lądowaniem :)
Zresztą jak sam napisałeś "I gra wogule prawie mi nie skacze" to "prawie" jednak może przeszkadzać na sparingach :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2003, 14:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
Misieque napisał(a):
A tak przy okazji ktos napisal, ze kupil 9000 Pro bo nie ma wenytylatora - nie wiem jakim cudem skoro jest w kazdej wersji tej karty poza oryginalnymi ATI, ktore mozna kupic tylko w USA.


Ja to pisałem ale nie pisałem nic o wersji Pro. Ja kupiłem zwykłego R9000 a one wentylatora nie mają.

ps. Celerony 0.13 to też Tualatiny a one mają standardowo FSB 100Mhz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2003, 14:30 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2003, 18:25
Posty: 10
Ciekno mi chodzi, ale skoro inne gierki dobrze biegaja to znaczy, ze ta ma cienki engine. Przypomniala mi sie jedna rzecz: na ile gracie botow/ticketow w single player ? ja zawsze na 400 po 32 boty w kazdej druzynie. Moze dlatego komp skacze. Lubie jak duzo sie dzieje na ekranie :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2003, 16:25 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2002, 22:32
Posty: 1397
Lokalizacja: Wawa
no to pewnie z powodu botow... bf sie do singla nie nadaje...

_________________
Pan Szmata
OBIT M.D. CCC. XXIII. CALENDIS NOVEMBRIS

HIC NATUS EST
Scierkens
M.D. CCC. XXIII. CALENDIS NOVEMBRIS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2003, 17:25 
Offline

Dołączył(a): 21 mar 2003, 22:14
Posty: 41
Lokalizacja: 3miasto
No ja nie wiem co z tą grą ale ja mam
Duron 1,2 Ghz Geforce 2 MX400 64mb i 256 ram'u i mi jakoś niezbyt haczy..... :!: :!: :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2003, 12:53 
Offline

Dołączył(a): 21 sty 2003, 19:01
Posty: 291
Lokalizacja: SzczeciN
To wylaczenie cieni w BF'ie duzo mi pomoze :?: :?: . Bede mial miejsze przeskoki przy lataniu :?: :?: Bo nawiecej skacze mi kiedy latam samolotem :!: :!: :evil:

_________________
I love democracy....I love the Republic.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2003, 13:20 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
A czy ktos może mi podpowiedzieć, jak zmienic w grze dystans mgły. Chodzi mi o ustawienie więcej niz 100% dopuszczone w setupie. Wiem, że można, tylko nie wiem dokładnie jak. Mam sprzęt, który powinien ze 150% uciagnąć i chciałbym poeksperymentować. Myślę, że snajperzy (mr. Szmata itp) powinni być także zainteresowani :twisted:

BTW: jeszcze jedno - myślę, że jeżeli taka zmiane dopuszcza engine gry (nie ingerujemy w kod, tylko w config) to nie jest to jeszcze cheat. Co wy na to?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2003, 18:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
@eXar: Ustaw textury na 60%.
@_XENA_: To jest jak najbardziej cheat :twisted: A do takich zmian służą trailery (całe szczęście że z 1.31 mało który działa).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2003, 20:23 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Czyli jak ustawie sobie na 10% (praktycznie nic nie widać) jestem mega fair? (bo np daje fory graczom, któży mają tak słaby sprzęt, że nie moga ustawić sobie więcej?)
Dziwne... W CS zmiany interface (FOV, tekstury itp) są jak najbardziej dozwolone. Usuwanie mgły przecież nie ułatwia mi strzelania, jedynie zmieniam ustawienie autorów dotyczace oszczędania mocy obliczeniowej mojego procka.

Poruszyłem ten temat, bo wqurza mnie walczenie samolotami przy widoczności 100 - 200 metrów (tak jakby walka w mgle). Jest IMHO bardzo nierealistyczne - strzelasz do przeciwnika który znika ci z oczu....
Moim zdaniem to ograniczenie potwornie wypacza walki powietrzne - czasami ciężko jest trafić na przeciwnika - a w czasie walki łatwo go zgubić stosując jakieś bardziej wyrafinowane manewry... W przypadki walki na ziemi jest jusz lepiej, ale też nieciekawie - snajperzy nie maja okazji się wykazać - ściagać przeciwnika z odległości z jakiej tamten nie może nic zrobić.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL