Teraz jest 23 lut 2025, 23:43

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 kwi 2003, 18:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
dzisiaj zainstalowałem drugą wersję moda,ogólne wrażenie:jest dobra ale spodziewałem się więcej zmian w grze i pojazdów!!

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 14 kwi 2003, 21:30 przez MK, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2003, 18:21 
Offline

Dołączył(a): 6 kwi 2003, 19:39
Posty: 24
a mozesz napisać co jest w tym modzie?? Bo ja dopiero zaczołem go sciągać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2003, 19:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
no problem troche zmian jest przede wszystkim dżwięki i nowe skiny sprzętu i żołn.jest kompatybilny z RTR tzn.uruchamiając moda dędziesz mógł grać w mapach z RTR zresztą lista zmian jest poniżej :) acha moda sprawdzałem tylko przez około 30 minut to są moje pierwsze odczucia








Version 2.3.06 Change Log
_________________________


1. RTR Support Added
2. All New Vehicle Textures Added (a)
3. New Soldier Texture Added (b)
4. Blood Textures Added
5. Operation Overlord Map Completely Redone
6. Operation Overlord Classes Redone
7. New Class Select Kits Added with Nation's Flag
8. G43 Rifle Added for Axis Recon Class
9. M1 Carbine and M1 Garand Remodeled
10. Hand Weapon Damage is now accurate
11. Hand Weapon Muzzle Velocities are now accurate
12. M1 Garand, M1 Carbine, Thompson, K98 now have no firing delay after reload
13. BAR Magazine Load adjusted to 12 Magazines
14. Weapon Select Kits on all maps now show proper weapon
15. Sapper now sees Vehicle Damage
16. Added HUll Gunner For Sherman, Tiger and T34-85
17. MGs on Vehicles now do proper damage to Airplanes and Jeeps
18. Tanks Now do proper damage to B17
19. Pak40, StuGIII and PzIVH muzzle velocity now accurate
20. Corrected Vehicle Entry and Exit Postions for Jeep, Kubelwagen, Tiger, Sherman, T-34-85
21. Corrected Position Icons for Jeep, Kubelwagen, Tiger, Sherman, T34-85, Hanomag and M3A1
22. Sandbags removed from in front of Allied AT gun on Bocage
23. Sound Effects Redone and Updated



>>>>> SKINS novelties & Credits <<<<<



1. Afrika Korps soldiers and Vehicles by Aquila
2. Desert Rats soldiers by Aquila
3. Desert Rats Vehicles weathering & Marking by Aquila
4. Desert Grant color by Tun Tavern
5. Arnhem (Market Garden) British Red Berets by Tun Tavern & Aquila
6. Arnhem (Market Garden) 9th panzer SS Div."Hohenstaufen" soldiers & flag by Aquila
7. Arnhem (Market Garden) Allied vehicles by Aquila
8. Arnhem (Market Garden) German vehicles camo by Tun Tavern
9. Arnhem (Market Garden) German vehicles marking & weathering by Aquila
10. Berlin SS Charlemagne Div. soldiers & vehicles marking & weathering by Aquila
11. Berlin Hanomag camo pattern by Tun Tavern
12. Berlin padded Russian uniform by Aquila
13. Bocage Fallschirmjagers soldiers & flag by Aquila
14. Bocage U.S. soldiers by Tun Tavern
15. Bocage German vehicles camo pattern by Tun Tavern
16. Bocage German vehicles marking & weathering by Aquila
17. Bocage U.S. vehicles by Aquila
18. Bulge 2nd Panzer SS Div "Das Reich" winter soldiers by Aquila
19. Bulge 2nd Panzer SS Div "Das Reich" vehicles by Aquila
20. Bulge U.S. vehicles by Aquila
21. Bulge U.S. soldiers by Tun Tavern
22. Dog Green/Omaha Wehrmacht soldiers by Aquila
23. Dog Green/Omaha German vehicle camo pattern by Tun Tavern
24. Dog Green/Omaha German vehicles marking & weathering by Aquila
25. Dog Green/Omaha U.S. vehicles by Aquila
26. Kharkov 2nd Panzer SS div "Das Reich" soldiers by Aquila
27. Kharkov / Kursk 2nd Panzer SS div "Das Reich" Tiger camo pattern/marking/weathering by Aquila
28. Kharkov / Kursk German vehicles camo pattern by Tun Tavern
29. Kharkov / Kursk German vehicles marking & weathering by Aquila
30. Kharkov / Kursk Russian vehicles by Aquila
31. Kharkov Russian soldiers by Aquila
32. Kursk 2nd Panzer SS div "Das Reich" soldiers (Spring camo) by Aquila & Tun Tavern
33. Stalingrad SS Winter soldiers by Aquila
34. Stalingrad Winter Russian soldiers by Aquila
35. Stalingrad Russian vehicle by Aquila
36. Stalingrad "damaged" buildings by Stuka - S9RM / Rebel Recreations
37. Stalingrad Winter ground by Shaun Scott aka HeadHunter
38. Pacific U.S. soldiers by Tun Tavern
39. Pacific Japanese soldiers by Tun Tavern
40. Pacific Japanese vehicles by Tun Tavern
41. Pacific U.S. vehicles by Aquila
42. Anzio / Salerno "Hermann Goering" Pz Div soldiers & vehicles by Aquila
43. Anzio / Salerno U.S.soldiers by Tun Tavern/Aquila
44. Anzio / Salerno U.S. vehicles by Aquila
45. Baytown British soldiers & vehicles by Aquila
46. Baytown Italian vehicles (marking & weathering) by Aquila
47. Cassino Fallschirmjager soldiers, flag & vehicles by Aquila
48. Cassino / Santo Croce Free French Forces by Aquila
49. Cassino / Santo Croce French vehicles by Aquila
50. Husky Canadian soldiers by Aquila
51. Husky Canadian vehicles by Aquila
52. Salerno U.S. soldiers by Tun Tavern/Aquila
53. All airplanes by Tun Tavern
54. Axis knife by Aquila
55. New weapons skins by Latin Jones / Tun Tavern
55. Classes icons for each maps by Latin Jones
56. S9RM MENU Screen by Aquila

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2003, 20:09 
Offline

Dołączył(a): 2 lut 2003, 14:02
Posty: 684
Lokalizacja: Omaha beach
:D no wkońcu :D

ja jusz mam 31% dowloadu :D

mi sie mod bardzo podoba bo kolo ginie od jednego strzału i samoloty nie maja praktycznie wiekszysz szans z AA gun :)

szłyszałem że jest tez nowa 88-tka :D

a jak tam pojazdy ?? czy poprawili boczne plyty pancerzowe u panzerIV???

prosze was....postawcie server z tym modem bo OVERLORD to jedna z fajniejszych map :D (nieżle sie uśmiałem jak grałem z botami i pełna barka dostała z mozdzieza.....6 trupów i piorunujące wrażenie)

p.s fajny scenki z "szeregowca ryana" lecą w menu

_________________
"I rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2003, 20:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
HeLmUt chyba pomyliłeś mody filmik w tle jest w wersji 2.2 a w 2.3(nowej)
jest jakaś bitmapa ogólnie drętwa i nie ma Volfrainów w mapach tobruk i el alamein(qurwa mać taki zaj... czołg był)za to są tandetne granty(lub jak kto woli LEE)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2003, 20:54 
Offline

Dołączył(a): 6 kwi 2003, 19:39
Posty: 24
czemu gdy wybieram misje Overlord_Dog_Green.rfa gra mi wychodzi di WiN???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2003, 21:02 
Offline

Dołączył(a): 21 sty 2003, 19:01
Posty: 291
Lokalizacja: SzczeciN
Prosze podajcie mi dobrego linka z kad moge sciagnac tego moda, bo wszystkie nie dzialaja. :!: :!: Z gory thx :)

_________________
I love democracy....I love the Republic.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2003, 21:04 
Offline

Dołączył(a): 6 kwi 2003, 19:39
Posty: 24
http://www.filemirrors.com/search.src?file=soldier9install.exe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2003, 21:53 
Offline

Dołączył(a): 9 mar 2003, 17:38
Posty: 609
Lokalizacja: Radom
A u mnie idiota chce płytke do bf która jest w napędzie :!: ( może dlatego że instalowałem z HD - ale i tak płytke chce i już :!: mhm )

_________________
[swf width=300 height=100]http://www.iadurobros.friko.pl/varia/iadur.swf[/swf]
[FS] Iadurobros


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2003, 23:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2003, 17:23
Posty: 1386
Lokalizacja: Rakowiec
Szczerze mówiąc takie sobie...mogłoby być świetne bo realizm świetnie zachowany (granaty i czołgi wreszcie silne tak jak powinny) jednak wykonanie modeli...o ile skiny czołgów etc. są ładne to modele gunów z pierwszej osoby...to po prostu kalectwo...ja rozumiem że nie można jak narazie zmieniać animacji broni ale w DC jakoś to wygląda a tu...MG 34 przeładowywany w 2 sekundy i to jeszcze w tak beznadziejny sposób...dno...oprócz tego garand i m1 carabine są dość mierne (ale da się znieść)...
Właściwie mogliby modeli broni nie zmieniać wogóle o wiele lepiej by to wyglądało :)
Jeśli w następnej wersji poprawią modele broni by wyglądało to porządnie to modzik będzie rządził ...
W tej chwili według mnie przybija jeszcze mapa overlord...nie powiem że tego właśnie oczekiwałem...mapa to po prostu plaża na której na chama upchnięto od cholery krzyżaków (za dużo troszke...) parę umocnień (ciężko się kosi z MG42...troszkę daleko) i to tyle...bleee


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwi 2003, 15:52 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2003, 12:46
Posty: 140
Lokalizacja: Ostrów wlkp.
Z tego co zaobserwowałem to na EL ALAMEIN jest prawie cały sprzęt z THE ROAD TO ROME jedyne co mi sie nie podoba to STUG 3,jakis taki nieproporcjonalny ale pretensje to w sumie do producentów, kiepskiej jakosci są skiny pojazdów na EL ALAMEIN szczególnie czołgów niemieckich - okropnie pomarańczowe .Podobają mi sie natomiast komandosi angielscy na Market Garden i nowa broń chyba sie nazywa STEN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwi 2003, 16:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
to mi się właśnie nie podoba że zmieniony jest sprzęt ponieważ równowaga gry została zachwiana mówie o mapach pustynnych(Niemcy mają pIV,m39 włoski złom,wespe)Anglicy tandetny!!!!!!! grant,priest
a największym minusem w nowym modzie jest broń ppanc ręczna
Niemcy mają pancerfaust który jednym strzałem niszczy 99% czołgów(nie ma nawet trajektorii lotu pocisku z pancerf.od bum i po pojeżdzie był i nie ma)
a Anglicy co mają kamieniami rzucać :?: pomijam ładunki wyb.(trzeba blisko podeść podłożyć i uciec-bez sensu)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwi 2003, 21:07 
Offline

Dołączył(a): 21 sty 2003, 19:01
Posty: 291
Lokalizacja: SzczeciN
Mi co jedynie sie podba to dzwieki w tym modzie... Fajnie kule świstaja nad glowa jak sie walczy z przeciwnikiem :) No i rowniez nawet fajny jest dziwiek broni... Podba mi sie tesh celowanie z broni bez kursora:)... a tak pozatym mod jest dla mnie sredni :)

_________________
I love democracy....I love the Republic.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwi 2003, 00:59 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
W tamtym okresie Anglicy jako broni ppanc używali PIAT-ów (np w 1944 pod Arnchem). To było odpowiednik Panzerfausta (nawet podobnie wygladał) tyle że napędzany był sprężyną (Mega LOOL - wylatywał podobnie jak wkład z długopisu, jedynie sprężyna miotajaca granaty była mocniejsza;-) ). Było on AFAIK wcale skuteczny, jedynie zasieg miał mały (nawywali je "cudo na sprężynę"). Jankesi używali Bazook (praktycznie kazdy wie co to jest), Niemcy panzerafausta (jest w BF-ie - odpowiednik dzisiejszego RPG - "kij" z napędzanym rakietowo granatem na końcu) i Panzershrecka (taka niemiecka bazooka - rura z rakietą) a co Japończycy i Włosi nie wiem....
Wszyscy oczywiście używali dział ppanc...
Acha czesto były używane także rusznice przeciwpancerne (szczególnie przeciwko tym słabiej opancerzonym pojazdom) - były to takie "mocniejsze" karabiny (dłuższa lufa, wiecej ładunku miotajacego w naboju). Np polska rusznica "Urugwaj" używana przez Polaków i Włochów.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ( zonk )
PostNapisane: 16 kwi 2003, 06:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2003, 19:08
Posty: 416
Lokalizacja: Szczecin
o.O Mi też che płytkę która jest w napędzie, dziwne. Wiecie jak to rozwiązać ?

_________________
"Swift, Silent, Deadly"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL