Teraz jest 23 lis 2024, 03:04

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2004, 16:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Mnie osobiscie przeszkadza nadmiar assaultow ze szturmgranatami. IMHO tego jest po prostu za duzo. No i brakuje tego by ruska bron sie psula. PPSha powinna sie rozkalibrowywac w miare strzelania, a ruskie czolgi powinny stawac .

CloneTrooper -> Sa juz dwa polskie klany FH ;) Grafik oblozony na maxa. Co tydzien mecz.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2004, 17:00 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
HeLmUt opowiadal mi niedawno, ze FHTeam robi proby z przydzielaniem losowym broni. Moze dotknie to takze Assaultow z lub bez granatow nasadkowych. A jak to nie pomoze to postowac na forum FH, zeby assaultow z granatami nasadkowymi zrobic w postaci pakiecikow do pobrania z ziemi, bo faktycznie czasem to walczy sie tylko na te granaty :P.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2004, 18:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
To by się naprawdę przydało. Np. pod stalingradem co drugi dostawałby karabin, a pozostali musieliby zbierać z ziemi.

Gdyby się to udało to można byłoby robić ciekawsze mapki, takie jak np. Powstanie Warszawskie.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2004, 19:47 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
jurgens napisał(a):
pod stalingradem co drugi dostawałby karabin, a pozostali musieliby zbierać z ziemi.


btw moze ktos rzucic jakies zrodlo do tego jw. oczywiscie poza ksiazka/filemem wrog u bram.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2004, 19:56 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Nie posiadam, ale... slyszalem o ksiazce "Stalingrad" Piekałkiewicza. Moze warto do niej zajrzec.
http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/st ... uzkmucpmny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2004, 20:23 
Offline

Dołączył(a): 2 lut 2003, 14:02
Posty: 684
Lokalizacja: Omaha beach
Stalingrad był jedynym przypadkiem, w którym sowieci nie mieli dostatecznej ilosci broni (zaopatrzenia) takze nie wnioskować z chłamu typu "Wróg u bram" że CCCP było wiecznie biedne w broń i ludzie rzucali sie z pięsciami na czołgi ...

A mi brakuje DShk oraz wielu lekkich czołgów z Barbarossy :) ale FH mnie wysłucha :D

Btw. Powstaje kolejna mapka z naszymi rodakami....bedą w niej bombowce :)... tyle narazie wiadomo :)

_________________
"I rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2004, 20:31 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Kurcze, DSzK to byly WKMy na wozeczkach :). Nie wiem jak mozna byloby to wmontowac w FH.... chyba, ze na zasadzie FlaKa z SdKfz 11. To znaczy, "wchodzisz" do zlozonego DSzK (1) i z zewnatrz jestes widoczny jak ciazgniesz za soba karabin na wozku (jakies 70kg bodaj :lol:), rozstawiasz - wozek opiera sie jakos o ziemie, wciskasz druga miejscowke (2) i ladujesz za spustem karabinu :).

Nie wiem czy sobie to wyobrazacie :)

Ach... wiadomo moze co w koncu z tymi pociagami? :) Bo dyskusja o nich zaczela sie bodaj w pazdzierniku ubieglego roku i... nic wiecej w tej sprawie nie slychac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2004, 20:38 
Offline

Dołączył(a): 2 lut 2003, 14:02
Posty: 684
Lokalizacja: Omaha beach
Narazie kwestia pociagów jest troche pogmatwana :))

Wagony niby sa juz zakodowane w silniku gry, wiec mozemy sie narazie spodziewac ich jaki statyczne objekty, powiedzmy ze mapka polega na bombardowaniu fabryki, a wokół bedą stały składy wyposażibe w FlakAA ale bez lokomotywy (poprostu stoją)...całkiem niezła defensywa :)

Gdy wszyscy mysleli że juz twórcy FH zrezygnowali z bardzo wnerwiającego kodowania pociagu, ku zdziwieniu wszystkich, okazało sie że nadal pracują na "ciufciami" :) wiec pozostaje czekac na FH0.7-0.8 :D

_________________
"I rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sie 2004, 12:06 
Offline

Dołączył(a): 6 sie 2004, 13:42
Posty: 3
Brawo za pomysł otwarcia działu Forgotten Hope, Shaggy :!: :!: :!:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sie 2004, 00:49 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
Guazz napisał(a):
Brawo za pomysł otwarcia działu Forgotten Hope, Shaggy :!: :!: :!:

zeeee co? :shock:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sie 2004, 03:48 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2003, 01:09
Posty: 868
A mi się coraz mniej podoba FH z powodu niedoskonałości silnika BF. Min. Brak nowych animacji co do ładowania broni, brak tekstur na niektórych pojazdach, czasami duże obrazki przedstawiające pojazd (obrazek gdzie jest zaznaczona nasza pozycja w pojeździe) lub bardzo małe.
Chodzi mi głównie o wielkie różnice w wykonaniu niektórych elementów.. No i ciągle mi się marzy, że jak trafie tygrysem w shermana to ten stanie w ogniu, a nie zacznie wesoło podskakiwać jako czarne pudełko. Miło by było jakby było coś ala Soldiers: Ludzie Honoru z uszkodzeniami pojazdów (kto grał ten wie o co mi chodzi).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sie 2004, 04:43 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
O Matko, byle nie Soldiers... Pojedynek Sherman vs Pz. IV D na dystansie 5m potrafi trwac i do 10-go wystrzalu z armaty :shock: .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sie 2004, 05:09 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2003, 01:09
Posty: 868
Wozu mapy nie są tak duże żeby odać pojedynek z kilometra, więc musieli troszkę zmniejszyć zasięg broni. A zresztą nie chodziło mi o pojedynki z Soldiers tylko o model uszkodzeń. Pomyśl mapka Orel, jedziesz tigerem przy jeziorze, nagle z przeciwległego brzegu T34 strzela w twoją gąsienicę, która się zrywa i zataczasz pół koła wpadając do jeziora. Nie myślisz że dzieki temu gra byłaby ciekawsza? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sie 2004, 05:32 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Jesli o to chodzi - tak, bylaby ciekawsza :)...
btw, silnik Vietnama na to pozwala ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sie 2004, 07:32 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2003, 01:09
Posty: 868
Jeśli FH ma dobrych programistów to pewnie pozwala ;).

A co do Soldiers. Nie wierze że na 5 m nie znisczyłeś Panzer IV D z Shermana :). Sprecyzuj, bowiem 5 m to bardzo mało musiałbyś się stykać z tym Paznerem :). I gdzie ty waliłeś w niego?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL