Teraz jest 29 lis 2024, 01:26

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sie 2004, 14:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 paź 2003, 17:21
Posty: 319
Lokalizacja: Warszawa
Okota napisał(a):
grubasek kolor rozowy jest jaknajbardziej wskazany na celowniku poniewaz wogole nie wystepuje w grze - czyli stale go widac
........

ale to byl tylko maly joke...... :roll:
wiem bo sam mam taki.....bez przesady :D :!:

PS
:arrow: ....thompson super.....tylko mało celny na odległoąć....
:arrow: ...."invasion...." mogli zastapic jaką kolwiek inna mapą...
:arrow: ciezki karabin "żółtych" stanowczo za celny w zestawieniu z reszta....
a modzik byłby o niebo lepszy.... :P

_________________
"...I love to go back to when we played as kids
But things change, and thats the way it is ..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sie 2004, 15:00 
Offline

Dołączył(a): 10 mar 2004, 15:07
Posty: 215
Lokalizacja: Bydgoszcz
Mod jest super chociaz miotacz jest za slaby :cry: mogli by zrobic takiego jak w BGV... A co do muzy w menu to na poczatku myslalem ze mi glosniki nawalają :lol: ale ogólnie fajna :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sie 2004, 15:10 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
co do muzy z menu... :twisted:
http://okota.4web.pl/menumusic.wma

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sie 2004, 15:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2004, 01:08
Posty: 1842
Lokalizacja: Myslovitz
Muza w menu OK, ale w grze moglaby byc inna w pojazdach chociaz i tak faynie jest pogonic jakiegos nooba, ktory jedzie, slucha sobie muzy i my sobie przy okazji posluchamy :lol: a potem go rozwalimy :twisted:

Okota=>THX za muze 8)

_________________
my eyes, my evidence


Ostatnio edytowano 21 sie 2004, 15:25 przez UzA, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sie 2004, 15:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2003, 16:29
Posty: 1247
Lokalizacja: Warszawa
Modzik jest super tak jak i muza w menu :!: Nareszcie chlopaki z EA postarali sie :!:


PS. Dzieki okota za muze :D :!:

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 21 sie 2004, 15:22 przez GOKU, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sie 2004, 15:22 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
kucze... pomyslce jakby 2 lata temu tak wake wygladal... ech...
mam nadzieje ze do bf2 tez zrobia taki manewr :twisted:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sie 2004, 15:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2003, 16:29
Posty: 1247
Lokalizacja: Warszawa
No gdyby tak gra wygladala 2 lata temu :!: Jezeli ten mod podniesie sprzedasz BFV to napewno takie cos powstanie i dobrze :!:

I jezeli WWII mod bendzie mial wszystkie mapy z BF42 to nie odpale BF42 juz chyba.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sie 2004, 15:28 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2003, 12:31
Posty: 752
Lokalizacja: Bielsko - Biała
Przestańcie z tym różowym, bo za niedługo będą w modzie lila koszulki klanowe :lol:

Dzięki Okopa za wyciąg... ;)

Co do walki w nocy, Telemark w FH z SAS'em bardziej mnie kręci. :)

Ogólnie, to dobrze, że classic był jaki był, cały czas rządzi, nie wiem ale 42 jest po prostu genialny! :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sie 2004, 15:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2003, 16:08
Posty: 643
Lokalizacja: Wawa
Moze sie nie znam :wink: i za krotkoo gralem w moda, ale wydaje mi sie ze wszelki bronie sa bardzo zmienione, jakos mp40 niemoge nic trafic :wink: . Styl asfaltowania prawie taki sam jak w BfV, pojedynki asfaltow sie nie zdazaja. Czolgi nadal maja styl bfv, tzn jakby chcialy a nie mogly :P .
Miotacz DUZO za slaby.
Fpsow duzo za malo :wink: .
Albo gram w vietnam, albo w classica. A toto pomiedzy nimi traktuje jako ciekawostke :wink:
Vietnam w swojej klasie najlepszy 8)
Classic w swojej klasie najlepszy 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sie 2004, 15:33 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
klimacik klimacik pse pana...
poprostu to jest cos... co niema odwzorowania gdzieindziej...
mam nadzieje na WWII mod For Battlefield 2

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sie 2004, 15:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2003, 16:08
Posty: 643
Lokalizacja: Wawa
Okota napisał(a):
klimacik klimacik pse pana...
poprostu to jest cos... co niema odwzorowania gdzieindziej...

Dokladnie, tylko ze wwII udaje ze ma klimat bf42 :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sie 2004, 17:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sie 2004, 16:34
Posty: 211
Lokalizacja: Poznań
do bf2 będzie mod wwII ale pewnie z mapami pustynnymi:) el alemein z możliwością niszczenia bunkrów i domów...tobruk!!! tam całą mapę czołgi rozniosą:D

_________________
United For Eternity Mod DEV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sie 2004, 18:36 
Offline

Dołączył(a): 17 lis 2003, 07:19
Posty: 252
Nieszczenie budowli, deformowanie terenu... ha to by było coś :D w RedFaction można było zasmakować tego :wink:

_________________
Obrazek
"AEQUAM MEMENTO REBUS IN ARDVIS
SERVARE MENTEM"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sie 2004, 18:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2003, 16:29
Posty: 1247
Lokalizacja: Warszawa
Ale slyszalem ze niemozna bylo niszczyc dokonca budynkow tylko wgniecenia

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sie 2004, 19:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2003, 16:04
Posty: 1480
Lokalizacja: Kraków
RustyNail napisał(a):
Nieszczenie budowli, deformowanie terenu...

i bombke atomowa :)

_________________
gry komputerowe
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL