Teraz jest 26 lis 2024, 15:55

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: FH 0.65 ;)
PostNapisane: 20 wrz 2004, 01:08 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2003, 12:46
Posty: 140
Lokalizacja: Ostrów wlkp.
polecam ten link...
http://www.gamingforums.com/showthread.php?t=149328
wynika z niego, że FH 0.65 będzie 24.09.04 ;) oby....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 wrz 2004, 07:59 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2004, 11:12
Posty: 3384
Cytuj:

There is some very exciting news today over at the Forgotten Hope mod website. They have announced a release date for their upcoming release, have released server versions, have released the manual for the mod, and finally have some more great media to show off. Here's what B.F. Pierce had to say:

Today the Forgotten Hope team would like to announce the official release date for Forgotten Hope version 0.65! The date is friday September 24th!

Along with the disclosure of the release date we'd also like to begin distributing the mod, over bit-torrent as well as distributing both the linux and windows server files!

Below you'll find the download link for Forgotten Hope version 0.65 over bit-torrent. If you've never used bit-torrent before go here and check it out. The file you will be getting from the bit-torrent download will be a password protected .rar archive file. You'll need win-rar to extract this file. The password you'll need to extract this file properly will be given out on Friday September 24th, the day we go live with the common download links.

bit-torrent link

Also today we'd like to post the downloads for the server versions of the mod, to give all of the people intending to host servers on release day a head start in getting themselves set up properly!

# Download Here - FH v0.65 Linux Server - 107.32 MB
# Download Here - FH v0.65 Windows Server - 92.22 MB

As an added feature we've also begun distributing the manual for Forgotten Hope, this is a .PDF and you'll need Adobe Acrobat Reader to view it. This manual is full of useful information that will help you understand all of the features included within Forgotten Hope!

# Download Here - Forgotten Hope v0.65 Manual - 11.88 MB

Now that that's all out of the way, we'd also like to present some more ingame screen shots to show you exactly what's in store for you this coming weekend! First up we have some British hardware, the 2 pounder, 6 pounder and the wellington bomber!


A linki oczywiście:
bitorent-link
FH 0.65 Linux Server
FH v0.65 Windows Server
Download Here - Forgotten Hope v0.65 Manual

This is very exciting news indeed, you guys have really gone all out. From all the screenshots we have seen this mod is really looking to be superb. Be sure and download the server versions now so you can be ready for the release of this mod. We will have the file up on our servers as soon as possible. Until then stay tuned for more news about Forgotten Hope v0.65.

Żródło: http://www.fpscentral.com/index.php?game=1&site=news
:D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 wrz 2004, 08:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2003, 15:34
Posty: 882
Lokalizacja: Milanówek
Przynajmniej jedna dobra wiadomość, na początek tygodnia :D

_________________
Człowiek musi czasem zrobić coś głupiego, inaczej nie jest człowiekiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 wrz 2004, 13:07 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2003, 12:46
Posty: 140
Lokalizacja: Ostrów wlkp.
http://bf-torrent.de/index.php?newlang=finnish
pełna wersja!! ale napewno z hasłem :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 wrz 2004, 14:13 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2003, 12:46
Posty: 140
Lokalizacja: Ostrów wlkp.
przeglądałem nowego manuala z FH i mam nadzieje, że jest to jakaś wersja uboga tego pliku bo nie ma tam np Ferdinanda, miał być nowy model Pumy a jest stary :? nie ma też jeepa z wyrzutnią rakiet ... ot co zobaczyłem narazie. Mam nadzieje, że autorzy zaskoczą nas jeszcze...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2004, 04:58 
Offline

Dołączył(a): 17 lis 2003, 07:19
Posty: 252
Właśnie zagrałem po raz pierwszy w te wersje FH 0.65 - MIÓD :))))))))))))))) świetnie się gra :)

P.S. btw nie wie ktoś kto jeszcze oprócz (aiv - prosiłem go już na GG, również na priv mu wysyłałem wiadomości na forum ale zero reakcji...:/) może zmienić mi nicka na forum BF1942 ?

_________________
Obrazek
"AEQUAM MEMENTO REBUS IN ARDVIS
SERVARE MENTEM"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2004, 09:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Jeep z rakietami jest na mapce Sector 318. Ferdinanda jeszcze nie znalazłem.

Z pierwszych wrażeń, to wygląda, że czołgi zostały mocniej opancerzone z góry. StuG ma znacznie mocniejszy pancerz przedni.

Najciekawsza rzecz, to klasa "dowódca czołgu" z pistoletem i kluczem do napraw. Jak się zdobędzie jakiś palący się czołg to raczej ciężko jest doczekać się naprawy, bo prawie nikt się nie spawnuje w polu jako dowódca czołgu.

Rzecz która mi się najmniej podoba, to powrót do BF-owej fizyki samolotów. Jak się teraz spogląda w niebo to przypomina to akrobacje na pokazach lotniczyk.

Duża zmiana w obsłudze granatów nasadkowych - strzelają po kilku sekundach a nie natychmiastowo - więc ich wykorzystywanie takie jak było w 0.61 do polowania na PPSH-e, raczej sie nie nadają.

Trzeba będzie czekać na 0.66 bo okazało się, że jest jednak sporo bugów powodujący wypadanie do Windows.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2004, 14:11 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Hmm, co do opancerzenia czolgow, to odnioslem nieco inne wrazenie... Jakby bylo ono losowane. Ale o co chodzi... Gralem sobie na Operation Nordwind Niemcami, pedze sobie StuGiem III G, widze, ze przede mna na horyzoncie czai sie Sherman. Bum i juz mnie nie ma... No coz, sadzilem ze moze to M36, ale cholera nie bo napis z konsoli wyraznie wskazywal na winowajce "xxxx[Sherman][CKD]Wozu". Natomiast z drugiej strony, na Sector 318 gralem Amerykancami, pognalem do Shermana i z usmiechem na ustach wyczailem StuGa III G, sadzac, ze pukne go jednym strzalem... bardzo sie zdziwilem, wypalilem pierwszy i tez pierwszy zszedlem :?. Pierwszy pocisk, ktory padl na przod StuGa III (z pewnoscia nie byl to Jagdpanzer IV) nie zniszczyl go, jedynie pocharatal :?. Takze wzglednie pancerz StuGa III G jest oslabiony, a w koncu jest to 80mm na przodzie, tyle co tylek Tygrysa(!). Pamietam, ze na Breakthrough czesto dochodzilo do pojedynkow StuG III G vs Firefly i nawet Firefly nie niszczyl StuGa III G od frontu pierwszym strzalem (zostawial moze 5-15% pancerza).
Takze zdziwilem sie dwukrontnie, raz gdy prowadzilem StuGa, i kolejny gdy walczylem przeciw niemu.

Rozwiazanie sprawy ataku granatami nasadkowymi jest fenomenalne. Az dziw, ze w DC tego nie zastosowano. Wciaz ten typ granatow ma swoja sile, ale nie jest jakas uber bronia, ktora mozna uzyc jak pistoletu. To jest wielki plus dla FH :).

Fizyka samolotow - wiem, ze pilotom sie podoba, mi oczywiscie nie :P. Poprzednio trzeba bylo niezle opanowac pilotowanie aby bombardowania wychodzily, teraz wystarczy podejscie z BFa... Kiepskie rozwiazanie. Efektem na przyklad jest rzez na Desert Rose, Bf110 rzadzi normalnie ewentulanie na Prohorowce, gdzie kazdy skupia sie na walce czolgami, jednak to lotnictwo potrafi zastopowac nawet najwiekszy szturm czolgow (zwlaszcza lotnictwo sowieckie, Il-2 z rakietami i TB-3 na deser).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2004, 16:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, 22:53
Posty: 106
Znalazł ktoś tego Ferdinanda?? Na oficjalnym forum Fh widziałem podobny topic i ktos odpowiedział ze w wersji 0.65 nie ma Ferdinanda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2004, 16:23 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
To widze, ze szukanie Ferdka jest zakrojone na skale poszukiwania UFO na Alpenfestung :D. Najprosciej wyedytowac plik z teksturami i poszukac czegos "nie pasujacego" do reszty :). Wtedy faktycznie bedzie wiadome czy cholerny Ferdynand/Elefant jest w FH 0.65.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2004, 18:07 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2003, 12:31
Posty: 752
Lokalizacja: Bielsko - Biała
A gdzie jest do janej cholery BMW R-75 ?? Tak na niego czekałem :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2004, 21:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2004, 17:12
Posty: 173
Lokalizacja: Kraków
Wozu napisał(a):
Gralem sobie na Operation Nordwind Niemcami, pedze sobie StuGiem III G, widze, ze przede mna na horyzoncie czai sie Sherman. Bum i juz mnie nie ma... No coz, sadzilem ze moze to M36, ale cholera nie bo napis z konsoli wyraznie wskazywal na winowajce "xxxx[Sherman][CKD]Wozu".


Sprawa jest prosta - Sherman stał minimalnie na wzniesieniu i miał w ten sposób ogromną przewagę,ponieważ każdego StuG'a w FH można rozwalić jednym strzałem,strzelając od przodu minimalnie z góry - już kąt rzędu 20 stopni wystarcza,żeby posłać kierowcę w zaświaty...(BTW,między innymi przez takie rzeczy człowieka potem wyzywają od cheaterów,ech...)
Pozdrawiam i życzę udanych polowań na StuG'i :)

PS.Jest jeszcze kilka innych ciekawych spraw związanych z rozwalaniem coniektórych czołgów,ale tego dowiesz się tylko dzięki zaciągnięciu się do naszej sekcji :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2004, 22:37 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
HamP - O hitboxach wiem :), tyle, ze nie wiedzialem, ze az tak zmienili je w tej wersji FH. Poprzednio tak nie bylo :/, StuGiem jeszcze spoko sie prowadzilo o ile goscie z bazookami i PIATami nie pojawiali sie obok.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL