Teraz jest 22 lis 2024, 21:31

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 9 mar 2005, 15:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sie 2004, 16:34
Posty: 211
Lokalizacja: Poznań
nie raz już prosili polacy fh team o duperel i nic:P tylko jak wysłać te komendy?każdą z osobna nagrać? i wysłać im tyle plików? w mp3? wav czy co:D

_________________
United For Eternity Mod DEV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 mar 2005, 15:17 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
RTFM :D. Najpierw poczytajcie dokumentacje a później się za coś bierzcie. Jak już macie coś robić na szybko to nagrywajcie w wavie - przynajmniej nie stracicie dodatkowo na konwersji.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 mar 2005, 16:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2004, 12:51
Posty: 62
Lokalizacja: Kaszuby
modele 3D...moge sprobowac, pracuje w MAXie, co do sprzetu:
1. zamiana colta na ViS'a trza by zmienic balistyke (na korzysc ViS'a oczywiscie,
2. 10TP mial poroniony uklad jezdny, dlatego nie wszedl do produkcji, raczej 14 tp, troche danych sie zachowalo, a wyglad przedstawiony na posiedzeniu KSUS w 39 roku byl podobny,
3. kbk samopowtarzalny Maroszka, koniecznie (choc bylo go okolo 800 sz. tylko),
4. 4TP, czyli PZInz.130,
5. 9TP czyli odporniejszy 7TP
dla zainteresowanych http://www.wojsko18-39.internetdsl.pl/w ... /index.htm

_________________
make install not war


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 mar 2005, 17:27 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Zrobienie modelu to mały problem - poronione jest robienie siatek kolizyjnych i kluczowanie animacji.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 mar 2005, 21:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sie 2004, 16:34
Posty: 211
Lokalizacja: Poznań
też fakt. ale ja chyba się za to nie zabiorę. tylko dałem pomysł. przyłączyłem się do drużyny United for eternity. moda o holenderskiej armii...ale zawsze jakby coś przetestować możecie na mnie liczyc..jeżeli w ogóle ktoś się za to weźmie

_________________
United For Eternity Mod DEV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2005, 14:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2004, 12:51
Posty: 62
Lokalizacja: Kaszuby
Hynol, masz calkowita racje.
Co do mapki Westerplatte, to ciezko byloby oddac realizm, wystarczy porownac rozklad sil/uzbrojenia do poniesionych strat. Wiec moze lepiej Hel, lub Kepa Oksywska?

_________________
make install not war


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2005, 15:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sie 2004, 16:34
Posty: 211
Lokalizacja: Poznań
z Bzurą myślę,że też nie było by za trudno...alena tej mapie to my byśmy ich zaatakowali 8)

_________________
United For Eternity Mod DEV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2005, 17:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2005, 15:41
Posty: 138
Lokalizacja: stolica
najlepszym pomyslem byloby jednak zrobienie powstania warszawkiego - mapka bylaby podobna do berlin1945 - duzo budynkow, malo otwartych przestrzeni, typowa mapa dla asfaltow.

_________________
Pain Is Weakness Leaving The Body
http://bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2005, 17:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
lepiej coś ala arnhem,berlin za mały jest

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2005, 18:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sie 2004, 16:34
Posty: 211
Lokalizacja: Poznań
lol. już widzę te modele. koleś w ubranku z hełmem niemieckim i stenem w ręcę..fajnie by się grało..ale to tylko marzenia..eh

_________________
United For Eternity Mod DEV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2005, 18:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sie 2004, 16:44
Posty: 1184
Lokalizacja: Giżycko
HTML, PHP, SQL. Jednym słowem mogę wam zrobić stronę w sieci :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2005, 18:58 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Można zrobić obrone Warszawy. Te pz II pchające się pod boforsy :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2005, 20:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sie 2004, 16:34
Posty: 211
Lokalizacja: Poznań
to nasi z boforsów do czołgów strzelali?:D

_________________
United For Eternity Mod DEV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2005, 21:58 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
No chyba że nie do samolotów z działka ppanc 37mm - boforsy to nie tylko AA :)

http://www.saunalahti.fi/~ejuhola/7.62/bofors37mm.html

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 mar 2005, 10:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2004, 12:51
Posty: 62
Lokalizacja: Kaszuby
Z Powstania Warszawskiego, to raczej poszczegolne epizody, (hyhy, najlepiej zdobycie "Gesiowki" tam PzV Panther byl po naszej stronie). A tak na marginesie, to byl projekt map i postaci Warsaw Uprising do MoHAA, o ile mnie pamiec nie myli, robili to jacys nasi z Australii, ale dawno nie gierzylem w Medala i nie wiem co sie dalej z tym dzieje. Lokacje mieli miodne, byly jakies screeny na stronce teamu MLD

_________________
make install not war


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL