Teraz jest 26 lis 2024, 08:04

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16 mar 2005, 02:41 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
55_Maciek napisał(a):
Pisząc dokładnie na temat pewnych rzeczy trzeba być dokładnym , jedno co jest pewne to to że w FH Stug IIIB nie ma podwodzia Pz4 tylko Pz3.


Sprawdź jeszcze raz bo się mylisz. W FH IIIB ma zawieszenie od PZ IV a Stug IIIG od PZ III. Też to przeoczyłem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 mar 2005, 02:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2004, 12:40
Posty: 174
Lokalizacja: Lublin
Hynol napisał(a):
55_Maciek napisał(a):
Pisząc dokładnie na temat pewnych rzeczy trzeba być dokładnym , jedno co jest pewne to to że w FH Stug IIIB nie ma podwodzia Pz4 tylko Pz3.


Sprawdź jeszcze raz bo się mylisz. W FH IIIB ma zawieszenie od PZ IV a Stug IIIG od PZ III. Też to przeoczyłem.


Dokładniej rzecz biorąc może to być też zawieszenie PzIIIB , niewiem na czym sie opierali twórcy FH ale tak szczereze mówiąc to obie odpowiedzi są prawidłowe. Może po prostu myśleli że skoro Stug IIIB to ma podwozie od PzIIB (jeśli chodzi o ilość kół jezdnych) a graficznie to Pz4 bo po co się męczyć.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 16 mar 2005, 03:29 przez 55_Maciek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 mar 2005, 03:10 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
55_Maciek -> Klopot w tym, ze na StuG III B nie stosowano zawieszenia od Pz. III B - na co juz wielokrotnie zwracano uwage na forum FH. Niestety sugestie pozostaly bez odpowiedzi... Zdaje sie nadal nadbudowka jest "lustrzana" (pomylona lewa z prawa strona). Dlatego StuG III B jest bledny i nie ma na to zadnej wymowki.

_________________
Panzerjäger 2500+(AMD) Ausf.Barton für R9700Pro Kanone L/128MB auf SdKfz EPoX8RDA+(Dual) Fahrgestell mit 1024MB RAM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 mar 2005, 03:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2004, 12:40
Posty: 174
Lokalizacja: Lublin
Wozu napisał(a):
55_Maciek -> Klopot w tym, ze na StuG III B nie stosowano zawieszenia od Pz. III B - na co juz wielokrotnie zwracano uwage na forum FH. Niestety sugestie pozostaly bez odpowiedzi... Zdaje sie nadal nadbudowka jest "lustrzana" (pomylona lewa z prawa strona). Dlatego StuG III B jest bledny i nie ma na to zadnej wymowki.


Przy mnogości różnych typów(i jeszcze serii) różnych modyfikacji, ciężko jest coś stwierdzić jednoznacznie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 mar 2005, 04:01 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
55_Maciek -> Akurat sprawa StuGow III jest w miare prosta do pojecia :). Zawieszenie z Pz. III B zastosowano tylko na 5-ciu sztukach tzw. Null-Serie - demonstratorow nowego typu pojazdu. Pozniej, po Pz. III D i StuG III 0 nie wracano do tego typu zawieszenia (odrzucone jako nieperspektywiczne i juz wtedy mocno przeciazone). Zas sprawe nadbudowki przemilcze.

Cale szczescie, StuGi III to jeszcze nie roznorodnosc Pz. IV ani tym bardziej bogata ilosc wersji Shermanow lub T-34 :).

_________________
Panzerjäger 2500+(AMD) Ausf.Barton für R9700Pro Kanone L/128MB auf SdKfz EPoX8RDA+(Dual) Fahrgestell mit 1024MB RAM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 mar 2005, 23:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2003, 21:09
Posty: 48
Kilka dni temu grając na mapce Operation Nordwind natknąłem się na kolejny bug,również związany z podwoziem tyle że transportera Sdkfz 251.Zresztą zobaczcie sami:

Obrazek[/url]

Coś im się z texturami pochrzaniło :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 mar 2005, 01:24 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2003, 12:31
Posty: 752
Lokalizacja: Bielsko - Biała
Kup sobie GeForce i już się nie będzie chrzanić, a Radka wyślij do "Radia Maryja" - przecież trzeba tych nasistów jakoś załatwić! ;)

btw I bądź profesjonalistą, jak robisz szota wyłącz hud! ;)

btw Kłucicie się o jakieś durne kółka, a może pomyśleliście, aby zrobić 1 polski klan podzielony na dywizje i dawać łupnia lolkom. To co teraz reprezentuje polska scena FH nie upoważnia o rozmawianiu nawet o śmigle od Storch'a :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 mar 2005, 12:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2003, 21:09
Posty: 48
Wypoor PL napisał(a):
Kup sobie GeForce i już się nie będzie chrzanić, a Radka wyślij do "Radia Maryja" - przecież trzeba tych nasistów jakoś załatwić! ;)

btw I bądź profesjonalistą, jak robisz szota wyłącz hud! ;)

btw Kłucicie się o jakieś durne kółka, a może pomyśleliście, aby zrobić 1 polski klan podzielony na dywizje i dawać łupnia lolkom. To co teraz reprezentuje polska scena FH nie upoważnia o rozmawianiu nawet o śmigle od Storch'a :P


1.A od kiedy to GeForce FX5900 nazywa się Radeon?
2.Ja tylko robie screeny bugów,nie profesjonalną sesję zdjeciową :roll:
3.Te kłótnie mogą być durne ale tylko dla ciebie a nie dla osób których zainteresowanie nie ogranicza się wyłącznie do rozróżniania jeepa od czołgu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 mar 2005, 13:20 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2003, 12:31
Posty: 752
Lokalizacja: Bielsko - Biała
Muhahahah, muha muha. Tak masz rację, potrafię rozrónić williego od Shermana, Wolverine, Jacksona, Stuarta, Pershinga czy Granta, ale nie podchodzę do tego w taki sposób. Wiadomo, że to gra i na przykład oznakowanie polskich samolotów pozostawia dużo do życzenia, gdyż szachownice na górnym poszyciu skrzydeł powinny być niesymetryczne, polski czołgista nie ma też wzoru polskiego hełmu opartego na wzorach francuskich i czarnego płaszcza oddziałów zmechanizowanych, tak jak nie ma VIS'a (WiS Wz. 35), tak samo nie wiem czy naboje do Wz 29 są z walcowni Dziedzice, w jednej z kilku w której produkowano takowe. Może też nie jest to do końca Wz 29, może ma za wiele podobieństw do Wz 26?? Ni emówiąc już o tym śmiesznym berecie i nieprzpisowym orzełku na nim. No i wiadomo, brakuje jak cholera PZL 23 Karaś, najbardziej wykorzystywanego samolotu bombowo szturmowego tamtego okresu. To jest gra, ludzi starają się przedstawić jak najwierniej dany objekt, ale w każdym z mod'ów wyglądają inaczej, każdy ma inne wyobrażenie i nie koniecznie korzysta z planów fabryk Henshel'a czy Porsche. Więc denerwuje mnie jak ktoś cuduje na temat jakiś kółek. Wydaje mi się, że te wasze kółka twórcy najbardziej olewają, wystarczy popatrzeć się, że kółka zwrotne np w większości czołgów nie kręcą się. I uwież mi, na moim GF 6800 nie mam takich bug'ów graficznych :P ;P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 mar 2005, 14:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 paź 2004, 14:56
Posty: 321
Lokalizacja: tymczasowo Poznań
Kółka w czołgach nie kręcą się tylko gdy patrzysz z zewnątrz czołgu :) Osoba prowadząca czołg widzi wszystko tak jak trzeba :D

I przestańcie się kłócić o te pierdoły - to tylko gra, a nie film historyczny! Ona ma dawać przyjemność z grania a nie punkt oparcia do kłótni o to, czy szachownica na PZL P11 jest dobrze ułożona albo czy StuG ma odpowiednią ilość kół! Zachowujecie się jak rozwydrzone bachory, które tylko szukają powodu do kłótni :( Lepiej popatrzcie sobie na Vanillę i powiedzcie sami - czy warto kłócić się o ilość kół StuGa, którego w podstawe wcale nie ma?? A Wolverinne robi tam za ciężki czołg??? Cieszcie się, że macie tak precyzyjnego historycznie i rozbudowanego moda, a nie narzekajcie!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 mar 2005, 14:39 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Greyman -> To nie jest powod do klotni samej w sobie, a jedynie konfrontacja zapowiedzi ludzi od FH z tym co dzis widzimy. Przeciez krytyka (a nie jest to synonim dolowania i kopania) FH pojawia sie zawsze wraz z kolejna wersja.
No i co to za postawa "cieszcie ze macie"? Na razie jest to polprodukt - ja to wiem i zapewne FH Team to wie (skoro jest to wersja 0.67a). Skoro haslem przewodnim bylo "najbardziej realistyczny mod dla BF1942", wiec musieli wiedziec do kogo kieruja ten mod - nie dla dzieciarni, ktora jara sie ST i T95/T28 w SWoWW2, ale do osob, ktore wiedza co to Sherman z 75-tka, 105-tka, Wespe, Pz. IVE czy SU-76. Ja nie narzekam, ale tez nie bede lizal tylka FH Team z tego powodu. Niech teraz ida za ciosem i trzymaja sie nadal hasla sprzed 1,5 roku... inaczej to bedzie zupelnie inna gra.

Szachownice - wiem, ze moze to byc problem silnika, ale co do modeli pojazdow, to nieraz udowadniali, ze jesli chca, to potrafia poprawic spieprzone modele - nowa seria Panter oraz nowe Shermany ledwo bazujace na tym z Vanili
btw. poniewaz w Vanili StuGa nie ma, wiec o nim tam nie rozmawiam... Wogole o BF1942 w kontekscie FH wolalbym nierozmawiac, bo to niemal dwie rozne rozgrywki (choc moglbym powiedziec, ze i rozne gry, skoro FH Team zakodowal kilka ciekawych rozwiazan w FH, dodal kupe modeli i map).

_________________
Panzerjäger 2500+(AMD) Ausf.Barton für R9700Pro Kanone L/128MB auf SdKfz EPoX8RDA+(Dual) Fahrgestell mit 1024MB RAM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 mar 2005, 15:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2003, 21:09
Posty: 48
Wypoor PL napisał(a):
Więc denerwuje mnie jak ktoś cuduje na temat jakiś kółek. Wydaje mi się, że te wasze kółka twórcy najbardziej olewają, wystarczy popatrzeć się, że kółka zwrotne np w większości czołgów nie kręcą się. I uwież mi, na moim GF 6800 nie mam takich bug'ów graficznych :P ;P


1.Jak cię denerwuje to nie czytaj tego proste :lol:
2.Nie każdego stać na GF6800

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 mar 2005, 15:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
A nie wiem czy ktoś może zauważył, że w FH można sobie usiąść na ławeczce. Jeśli się stoi obok ławki (zdarzyło mi się to na Breakthroght) w domku niedaleko wiatraka i naciśnie E, to nagle to po prostu się sieda na ławce.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 mar 2005, 15:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2003, 15:34
Posty: 882
Lokalizacja: Milanówek
jurgens napisał(a):
A nie wiem czy ktoś może zauważył, że w FH można sobie usiąść na ławeczce. Jeśli się stoi obok ławki (zdarzyło mi się to na Breakthroght) w domku niedaleko wiatraka i naciśnie E, to nagle to po prostu się sieda na ławce.


Lepszy jest wychódek w XWWII :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 mar 2005, 16:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2004, 19:59
Posty: 1546
Lokalizacja: Polish Beer's Republic
M.I.S.I.E.K napisał(a):
Lepszy jest wychódek w XWWII :lol:

Gdzie?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL