Teraz jest 28 cze 2025, 00:46

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 482 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 33  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwi 2005, 12:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2005, 16:21
Posty: 98
Oczywiście to zapewne wymagania minimalne.

Wygląda na to, że optymalizacja kodu daje dobre wyniki. :)
Chociaż jak będzie naprawdę to zobaczymy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwi 2005, 13:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 18:03
Posty: 668
Lokalizacja: Tychy
jak optymalizacja jest taka jak w 42 to na 4GHz procku i 2GB ramu pograsz z 32 osobami :lol: jak bedziesz mial grafe z 512 na pokladzie to mize i z 64. oczywiscie pisze o max detalach

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwi 2005, 11:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2003, 04:02
Posty: 859
taki tam news :)
--
Creative udostępnił Beta sterowniki 2.05.0000 dla kart Sound Blaster Audigy 2 i Audigy 2 ZS. Pakiet ten do dodaje pełną obsługę OpenAL, m.in. w DOOM 3 v1.3, Battlefield 2, obsługę EAX 4.0 w DOOM 3: Resurrection of Evil.
--

Nie jest zle - jak wyjdzie pelna gra to i sterowniki dzwieku i grafiki juz beda z nia ladnie dzialac :) moze nie trzeba bedzie patchy co tydzien instalowac? ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwi 2005, 12:34 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
aNDY^aND napisał(a):
taki tam news :)
--
Creative udostępnił Beta sterowniki 2.05.0000 dla kart Sound Blaster Audigy 2 i Audigy 2 ZS. Pakiet ten do dodaje pełną obsługę OpenAL, m.in. w DOOM 3 v1.3, Battlefield 2, obsługę EAX 4.0 w DOOM 3: Resurrection of Evil.
--

Nie jest zle - jak wyjdzie pelna gra to i sterowniki dzwieku i grafiki juz beda z nia ladnie dzialac :) moze nie trzeba bedzie patchy co tydzien instalowac? ;)


BF bez patcha? Jaja sobie robisz? Czułbym niedosyt jakiś...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 kwi 2005, 21:38 
Offline

Dołączył(a): 9 kwi 2005, 20:54
Posty: 1
Pentium IV 2,6 HT
D865 PERL
2x512 DDr 400
RODEON 9600 pro 128
Mam nadzieje ze to wystarczy do 2, bo zona na razie nie chce slyszec o nowym kompie:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 kwi 2005, 22:17 
Offline

Dołączył(a): 14 paź 2004, 19:45
Posty: 1352
Lokalizacja: Warszawa
Jakoś styknie :) Będzie na MEDIUM spoko chodziło :!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwi 2005, 00:14 
Offline

Dołączył(a): 16 paź 2004, 21:12
Posty: 57
Lokalizacja: ZABRZE
chopie tys jest smieszny w jednym poscie piszesz ze nie ma co prorokowac a w 2 stwierdzasz jaka maszyna wystrczy na jaki poziom grafiki smieszne to jest :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwi 2005, 00:27 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Troll i tyle. Zas na pytanie nieco wczesniejsze odpowiem, że jeżeli gra na takim sprzecie miałaby cienko działać to bezsensem byłoby jej wydawanie. Mało kto by ja kupił (bo większośc sprzętu by właściwego nie miała). Myślę (i jest to tylko moja spekulacja niepoparta dowodami), że Pierwsza wersja Beta BF2 miała takie wymagania, że szefostwo EA opóźniło jej wydanie i nakazało Dice zmniejszenie tych wymagań (lepsza optymalizacja kodu + obcięcie części zasobożernych bajerów). Słyszałem (może to plotka), że pierwsze demonstracje BF2 były na 3-gigowych procach i parach GF6800 Ultra w trybie SLI. teraz EA pisze o procu 1.5-1.7 i grafie na pozimie R9600Pro/GF5700. Zauważacie różnicę?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwi 2005, 01:54 
Offline

Dołączył(a): 30 mar 2004, 22:02
Posty: 432
Lokalizacja: Warszawa
Święta racja Xena. Gadanie o sprzęcie typu P4 1.8 Ghz, Geforce 6800 Ultra i 2 GB ram jest poprostu bezsensu z prostej przyczyny - nikt by w to nie grał :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwi 2005, 07:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2003, 19:55
Posty: 495
Lokalizacja: Tarnów
Panowie w kafe grali na max detalach na komputerach o następującej specyfikacji:

:arrow: Dell Dimension 8300 med Intel Pentium4 Processor w/ HT Technology 3.0GHZ/800 FSB,
:arrow: 1024MB(4x256) Dual Channel DDR Ram
:arrow: 128MB DDR ATI RADEON 9800 Pro Graphics Card.

Czyli nie potrzeba aż takiego komputerowego potwora jak sie mówiło aby BF2 chodził płynnie.Oczywiscie all detale na maxa + AA itd.Co by nie mówic ale panowie z DICE i EA odwalili kawał dobrej roboty w kwesti optymalizacji BF2.(mam nadzieje że ta genialna optymalizacji nie odbije sie na jakości grafiki czy też braku niektórych elementów które dane nam było zobaczyć na dotychczas prezentowanych filmikach :wink:).

Póki co czekam aż panowie z EA oficjalnie poinformują społeczność graczy o dacie premiery BF2.

_________________
|Page UP -> Wybaczam bo nie wiesz coś zrobił|Page Down -> Nie wybaczam wiec karam|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwi 2005, 08:20 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
BF2 dużo może zyskać na pełnym i kompetentnym wykorzystaniu DirectX9. HL-2 pokazał jak mądre korzystanie z niego i obsługujących go kart graficznych może zmniejszyć wymagania (pixel i vertex shadery naprwde dużo daja jak się je umie oprogramować). Śmiem wręcz twierdzić, że gdyby BFV był pisany pod DX9 (a nie tylko wykorzystywał kilka bajerów) jego wymagania byłyby co najmniej o 30% mniejsze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwi 2005, 09:05 
Offline

Dołączył(a): 16 paź 2004, 21:12
Posty: 57
Lokalizacja: ZABRZE
swiete słowa Xena jesli BF2 bedzie tak dobrze zoptymalizowany jak HL2 no to bedziesz mozna bic brawo panom z EA

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwi 2005, 10:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 kwi 2003, 13:31
Posty: 1019
Lokalizacja: Gliwice
Właśnie optymalizacja będzie tu największym wyzwaniem, zobaczcie na vietnam i na HL2, przecież grafa w hl-u było dużo lepsza a lepiej to wszystko szło, dużo lepiej.

_________________
Senatus PopulusQue Romanus

PSN id: Graqzu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwi 2005, 12:21 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
AEROO napisał(a):
swiete słowa Xena jesli BF2 bedzie tak dobrze zoptymalizowany jak HL2 no to bedziesz mozna bic brawo panom z EA


Nawet nie chodzi tyle o jakoąć super optymalizację ile o poprawne skorzystanie z mozliwości jakie otwiera DX9. To jusz powinno wiele dać w temacie wydajność.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwi 2005, 13:26 
Offline

Dołączył(a): 14 paź 2004, 19:45
Posty: 1352
Lokalizacja: Warszawa
AEROO napisał(a):
chopie tys jest smieszny w jednym poscie piszesz ze nie ma co prorokowac a w 2 stwierdzasz jaka maszyna wystrczy na jaki poziom grafiki smieszne to jest :D


Wiesz no trzeba pocieszać faceta w depresji :P

P.S. Jak BF2 będzie chodził, jak HF2 to będzie ich największy sukces w historii :)

P.S. 2 To, że może poświęciłem chociaż te 5 minut i poszukałem NIEOFICJALNYCH wymagań (dobre i to...) to już jest mój problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 482 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 33  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL