Wilku:D napisał(a):
rozni sie sporo
no ale ta roznica to wielki plus
a panowie co robia bf2 to lamy bo heli lata jak w BF:V
info jest potwierdzone przez pana ktory mial okazje pograc
http://bf1942.boomtown.net/en_uk/articl ... hp?id=7929
Zapowiadali, że model lotu heli ma być jak w DC (w jednym z wywiadów). Najwyraźniej się rozmyślili.
Ale fakt - łatwiej latać heli = wiecej osób będzie się to latanie podobało = zapewne więcej osób kupi grę. Sam mam mieszane zdanie na ten temat. Opanowanie heli w DC daje dużą sadysfakcję, jednak trzeba mieć deko samozaparcia by tego dokonać. W BFV każdy może latać po godzinnym treningu (nie pisze o jakiś super wyczynach, ale o nierozbijaniu się w czasie przelotów).
Coś innego mnie zastanawia - czy zrobia wirniki helikoptera jako obiekt. Sytuacje gdy heli wisi pomiędzy 2 budunkami, wirnik przenika ich ściany i nic sie nie dzieje jest deko kuriozalna. Także przejmowanie flag ze śmigłowca wiszącego obok flagi tesz mnie razi deko.
Zaś wprowadzając deko O/T - fajnie by było wprowadzić klasę słabo uzbrojonego pilota (reszta klas by nie miała spadochronów). To IMHO polepszyłoby grywalność. W FH to się sprawdza, zaś w BFV tego i na maxa brak. Gdyby tak sie stało - zamiast przeprowadzać desanty spadochronowe z heli trzebaby lądować - pomyslcie jak na przykłąd by to zmieniło rozgrywkę na mapach typu Operation Irwing, Flaming Dart itp...