Teraz jest 20 lip 2025, 21:50

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 8 cze 2003, 11:49 
Offline

Dołączył(a): 9 mar 2003, 17:38
Posty: 609
Lokalizacja: Radom
ZA 2-5 dni ma się pojawić patch i instruktaż do Huey'a :!:
Szybcy są to trzeba przyznać :!:

_________________
[swf width=300 height=100]http://www.iadurobros.friko.pl/varia/iadur.swf[/swf]
[FS] Iadurobros


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 cze 2003, 12:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 09:19
Posty: 239
Lokalizacja: Warszawa
Tak gra jest piękna. Szczególnie ta mapka bez pojazdów (chociaż trochę mnie denerwuje to, że są na tej mapce snajpy ;) ). Mod bije 10x DC (ciekawe kto kupi ten chłam jak będzie ukończony :lol: ). Nie przypadły mi zaś do gustu 2 mapki. Z motorówkami (troche denerwująca i za ciemna) i ta z samolotami(ale ten model mig-a 17 jest przepiękny).

_________________
ObrazekSenatus PopulusQue Romanus


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 cze 2003, 16:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2002, 16:19
Posty: 93
Lokalizacja: Toruń
Cytuj:
Mod bije 10x DC (ciekawe kto kupi ten chłam jak będzie ukończony ).

Masz chyba na myśli Secret Weapons, bo jak na razie Desert Combat jest free...

_________________
http://www.balony.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 cze 2003, 18:09 
Offline

Dołączył(a): 9 mar 2003, 17:38
Posty: 609
Lokalizacja: Radom
Cytuj:
na razie Desert Combat jest free...

jak zauważyłeś narazie. Wersja finalna ma być płatna :!:

_________________
[swf width=300 height=100]http://www.iadurobros.friko.pl/varia/iadur.swf[/swf]
[FS] Iadurobros


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 cze 2003, 18:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2003, 16:29
Posty: 1247
Lokalizacja: Warszawa
Ten mod jest super :!: Szczegulnie podoba mi sie helikopter do przewozenia piechoty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 cze 2003, 18:52 
Offline

Dołączył(a): 6 maja 2003, 16:50
Posty: 157
Lokalizacja: Gliwice
No mod jest spoko, tylko czemu mi to przy włanczaniu wychodzi do pulpitu?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 cze 2003, 19:42 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:46
Posty: 532
Lokalizacja: SzczeciN
GoZda napisał(a):
No mod jest spoko, tylko czemu mi to przy włanczaniu wychodzi do pulpitu?


pewnie dlatego ze gre masz piracka :!:

_________________
there can be only one. . . Kal-El

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 cze 2003, 20:15 
Offline

Dołączył(a): 2 lut 2003, 14:02
Posty: 684
Lokalizacja: Omaha beach
eee już tam pirat .....a moze po prostu dlatego go wywala ponieważ ma no_cd crack

_________________
"I rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 cze 2003, 21:26 
Offline

Dołączył(a): 22 mar 2003, 00:36
Posty: 382
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Mozna przetestowac to w single ? czy od razu na gleboka wode w multi ?

_________________
Obrazek
Kalasznikow Kalasznikow ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 cze 2003, 21:31 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5352
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
GoZda napisał(a):
No mod jest spoko, tylko czemu mi to przy włanczaniu wychodzi do pulpitu?

nie to nie wina pirata ani nocd.. tez tak mam wiec co zrobic?? a to:
skrot na pulpit z takim textem:

"X\Battlefield 1942\BF1942.exe" +game EOD
gdzie X to... folder gdzie bf masz... proste?? a dziala...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 cze 2003, 22:04 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 22:12
Posty: 184
Lokalizacja: Klucze
Milosz napisał(a):
Mozna przetestowac to w single ? czy od razu na gleboka wode w multi ?


od razu w multi ale polubisz ten mod od razu,udzielam na to gwarancji :P

_________________
lemur POWER!;]
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2003, 00:56 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Spróbujcie na mapie z rzeką i łódkami wjechać Vietnamskim APC (ten 4 osiowy), lub M113 do wody - nie wybuchnie, ale będzie po dnie jeździł - fajnie wygląda - nie widać na powierzczni nic poza spalinami (taka łódź podwodna).
Zwróćcie także uwagę na uzbrojenie Migów i UH-1 - wystepuje w wielu wariantach (MiG-i z 2 rodzajami działek i z działkami i niekierowanymi rakietami, Hueye różnie uzbrojone itp. ;) )
Podoba mi się także idea umieszczenia w grze poza potyczkami historycznymi także tych "filmowych" - Z Apocalypse NOW! i Hamburger Hill.

Jest także pare rzeczy które mi się nie podobają - APC i czołgi stanowczo za łatwo się przy kolizjach uszkadzają (M113 wytrzyma 2 trafienia z RPG w przód, a wybuchnie gdy staranujemy przodem drzewo przy pełnej szybkości), Lotniska są za blisko krawędzi mapy - praktycznie każdy nalot na nie konczy się chwilowym opuszczeniem mapy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2003, 08:31 
Offline

Dołączył(a): 9 mar 2003, 17:38
Posty: 609
Lokalizacja: Radom
We wtorek ma być JUŻ :!: patch, a w nim:
- wieksza odporność o 70% huey'ów oraz ich predkość/zwrotność
- usunięto jednego Mig'a z mapy Charli doesn't surf
- usunieto buga z unoszącymi się obiektami
- chinook na Que son Valley ????
- poprawiono dym po wystrzalach spowalniajacy grafike
- zwiększono odporność APC na ostrzał z karabinów
- i troszke innych :wink:

Do wtorku :!:

_________________
[swf width=300 height=100]http://www.iadurobros.friko.pl/varia/iadur.swf[/swf]
[FS] Iadurobros


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2003, 09:07 
Offline

Dołączył(a): 6 sty 2003, 18:40
Posty: 209
Lokalizacja: Konstancin kolo wawy
te "filmowe" mapki to też są historyczne :)

fajna jest muzyczka na Hiill :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2003, 12:57 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5352
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
Xena apc i inne pojazdy nie jezdza po dnie a plywaja!!! (oprucz jeepow Gaz a i T-34 przerobionego na artylerie)

co do filmowych... Hill 937 to autentyczna lokacja, Apocalupse now - wymyslona a krecili to gdzies w Ameryce Poludniowej...
co do lotnisk na krawedziach... wiesz co czepiasz sie przeciez nie wiem jak daleko musial bys leciec zeby zginac...

Mig - 17 z rakietami niekierowanymi jest najleprzym samolotem!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL