Teraz jest 26 cze 2025, 22:14

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 188 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2005, 15:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2003, 16:04
Posty: 1480
Lokalizacja: Kraków
A czy jest cokolwiek co cie sie nie podoba? :D

_________________
gry komputerowe
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2005, 15:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2004, 19:58
Posty: 792
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Cubituss przestań bo już mam mokro w gaciach :lol: :lol: :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2005, 15:45 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2003, 15:08
Posty: 1101
RedStar - nie podoba mi się to, że lekarz/support funkcjonuje teraz tak samo jak skrzynka/szafa z BFa. Czyli wystarczy, że stoisz w pobliżu, a automatycznie się leczysz/uzupełniasz ammo. O ile oczywiście lekarz/support trzyma w rękach stosowny przedmiot. Ba, ten przedmiot może dodatkowo wyrzucić, tworząc mobilny punkt odnowy o ograniczonym (jeszcze nie wiem czym) czasie działania. Co więcej, pojazd z medykiem/supportem na pokładzie jest też uznawany za mobliny punkt odnowy, więc można się jednocześnie chować za czołgiem, naprawiać go, i dostawać leczenie ze środka. To są potencjalne exploity.

Ach, zapomniałbym. Przy trafieniu z działka nieopodal na ekranie robi się to, co w Pacific Assault, czyli zajebisty blur i ogłuszenie. Plus IMO znacznie mniej wytrzymalsi są żołnierze, dwa celne strzały i truposz. Szybko to idzie.

Pytajcie o dowolne zagadnienia piechociarskie, chętnie poopowiadam :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2005, 15:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2003, 12:44
Posty: 702
Lokalizacja: Konin City
1. Jak piechociaz wejdzie na mine - cos mu sie stanie?
2- Jak jest ze strona audio? Na jakiej karcie muzycznej mas zprzyjemnosc giercowac i jak na niej dziala dzwiek przestrzenny? Bo ten ostatni zarowno w 1942, jak i V, do najlepszych nie nalezal...
3.-W jakims wywiadzie, bylo mowione ze juz mozna kogos zabic "przez szybke" ( np. pilota w helikopterze). Czy to prawda?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2005, 15:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 kwi 2003, 13:31
Posty: 1019
Lokalizacja: Gliwice
Ooooo z tymi 2 celnymi strzałami to mnie pocieszyłeś, troszke realizmu to wprowadzi, moze teraz będzie sie bardziej dbało o życie :twisted:

_________________
Senatus PopulusQue Romanus

PSN id: Graqzu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2005, 15:59 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2003, 15:08
Posty: 1101
Nie widziałem min przeciwpiechotnych. Na dobrą sprawę w ogóle nie widziałem min, hmmm. Muszę to zbadać :)

Audio - na zintegrowanej zgadnij co - pierdziawka. Przy włączonym EAX 4 klatki na sekundę. Gram na dźwięku hardware - low i mam to wszystko w nosie. Może do fulla poprawią.

Nie udało mi się zastrzelić nikogo przez szybkę, ale akcja się dzieje tak szybko, że możliwe, że kiedyś mi się udało. Aha, złe wieści - snajperki słabe, 2-3 trafienia na korpus = dead dopiero. Ale przypominam, że są punkty za asystę. W ogóle z punktami niezła beczka, bo sypią się jak z rękawa i dodatkowo jest podział na punkty killowe i punkty supportowe (flagi, leczenie, rozdawanie ammo, asysty). Potem to jest jakoś mnożone i sumowane, w każdym razie po 10 minutach ma się wynik rzędu 80-100.

Commander może wydawać rozkazy poszczególnym składom, może im wyznaczać waypointy razem z ikonami rozkazów (atak, obrona), może wołać artylerię, może zamówić skan pola bitwy, dzięki czemu przez minutę ma maphacka :) Nie rozkminiłem jeszcze, jak robić nowe oddziały.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2005, 16:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
z nieba nam spadłeś :P czy po podniesieniu kitu wroga ma się także jego mundur??na jakim kompie grasz?? granaty działają na czołgi tak jak w classicu??przy zdobywaniu flagi jest podany jakiś wskaźnik czasu do jej zdobycia??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2005, 16:22 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2003, 15:08
Posty: 1101
Po podniesieniu kitu wroga masz swój mundur. Granaty działają na czołgi... w sumie nie wiem jak, bo większość giwer ma dołączany granatnik :). Ważne jest jednak to, że wreszcie można regulować siłę rzutu granatu. Przy zdobywaniu flagi jest wskaźnik przejmowania plus flaga zjeżdża z masztu (z daleka widać, ile jeszcze czasu zostało do przejęcia).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2005, 16:55 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
Cubituss napisał(a):
Po podniesieniu kitu wroga masz swój mundur. Granaty działają na czołgi... w sumie nie wiem jak, bo większość giwer ma dołączany granatnik :). Ważne jest jednak to, że wreszcie można regulować siłę rzutu granatu. Przy zdobywaniu flagi jest wskaźnik przejmowania plus flaga zjeżdża z masztu (z daleka widać, ile jeszcze czasu zostało do przejęcia).


Cubi .. bardzo ważne pytanie. Potwierdź czy model lotu heli jest tak samo skopany czyt. miękki jak w BFV ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2005, 17:12 
Offline

Dołączył(a): 30 mar 2004, 22:02
Posty: 432
Lokalizacja: Warszawa
Cubituss napisał(a):
Po podniesieniu kitu wroga masz swój mundur. Granaty działają na czołgi... w sumie nie wiem jak, bo większość giwer ma dołączany granatnik :). Ważne jest jednak to, że wreszcie można regulować siłę rzutu granatu. Przy zdobywaniu flagi jest wskaźnik przejmowania plus flaga zjeżdża z masztu (z daleka widać, ile jeszcze czasu zostało do przejęcia).


w BF tez byla regulacja sily rzucania granatu - drugi przycisk myszy :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2005, 17:12 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2003, 15:08
Posty: 1101
Ja jestem piechociarz, ja się śmigiełek nie tykam :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2005, 17:13 
Offline

Dołączył(a): 30 mar 2004, 22:02
Posty: 432
Lokalizacja: Warszawa
Cubituss napisał(a):
Po podniesieniu kitu wroga masz swój mundur. Granaty działają na czołgi... w sumie nie wiem jak, bo większość giwer ma dołączany granatnik :). Ważne jest jednak to, że wreszcie można regulować siłę rzutu granatu. Przy zdobywaniu flagi jest wskaźnik przejmowania plus flaga zjeżdża z masztu (z daleka widać, ile jeszcze czasu zostało do przejęcia).


w BF tez byla regulacja sily rzucania granatu - drugi przycisk myszy :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2005, 21:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 maja 2004, 21:57
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
No to jak asfalt to jak tam sprint, używałeś już??
Jak tam rodzaje broni kałach lepszy od M4/M16??
CZy tzw. ścianowanie jest a jeżeli tak to jak to dziala??
Czy te gołebie odlatując z drzew i inne tego typu bajery są??
Czy próbowałeś juz "nakleic" jakieś logo lub coś takiego na mundur?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2005, 22:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
hmm jak wygląda sprawa z budynkami??niszczyć je można czołgiem/działem czy tak jak w bf tytanowe konstrukcje:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2005, 22:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2005, 19:16
Posty: 280
Lokalizacja: Warszawa
1. A spadochrony da się przestrzelić?
2. Co ci się wydaje lepsze AK 101 czy m4?
3. czy możesz powiedzieć jak wygląda zabicie z defibrylatora?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 188 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL