Teraz jest 24 cze 2025, 16:16

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2005, 21:28 
Offline

Dołączył(a): 7 kwi 2003, 19:36
Posty: 387
Lokalizacja: Katowice
rogI napisał(a):
jeżeli wyłączą system rankingowy, co jest dosyć logiczne, to nie wszystkie bronie będą dostępne, lecz tylko te standardowe.


hmmm ale to juz bylo powiedziane ze mozna serwer ustawic tak, ze bedzie wszystko dostepne bez zadnego rankingu. Mam pytanie do Zooltara lub Cubituss'a: czy commander moze ustawic artylerie tak zeby zniszczyla radar przeciwnika?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2005, 02:02 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:39
Posty: 1586
Lokalizacja: z Polska
Damn to sie szykuja niezle akcje snajperem :D
Misja =-> Znalezc wrogiego commandera i zneutralizowac :D Baaaaajka!!!!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2005, 04:51 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2002, 15:00
Posty: 891
Lokalizacja: Żory
Dokladnie, takie same wrazenie odnioslem czytajac to, nie ma dowodcy = kazdy moze byc dowodca = nie ma miesa armatniego = nikt nie wygrywa = PEACE! ;)

_________________
a po alejach snów biegnie nas znów spora zgraja...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2005, 09:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2003, 19:55
Posty: 495
Lokalizacja: Tarnów
Garet -> Baja,bajka ale trzeba wiedzieć że dowódce na pewno będą ochraniać chłopaki ze squadu.

Najpierw pasuje zdjąć medyka a dopiero potem dowódce :D.

_________________
|Page UP -> Wybaczam bo nie wiesz coś zrobił|Page Down -> Nie wybaczam wiec karam|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2005, 09:42 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5352
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
taa to jeszcze sniper powinien miec w zestawie rski otwieracz do konserw bo commander bedzie siedzial w BRT :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2005, 10:34 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Z tego co zrozumiałem commander będzie siedział w odpowiednim budynku (commander to bedzie pełniona funkcja a nie klasa). Normalny gracz (dowolna klasa) po respawnie będzie musiał tam wejść tam tak jak się wchodzi do defguna w 1942, czy Quada w BFV. Czyli jak jeden wejdzie dla drugiego nie bedzie miejsca i tyle. Może jedynie Dice wprowadzi ograniczenie tak aby mogli tam wejść gracze z globalnymi statsami powyżej pewnej granicy (tak by trole nie mogły tam się dostać). Zaś obiekt bedzie traktowany bardziej jak wymieniony wczesniej defgun z jego mozliwością zniszczenia/naprawy itp. Zaś dowódca grypy to bedzie tylko gracz z przydzieloną funkcją która owocuje pewnymi "bonusikami" dla członków danej grupy. Dobrze myslę?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2005, 11:02 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Oby tak bylo :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2005, 11:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2003, 16:04
Posty: 1480
Lokalizacja: Kraków
Oby nie było buga z wchodzeniem w budynki, bo jak ktoś sie wciśnie w budynek commandera to nie będzie za ciekawie. :evil:

_________________
gry komputerowe
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2005, 12:12 
Offline

Dołączył(a): 7 kwi 2003, 19:36
Posty: 387
Lokalizacja: Katowice
RedStar napisał(a):
Oby nie było buga z wchodzeniem w budynki, bo jak ktoś sie wciśnie w budynek commandera to nie będzie za ciekawie. :evil:


gdyby wiedzieli jak to zrobic to by juz w Vietnamie to poprawili :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2005, 13:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2003, 19:55
Posty: 495
Lokalizacja: Tarnów
Nikt tam nie wejdzie ponieważ osobiscie będe stał na straży :D jako "Special Ops" :D.

Btw...ragdoll rządzi,wogóle cały BF2 prezentuje sie niesamowicie,zarówno oprawa graficzna jak i grywalność.

Btw...25 nowych filmików z BF2 -> Klik -> no czyż ta gra nie prezentuje sie pieknie :D.

_________________
|Page UP -> Wybaczam bo nie wiesz coś zrobił|Page Down -> Nie wybaczam wiec karam|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2005, 20:04 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5352
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
xena mnie sie wydaje ze to nie tak do konca jak ty mowisz...
moze to ktos uscislic?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2005, 21:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2003, 12:44
Posty: 702
Lokalizacja: Konin City
na 100%, w ktoryms z wywiadow EA powiedzialo, ze Commander faktycznie bedzie przebywal w specjalnym budynku (ale nie uscislili jak duzy on bedzie), i tak jak kazdy pojazd - bedzie mozna go zniszczyc/naprawic. Poza tym, w bazie, obok commandera zawsze jest radar - ktory rowniez mozna zniszczyc. Nie jestem tylko pewien, czy znisczenie radu nie rowna sie zabiciem commandera...

I niestety, ale commander bedac dowodca nie jest fizycznie na mapie (ofkoz poza tym budynkiem), tylko widzi calosc i odpowiednio zarzadza. Wiec watpie, zeby na freeplayu powszechne byly zachowania w stylu " protect the king",lol.

Co do spawnow - to sie chyba tylko tyczy group commandera, nie slyszalem nic, zeby mozna bylo sie spawnowac w miejscu przebywania glownego commandera. Z reszta - a po co to robic, skoro to zazwyczaj bedzie jakies odludzie?

Zas co sie tyczy artylerii - ee... no mam nadzieje, ze Dice poprostu ograniczy zasieg artylerii, tak, zeby:
1.- nie mozna bylo zniszczyc na starcie commandera
2.- nie mozna bylo kampic na odleglosc, lol. To by bylo dopiero ciekawe :|

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2005, 22:06 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5352
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
wlasnie ogladalem filmik z wywiadu ze scotem evansem i tam wyraznie to on powiedzial ze commander bedzie mogl przyczaic sie w jakims miejscu i tam otworzyc panek commandera :D
wydaje mi sie ze artyleria nie bedzie wogole miala na mapie zadnego fizyczneo istnienia... a raczej jeszcze nie slyszalem zeby ktos powiezial ze stoja dziala... itp..

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2005, 22:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2003, 19:55
Posty: 495
Lokalizacja: Tarnów
LoL,nie wiem jak wy oglądacie te filmiki i słuchacie wywiadów ale widać że nic z tego nie rozumiecie.Commander czyli dowódca to będzie postać fizyczna,tak samo jak każdy inny gracz.Nie będzie przebywał w żadnym specjalnym budynku.W którymś z wywiadów Scott Evans powiedział że respawnować sie można koło dowódcy.Powiedział też że jeśli dowódca jedzie pojazdem a jest w nim wolne miejsce to ty zaraz po respawnie pojawisz sie w tym samym pojezdzie.Zresztą na filmikach dokładnie widać że dowódca to gracz jak każdy inny.

_________________
|Page UP -> Wybaczam bo nie wiesz coś zrobił|Page Down -> Nie wybaczam wiec karam|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2005, 23:33 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:39
Posty: 1586
Lokalizacja: z Polska
Czyli ze jak dostanie heada to pada :D To juz widze dla siebie role :D Wytropic commandera i ukatrupic :D MNIAM!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL