Teraz jest 16 kwi 2025, 10:24

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Patch 1.4
PostNapisane: 11 cze 2003, 22:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:13
Posty: 402
Z tego co widze poprawili mi dzwiek w koncu i dodali nowy ''ciekawy'' feature. Albo mi sie wydaje, albo podczas poruszania sie jest wieksze sensitivity niz kiedy stoje w miejscu...

EDIT: Nie no... To jest pewne na sto procent, chyba ze ja mam cos popieprzone z ustawieniami, w co watpie, bo przed tym patchem bylo dobrze...
Sprobujcie poruszac mysza we wszystkich kierunkach stojac, a potem przejdzcie sie kawalek do przodu i poruszajcie na boki, a potem do gory i na dol mysza :( gg idioci z dice.

Poprzegladalem fora i okazuje sie niestety, ze to nie moje ustawienia szwankuja, a komus w dice mocno sie w glowie najebalo. Ja podziekuje za taki feature i definitywnie daje sobie spokoj z ta gra, jesli sie tego nie da w zaden sposob wylaczyc, bo jak ide, to lekki ruch mysza obraca mnie o 360 stopni...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 cze 2003, 22:36 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
tak jest za duza sensitivity !!! ja i tak gram na malej bo tak jest wygodniej, ale jest lepsza rzecz -> dlaej widac nametagi przez sciany :!: i gdzie jest ta walka z cheatami do cholery?

fajny jest tylko nowy ruski karabin szturmowy z magazynkiem talerzowym

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 cze 2003, 22:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:13
Posty: 402
Co mi z karabinu jak ja celowac nie moge... Banda kretynow...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Patch 1.4
PostNapisane: 11 cze 2003, 22:49 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
konrador napisał(a):
Z tego co widze poprawili mi dzwiek w koncu


Zauważyłem po krótkiej chwili takowe zmianki:

1. Poprawiony wystrzał (odgłos) z Tigera.
2. Ładniejszy dymek za pociskiem z bazooki.
3. Przed chwilą Holman wspomniał o sturmgewehr i faktycznie .. też ładniej łupie w uszkach ;D

_________________
Kopernik! Wstrzymaj ziemię ja wysiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 cze 2003, 23:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
A pozatym
- inżynier po zbliżeniu się do miny jest ostrzegany trupią czachą po prawej stronie że w pobliżu jest mina (działa w pojazdach).
- znacznie więcej fps niż w 1.31 (sprawdzałem na W98). Dla mnie to najważniejsza poprawka :)
- ładniejsze wybuchy pocisków z AA
- ładniej wylatują łuski z karabinów na pojazdach i tych stacjonarnych
- nowa broń japończyków chodz duża to wcale nie jest taka mocna jak się może wydawać :) a jej magazynek przysłania sporo ekranu.
- lepszy odgłos wybuchających granatów
- granaty wybuchają szybciej
- u assaultów zmniejszony odrzut podczas strzelania seriami
- kropeczka w celowniku
- nie ma obiecanego GUI do głosowania ale za to pokazuje się przynajmniej na kogo (kick id) głosujesz i ile potrzeba jeszcze głosów aby kogoś wywalić lub na jaką mape i ile potrzeba głosów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2003, 00:11 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Czyli sprawdziło się to, co mówiono na forum - usunięto pojedyncze, mało znaczące bugi a dodano mase nowych drobiazgów, z których niektóre tylko psują gameplay, a inne niewiele wnoszą. Niestety tych naprawde wartościowych jest raczej mało. Nie mogliby zamiast wymyślać niwe bajery skupić się na usunięciu starych niedoróbek???

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2003, 01:15 
Offline

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:12
Posty: 329
Lokalizacja: Wrocław
mam wrażenie, że poprawiono celność snajpy, poza tym szybciej przeładowuje i odrazu po strzale.

_________________
"Utinam populus Romanus unam cervicem haberet!"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2003, 01:48 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Wyglada na to, że wzieli sobie na poważnie uwagi o nieprzydatności snajperów w klanówkach i postanowili to poprawić. ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2003, 08:53 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2002, 22:32
Posty: 1397
Lokalizacja: Wawa
eeee tam przydatni byli.. tylko trzeba bylo umiec strzelac :P
za to chyba rozrzut assaultow zmniejszyli.. troszke qrde to teraz za skuteczne. Wczoraj wieczorkiem gralism na HQ i wszyscy jednoglosnie stwierdzili ze nowy patch rzadzi... po prostu lepiej sie gra, a o to w koncu chodzi, prawda?

_________________
Pan Szmata
OBIT M.D. CCC. XXIII. CALENDIS NOVEMBRIS

HIC NATUS EST
Scierkens
M.D. CCC. XXIII. CALENDIS NOVEMBRIS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2003, 09:07 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 09:56
Posty: 161
Przesadzili z tą czułością w biegu :/ normalnie ciekawe jak taki obrot wyglada od zewnatrz :) ale pepesza rox 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2003, 09:23 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2002, 22:32
Posty: 1397
Lokalizacja: Wawa
co do snajpy... nie wiem czy celniejsza.. jesli nawet to niewiele.

_________________
Pan Szmata
OBIT M.D. CCC. XXIII. CALENDIS NOVEMBRIS

HIC NATUS EST
Scierkens
M.D. CCC. XXIII. CALENDIS NOVEMBRIS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2003, 09:26 
Offline

Dołączył(a): 9 mar 2003, 17:38
Posty: 609
Lokalizacja: Radom
Obracanie w biegu raczej normalne jest !

_________________
[swf width=300 height=100]http://www.iadurobros.friko.pl/varia/iadur.swf[/swf]
[FS] Iadurobros


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2003, 09:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 17:43
Posty: 371
Lokalizacja: Sorau in Nieder Lausitz
Wszystkie zmiany, w zamorskim języku :wink:

Readme File napisał(a):
Readme File:
CLIENT FIXES

New Features
------------
-The console command Soldier.CameraShakeFactor 1.0> toggles the camera shake in 1st person on/off.
-Two new weapons replacing earlier weapons used in the game
* Type 99- Japanese Assault rifle
* DP 1928- Russian Assault rifle

Improvement of game feeling
---------------------------
-Slight delays when turning, jumping and pulling out new weapons for a smoother and tighter experience.
-Recoil animations changed.
-Improved Death Cam: can now be configured to disable `Reveal Killer' mode.

Gameplay Fixes
--------------
-AA Guns do not cause splash damage when hitting sandbags.
-Mines now detonate when vehicles go in reverse over them.
-Infantry can now aim a full 180 degrees up and down in the 1st person view.
-Camera shakes when firing weapons mounted on vehicles.
-A pixel added to the center of the cross hair (server option).
-Disabled ability to repair land-based vehicles in hangars.
-Rear gunner for Stuka/SBD/Ai-chi-val now have cross hair.
-Default mouse sensitivity raised for air controls (You need to revert to default input settings once for this to take effect.)
-Added friendly mine indicators to HUD and mini-map.
-Increased bayonette damage to cause instant kill.
-Machine guns on Japanese destroyers don't run out of ammo anymore.
-Deviation time goes back to normal after running faster.
-Archival in Wake Island CTF spawns in with full health again.
-Less damage to planes from stationary machineguns.
-Road to Rome bombers re-balanced.

Physics improvements
-------------------
-The collision bug where you could push another player into an object or building as been looked over and fixes has been added.

Graphical Improvements
----------------------
-New and improved parachute landing animation in 1st person view.
-Lightmaps on ships implemented.
-Increased visual effect for AA-gun airplane hits.
-Improved hit particle effect when shooting at infantry.
-Road to Rome british soldiers get the Sten Gun.
-Faulty Defgun death effect fixed.
-Fixed a bug with B17 flaps that caused them not to appear on clients.
-Bazooka/Panzerschrek smoke trails changed.

Optimizations
-------------
-Improved precaching when loading maps, reducing stalls when new objects are loaded in during game.

Sound improvements and optimizations
------------------------------------
-New and improved Sounds in 1st person view
*Increased volume of impacts
*Louder explosions for grenades
*New Sound for the Axis Assualt rifle STG44

Menu
----
-Scoreboard now shows current server's name, IP address and Map name.
-Scoreboard now lists player ID for all players.
-Buddylist is now saved to profile and retained between maps.
-Text messages and kill messages from buddies are color coded green.
-Bug causing the display of text messages and playing of radio messages when map start in a MP game fixed.
-Screenshots can now also be taken of the score board.
-Paste (Ctrl-V) in 'Add Server' box added.
-Voting system feedback improvements

Niektóre zmiany są drobne, a mogą cieszyć graczy, jak chociażby dodany piksel do celownika :D

_________________
Ceterum censeo Carthaginam esse delendam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2003, 09:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:13
Posty: 402
Jak uzywasz jakiejs pseudo myszy to mozliwe, ze tego nie czujesz :\


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2003, 09:48 
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2003, 16:44
Posty: 745
Lokalizacja: W-wa Natolin
Praetorius napisał(a):
...new weapons for a smoother and tighter experience...



brzmi jak reklama z sex-shopu :)

_________________
[TopDawgz] 4 life...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL