Teraz jest 20 lip 2025, 22:07

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2003, 13:22 
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2003, 16:44
Posty: 745
Lokalizacja: W-wa Natolin
Wozu - co do transporterow to ja sie zgodze, ze sa zbyt mało wykorzystywane . a szkoda, przeciez to jezdzacy szpital, sklad amunicji i dzialko p-lot w jednym. trzeba go tylko chronic i naprawiac, a wowczas staje sie bardzo cenna jednostka...

_________________
[TopDawgz] 4 life...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2003, 13:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2003, 11:35
Posty: 1528
Lokalizacja: G.M.
wozu!! jeśli chodzi o mobilną obr. przc. lot. to mi sie podoba pomysł battlegroup42 "sdkfz251 hanomag flak" . i zgadzam sie z masscą że transportery są nie doceniane.

_________________
Michał A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2003, 13:30 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5352
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
zciagnolem battlefield_1942_patch_1.4.exe i zpatchowal sie... dziwne...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2003, 13:32 
Offline

Dołączył(a): 6 sty 2003, 18:04
Posty: 26
Lokalizacja: Łódź
wszystko przez craka Okota


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2003, 13:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
A crack do 1.4 pojawił się w kilka godzin po wydaniu patcha 1.4 :)
Niezłego mają speeda :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2003, 13:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:13
Posty: 402
konrador - tu bym polemizowal. gra arcade to to dla mnie nie jest. moze i duzo ludzi gra jak w quaka, ale to sa samotne wilki ktore wbijaja sie na serwer, zeby troche poszalec.

No ja chyba gram jak w quake'a, bo biegam i strzelam... Ja naprawde bez problemu wychwytuje roznice pomiedzy arcade bf1942 i arcade quake, wiec nie musisz mi tego tlumaczyc, ale po jaka cholere wciskaja nam takie ''usprawnienia'' jak ta zamiana czulosci myszy? Nienawidze patchy, ktore zmieniaja cala gre.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2003, 13:52 
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2003, 16:44
Posty: 745
Lokalizacja: W-wa Natolin
fuck crack... smoke weed..... 8)

to co mam instalowac ? upgrade czy calego pacza ?

_________________
[TopDawgz] 4 life...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2003, 14:44 
Offline

Dołączył(a): 15 sty 2003, 03:45
Posty: 825
Lokalizacja: z wawy
jak na razie nie mam wiekszych zastrzezen do paczyka. usprawniono wiele malych denerwujacych glupotek (spawny na Gazali na przyklad), nowa giwerka japonska jest gitowa, a strzela sie jakby... celniej, czy cos? w kazdym razie nie trzeba juz celowac 10 meterow przed kolezka, a te obloczki krwi pokazuja czy sie trafia, co tez jest przydatne.

osobiscie lubie gry w ktorych trzeba sie zatrzymac i rozejrzec. a nawet polozyc czasem. od czasow quake'a w ktorym liczyl sie refleks i szybkosc rozgrywki kampienie mi jakos nie przeszkadza. w grach wojennych wydaje mi sie nawet normalne i nazywa sie obrona pozycji. ten pacz na pewno wymusza wlasnie taka rozgrywke. DICEom chodzilo chyba o to zeby troszke urealnic zabawe - w normalnym zyciu nie strzela sie w biegu. a teraz mozna sie za to szybciej rozgladac... czy cos.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2003, 15:17 
Offline

Dołączył(a): 6 sty 2003, 18:40
Posty: 209
Lokalizacja: Konstancin kolo wawy
czy EOD działa z nowym patchem 1.4 ?????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2003, 15:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2003, 11:35
Posty: 1528
Lokalizacja: G.M.
zooltar, no właśnie!! to mi sie podoba w tej grze, że wszystkie nieudogodnienia w strzeleniu sa po to żeby wiekszą role odgrywała taktyka i umiejętnosć przeżycia niż skil strzelania który można wyszkolić do poziomu rambo!!!! wiedze żołnierza próbują wyrównać z skilem strzelania. nie jestem expertem ale to jest moje zdanie.

_________________
Michał A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2003, 16:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:13
Posty: 402
nie jestem expertem

Od razu poznalem.
Jesli BF1942 mial byc jakims symulator, albo gra taktyczna, to z tymi zmianami spoznili sie o jakis rok.
Bardzo ciekaw jestem dlaczego na serwerach nie widzialem nigdy michala ze skillem strzelania wyszkolonym do poziomu rambo. Spotkalem kilku bardzo dobrych assaultow, ale za cholere nie moge sobie przypomniec, zeby co chwile zabijal mnie jakis michal... Pewnie jak ja gralem, to on po cichu rozrysowywal taktyki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2003, 17:54 
Offline

Dołączył(a): 22 mar 2003, 00:36
Posty: 382
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Cos mi sie zdaje ze EOD nie dziala z 1.4. Przynajmniej nie porafie sie polaczyc z serwerami na ktorych gralem przed zainstalowaniem patcha. Goodbye Wietnam. Przynajmniej na kilka dni. A w patchu wkurzylo mnie to ze trzeba wpakowac 2 magazynki pepeszy w samolot by go zestrzelic (strzelalem w bok i w ogon maszyny stojacej na ziemi). Chyba lekka przesada ;)

_________________
Obrazek
Kalasznikow Kalasznikow ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2003, 18:22 
Offline

Dołączył(a): 15 sty 2003, 03:45
Posty: 825
Lokalizacja: z wawy
milosz kamon. jak strzelales w bok i ogon to co sie dziwisz? nastepnym razem strzelaj w silnik :)

z tego co wiem to gry takie jak BF, dod, czy CS to tak zwane tactical shooters. znaczy ze taktyka tez wazna jest, nie tylko skill. ze jest to gra taktyczna to chyba potwierdza wszyscy grajacy na tym forum. chyba ze nie wszyscy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2003, 18:35 
Offline

Dołączył(a): 17 kwi 2003, 14:27
Posty: 198
Lokalizacja: Szczecin
Nie mam żadnych problemów z czułością myszy po zainstalowaniu patcha 1.4 - czy biegam czy stoję to samo ( czyli po staremu ) wszystko gra :wink: Dziwne że ktoś może mieć z tym problem , czas upgradować sprzęt ? :lol: :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2003, 18:45 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2003, 04:47
Posty: 398
Lokalizacja: Warszawa
Massca - Co do transporterow. To widze, ze ludzie wola brac Shermany lub Pz. IV, zeby strzelac do samolotow. Powod? Pancerz. Te transportery wcale nie sa opancerzone :/ i wystarczy celniejsza seria z samolotu i samochod eksploduje. Nad czolgiem trzeba sie troche popastwic, zeby zniszczyc go tylko z dzialek. Jak dzialaja bomby, nie musze tlumaczyc ;) w obydwoch przypadkach starcza jedna, celna bombka.
Fajnie, ze Hannomag i M3 moga leczyc oraz przewozic ammo, ale jest to przejaw wlasnie "arcade" niz w miare realnej walki. Patch 1.4 jeszcze dobitniej uswiadomil mi brak w tej grze samobieznych FlaKow. Juz po patchu 1.3 podniosly sie chyba glosy, ze sile razenia Assaultow zmniejszono wzgledem samolotow. Teraz to spotyka Browningi M2 i MG34. Do tego ta trzesaca sie kamera, jakby operator CKMu dostawal 50000V po rekach, no zgroza. Trzesacy sie Browning moze byc, ale jednoczesnie zeby samoloty nie byly tak ciezkie do zestrzelenia :/... albo zostawic tak jak bylo to w 1.31.

A jesli chodzi o zastoswanie transporterow wogole w grze, to fakt, malo doceniany pojazd. Nic przeiwko nie mam... Ale jesli nie mowimy teraz, myslac o wersji 1.4, o nim jak o dzialku p-lot.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL