Teraz jest 25 cze 2025, 20:00

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Serwer do BF 2
PostNapisane: 31 maja 2005, 13:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 kwi 2004, 10:20
Posty: 96
Lokalizacja: Bydgoszcz
Jako klanowy admin bardzo interesowały mnie też wymagania dla serwerów BF2. I oto dziś znalazłem na jednej z niemieckich stron wymagania dotyczące serwerów. Oto one:

Linux
- Minimalna konfiguracja dla gry do 16 graczy:
CPU: 1 GHz Procesor
RAM: 256 MB

- Rekomendowana konfiguracja dla gry do 64 graczy:
CPU: 3 GHz Pentium 4, Athlon XP, lub 1.8 GHz 64-bit
RAM: 1 GB

Windows
- Minimalna konfiguracja dla gry do 16 graczy:
CPU: 1 GHz Procesor
RAM: 384 MB

- Rekomendowana konfiguracja dla gry do 64 graczy:
CPU: 3 GHz Pentium 4 or Athlon XP
RAM: 1 GB

Przepustowość

- Minimum
2.5 MBit

- Rekomendowana
5MBit


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2005, 13:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
To samo jest w readme do builda 2442 którego dostaliśmy od EA Polska.
Jest też jednak wiele pozostałości po BF42 więc nie koniecznie musi się to zgadzać z ostateczną wersją.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 13:06 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5352
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
lakoniczne....
ile lacza trzeba na server z VoIP a ile bez
ile lacza per slot gracza potrzeba...
ech...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 13:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2004, 17:07
Posty: 1598
Lokalizacja: Poznan city
Jeśli tak, to coś czuję, że mało serwerów będzie. Myślę również, że VoIP się nie sprawdzi, gdyż wszystkie klany jak i większość bezklanowych graczy używają TSa. Nie sądzę, aby dało się to przełamać nawet Battlefieldowi 2. Dobre pytanie zadał Okota...

_________________
Obrazek
M62 V8 4,4L
///Mcmt BMW Klub Polska member


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 15:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
W pliku readme jest napisane że można skonfigurować osobny serwer VoIP na oddzielnej maszynie i ustawić tak serwer BF2 aby mówił klientowi gdzie podłączyć VoIP.
Wewnętrzny VoIP ma tą zaletę że przycisza odgłosy tła (silniki heli/samolotu ryczą bardzo głośno) żeby lepiej słyszeć VoIP.
Wadą jest brak możliwości porozumiewania się po śmierci.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 15:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 02:27
Posty: 1989
Lokalizacja: Warszawa
Piasecznik napisał(a):
Wadą jest brak możliwości porozumiewania się po śmierci.


Eee... no co ty , to nie prawda mi sie zdaje. Da sie po śmierci gadac. Chyba , że gadam w pustke.

_________________
I need a medic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 15:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2004, 10:13
Posty: 755
Lokalizacja: Sopot
Pepsee napisał(a):
Piasecznik napisał(a):
Wadą jest brak możliwości porozumiewania się po śmierci.


Eee... no co ty , to nie prawda mi sie zdaje. Da sie po śmierci gadac. Chyba , że gadam w pustke.


jak w CS'ie gadasz do tych co sa dead ;]

_________________
http://www.nuclear-outside.pl
#nuclear-outside @ quakenet


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 15:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
No chyba że ....
ewentualnie słyszą Cię jedynie martwi.
Nie wiem czy to tak ma być czy cuś przeoczyłem, ale Commander nie może z nikim rozmawiać poza szefami drużyn.
Po wybraniu na commandera, gracz jest usuwany z drużyny.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 15:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 02:27
Posty: 1989
Lokalizacja: Warszawa
Piasecznik napisał(a):
No chyba że ....
ewentualnie słyszą Cię jedynie martwi.
Nie wiem czy to tak ma być czy cuś przeoczyłem, ale Commander nie może z nikim rozmawiać poza szefami drużyn.
Po wybraniu na commandera, gracz jest usuwany z drużyny.


noo.. od tego ejst guzik V . Commander daje potzrebne info Dowodcy druzyny a on PAGE UP przekazuje je reszcie timu albo Page down odmawia wykonania rozkazu. Chyba git tak jest.

_________________
I need a medic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 15:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Ale ja nie mówie o rozkazach typu attack/defend itp wydawanych na mapie (które to dowódcy drużyn potwierdzają lub nie PgUP i PgDown) tylko o VoIP.
V służy do komunikacji commander<->dowódcy drużyn.
Niestety B nie ma dla commandera zadnego uzytku poniewaz nie jest on w zadnej z druzyn.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 15:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 02:27
Posty: 1989
Lokalizacja: Warszawa
NO tak , ale to wydaje sie logiczne. Bo po co wszytskim coś mowic skoro i tak widać co sie dzieje na mapie po puszczeniu radarka a dowodcy druzyn przekazuja polecenia PAGE UPem.

Chyba ze kanał do pogaduszek powinien być , moze jest tzreba sprawdzic.

_________________
I need a medic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 16:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2003, 19:55
Posty: 495
Lokalizacja: Tarnów
Serwerów na pewno będzie dużo.Problem w tym ile z nich będzie na 16,32,64 graczy :D.Serwery EA na 100% będą posiadać własny serwer Voip,mam nadzieje że wiekszość prywatnych również.

_________________
|Page UP -> Wybaczam bo nie wiesz coś zrobił|Page Down -> Nie wybaczam wiec karam|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 16:45 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
(NeW)Ambo napisał(a):
Serwery EA na 100% będą posiadać własny serwer Voip,mam nadzieje że wiekszość prywatnych również.


A ja mam nadzieje że większość nie będzie miała. Ewentualnie że będzie się dało wyłączyć u klienta voip.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 18:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2003, 04:02
Posty: 859
W CSie swietnie sie srapwdzil wbudowany mechanizm porozumiewania glosowego. A jak ktos zaklocal to zawsze mozna bylo indywidualnie sobie go wyciszyc.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 18:53 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5352
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
w tabeli wynikow jest odpowiednia zakladka gdzie zaznaczasz kogo chcesz sluchac a kogo nie...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL