Teraz jest 2 maja 2025, 11:36

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2005, 16:26 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 13:27
Posty: 16
A grał ktoś w grę Soldiers: Heroes of World War II co tam można wyprawiać na planszy wrawdzie jest to RTS ale przy takich enginach to nie ma różnicy jaki typ to gry wszystko to kwestia ustawienia kamery wielkości texur i samych obiektów.

Niekoniecznie cienie muszą być w czasie rzeczywistym generowane można zastosować pewne myki...a na grywalność to mnie będzie miał wpływu.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2005, 16:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 cze 2005, 21:28
Posty: 19
Oczywiscie, ale siły w budynkach też nie muszą by w czasie rzeczywistym przeliczanie, bo to by była głupota i niepotrzebne marnowanie mocy obliczeniowej procesora. Chodziło mi tylko o stopień skomplikowania obliczeń. Przeliczanie sił następowałby dopiero w momencie kolizji z innym obiektem, a po unormowaniu sie układu, znowu mielibyśmy doczynienia z obiektem statycznym.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL