Teraz jest 30 lis 2024, 14:24

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 cze 2005, 08:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2004, 17:39
Posty: 145
Lokalizacja: Wiazowna
IP: 212.160.117.168
Port: 16567

Sloty: 32
Mapy: jak narazie wszystkie
Limit czasu: brak
Ticket ratio: 250
Rundy: 2

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 28 cze 2005, 09:54 przez Fruitless, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2005, 14:13 
Offline

Dołączył(a): 27 cze 2005, 13:56
Posty: 1
ja mam takie dwa pytanka techniczne:
1. dlaczego na serwerach, na ktorych jest ustawiony limit 32 graczy sa udostepnione pelne mapy dla 64 osob?
2. dlaczego nie dziala obiecana dynamiczna zmiana wielkosci mapy w zaleznosci od ilosci graczy? tzn 16 <-> 32 <-> 64


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2005, 14:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2004, 17:39
Posty: 145
Lokalizacja: Wiazowna
Wiem ze jest rozroznienie na 16 i 32 sloty, czy na 64 jest inna wersja?

Poza tym to nie ja obiecywalem, hehe :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2005, 14:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
To ile serwer ma slotów nie ma nic wspólnego z wielkościami map.
To całkiem oddzielne ustawienie. Może być serwer na 16 graczy i mieć mapy na 64 i odwrotnie.
Nie ma czegoś takiego jak dynamiczna zmiana wielkości map w zależności od ilości graczy.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2005, 15:53 
Offline

Dołączył(a): 30 mar 2004, 22:02
Posty: 432
Lokalizacja: Warszawa
a mapy 32 od 54 osobowych często róźnią się tylko większą ilością sprzętu lub flag. Np. na mapce coś tam wetlands są dwa apsy startowe, a w wersji 32 osobowej jest tylko 1 myśliwiec. :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2005, 16:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2004, 17:39
Posty: 145
Lokalizacja: Wiazowna
Piasecznik napisał(a):
To ile serwer ma slotów nie ma nic wspólnego z wielkościami map.
To całkiem oddzielne ustawienie. Może być serwer na 16 graczy i mieć mapy na 64 i odwrotnie.


Tu sie nie zgodze - w wersji serwera pod Window$ ustawia sie tylko liczbe slotow i zaleznie od niej sewer wie jaka mape ma wrzucic.

Wlasnie testowo ustawilem nasz serwer na 64 sloty.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2005, 21:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2004, 14:09
Posty: 1446
Lokalizacja: Warszawa
Hmm, serwer pelny troche chyba nie wyrabia :). Pingi wszystkim podskoczyly, informacje o zabiciach dochodza z opoznieniem.

I jeszcze jakis bug sie objawil. Po wejsciu na serwer zdarza sie, ze BF... znika :?. Mi sie tak zdarzylo 2 razy. Moj kolega tez mi doniosl taki fakt, czyli to nie tylko u mnie.

_________________
ex MON.BF2, ex eXploit, ex PRGK-42


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2005, 22:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2004, 17:39
Posty: 145
Lokalizacja: Wiazowna
Tak, jest, ale wlasnie po to byl ten test zeby sie przekonac ;)

Jutro przekonfiguruje routerek i zobaczymy jak bedzie chodzil na 48 slotach.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 00:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Fruitless napisał(a):
Tu sie nie zgodze - w wersji serwera pod Window$ ustawia sie tylko liczbe slotow i zaleznie od niej sewer wie jaka mape ma wrzucic.


Polecam lekture pliku maplist.con

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 09:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2004, 17:39
Posty: 145
Lokalizacja: Wiazowna
a racja, jest parametr.

Serwer wraca dzis na 32 sloty.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 09:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Fruitless napisał(a):
a racja, jest parametr.

Serwer wraca dzis na 32 sloty.

:D
Można nawet ustawić np. 1 mapa 1 runda, każda mapa w 3 wersjach.
Od największej, do najmniejszej. Myślę że to może być ciekawe :)
Server Launcher pod Windows jest okrojony w sensie możliwości konfiguracyjnej serwera.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 10:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2005, 21:05
Posty: 6
Witam, dobrze mi sie wczoraj gralo na PRGK - do czasu... az mnie wywalono. Podajac jeszcze do tego jako powod, ze zbyt czesto zabijalem swoich. Jesli jeden w ciagu ponad godziny na 64 osobowym serwerze to duzo to rzeczywiscie zaszalalem.

Prosze na przyszlosc o podanie rzeczywistego powodu bo to tylko denerwuje. Bylem czolowej trojce graczy MEC wiec podejrzewam, ze moze ktos z USMC mial dosyc mojego karabinka ;)

A tak z powazniejszych spraw - moim zdaniem zdecydowanie z duzo ticketow! 100 jest optymalne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 12:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2004, 17:39
Posty: 145
Lokalizacja: Wiazowna
@Piasecznik: no teoretycznie ciekawe, ale czy wersje 64 nie sa za duze na serwer 32-slotowy? :)

@lhobbit: tak de facto ten serwer sam sie zarzadza, wiec pewnie utlukles wiecej niz jednego i dostales kicka z automatu, ewentualnie w wyniku glosowania.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 14:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2005, 21:05
Posty: 6
Na jaka liczbe teamkillow jest taki automat ustowiony?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 15:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Fruitless napisał(a):
@Piasecznik: no teoretycznie ciekawe, ale czy wersje 64 nie sa za duze na serwer 32-slotowy? :)

Zawsze można przetestować. Mapki 16 slotowe też będą ciasne dla 32 graczy, ale to może być ciekawe ....

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL