Teraz jest 22 lis 2024, 20:44

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 cze 2005, 13:26 
Offline

Dołączył(a): 28 cze 2005, 11:26
Posty: 2
:evil: po wybraniu opcji gra wieloosobowa, program zamiast pokazać pełną listę serwerów pokazuję ich liczbę ok 800-1500 oraz nazwy i parametry kilku pierwszych następnie gra się zawiesza tzn. słychać muzykę, kursorem mozna poruszać, ale tło przestaje być animowane. Nie ma też możliwości wybrania żadnego z wyświetlonych serwerów ani zmodyfikowania filtrów. Wpisanie proponowanego .pl niestety nie za bardzo jest mozliwe. Z informacji jakie mi się udało uzyskać w EA Polska wynika, że problem ten głownie spotyka osoby posiadające słabe łącze tzn np. SDI lub neo 128. Z drugie strony dowiedziałem się że nie wiadomo czy problem zostanie rozwiązany przez EA w patchu. Choć wydaje mi się, że jeśli w wymaganiach dotyczących gry podano 128 to powinno ona działać a to znaczy, że ma byc bez gadania poprawione. Generelanie sugeruję wszystkim zgłaszanie wszelkich uzasadnionych problemów do EA niech wiedzą, że buble nie będą tolerowane. BTW może ktoś zna jakąś protezę pozwalającą ominąć ten problem do czasu wydania patcha :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 13:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2003, 12:44
Posty: 702
Lokalizacja: Konin City
Mam neo 640 i jest dokladnie to samo. Poprostu poczekaj jakas minutke, to gra sie "odwiesi" i pokaze pelna liste serwerow.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 13:37 
Offline

Dołączył(a): 28 cze 2005, 11:26
Posty: 2
Qba napisał(a):
Mam neo 640 i jest dokladnie to samo. Poprostu poczekaj jakas minutke, to gra sie "odwiesi" i pokaze pelna liste serwerow.


Czekałem 6 godzin :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 13:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, 18:41
Posty: 217
Lokalizacja: Grudziadz
no niestety, pod sdi często występowały problemy z realizacją duzej ilośći połączeń jednocześnie. Pamietam jak kiedyś swojego czasu probowalem jakies p2p uruchomić i jak sie zgłaszała cała masa klientów to połączenie zdychało na pare minut, niby działało ale zadne pakiety nie przechodziły. Kopałem wtedy troche temat na roznych forach no i dowiedzialem sie ze sporo ludzi ma z tym problem - jak to nazwali: nastepuje bardzo szybkie wysycenie łącza przy bardzo duzej ilości jednoczesnych połączeń. Sytuacja się odmieniła dopiero po przesiadce na neo.
Widac tu, ze gra nie jest dorobiona, głupieje i sie zawiesza - nie jest 'idioto odporna'.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2005, 13:26 
Offline

Dołączył(a): 21 cze 2005, 09:54
Posty: 18
mam dokładnie ten sam problem i głupie gadanie że jest to wina Neo128 nie ma sensu bo raz się tak dzieje a innym razem działa ok , zauważyłem wczoraj przy logowaniu do swojego konta że jest jakiś następny bubel gdyż trwało to dużo dłużej niż normalnie a kończyło się informacją że sewer jest full (lol) , dziś z rana odpaliłem żeby sobie to sprawdzić i wsio działało ok , więc jest to błąd po stronie EA i gamespy , miejmy nadzieję że "patch" to naprawi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 cze 2005, 13:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2005, 09:49
Posty: 222
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Marioosh73 napisał(a):
:evil: po wybraniu opcji gra wieloosobowa, program zamiast pokazać pełną listę serwerów pokazuję ich liczbę ok 800-1500 oraz nazwy i parametry kilku pierwszych następnie gra się zawiesza tzn. słychać muzykę, kursorem mozna poruszać, ale tło przestaje być animowane. Nie ma też możliwości wybrania żadnego z wyświetlonych serwerów ani zmodyfikowania filtrów. Wpisanie proponowanego .pl niestety nie za bardzo jest mozliwe. Z informacji jakie mi się udało uzyskać w EA Polska wynika, że problem ten głownie spotyka osoby posiadające słabe łącze tzn np. SDI lub neo 128. Z drugie strony dowiedziałem się że nie wiadomo czy problem zostanie rozwiązany przez EA w patchu. Choć wydaje mi się, że jeśli w wymaganiach dotyczących gry podano 128 to powinno ona działać a to znaczy, że ma byc bez gadania poprawione. Generelanie sugeruję wszystkim zgłaszanie wszelkich uzasadnionych problemów do EA niech wiedzą, że buble nie będą tolerowane. BTW może ktoś zna jakąś protezę pozwalającą ominąć ten problem do czasu wydania patcha :?:


Stary ja mam neo 2mb i mam czasami tak ze poprostu menu mi laguje :shock: :shock: wiec to nie moze byc wina łącza, dodam jeszcze ze raz laguje a raz nie :shock: :shock:
oby szybko jakiegos patcha wydali.....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL