Teraz jest 3 mar 2025, 19:05

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 09:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2004, 17:39
Posty: 145
Lokalizacja: Wiazowna
Na forum blackbagops chlopaki napisali ze rowniez serwer bedzie .net wymagal ;)

http://www.blackbagops.com/forums/viewt ... f2cc#23899

i tu jest wiecej:

http://www.bf2cc.com/about.htm

Cytuj:
BF2CCDaemon

* Allows easy setup and management of the BF2 dedicated server application for both Windows and Linux (via the Mono Project )

* Setup User Accounts with role based security
* Log actions of all users/admins
* Store and track extra information such as extended Ban list information, warns and kicks.
* Perform automatic administration tasks




A co to jest Mono? :)

http://www.mono-project.com/FAQ:_Genera ... exactly.3F

Cytuj:
What is Mono™ exactly?

The Mono Project is an open development initiative sponsored by Novell that is working to develop an open source, UNIX version of the Microsoft .NET development platform. Its objective is to enable UNIX developers to build and deploy cross-platform .NET Applications.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 13:40 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 15:36
Posty: 2259
Lokalizacja: Gliwice
jedno mnie zastanawia :D o ile tym cudem bylem w stanie wywalac userow :) to konfa już nie dalem rady zmienic :D server wyłączyć się dało .. ale włączyć juz nie :D ciekawi mnie czy nie da się zrobić prociej adminki .. moze znawca tematu powie mi po co jest python w servie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 13:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2004, 19:59
Posty: 1546
Lokalizacja: Polish Beer's Republic
[Night]MaX napisał(a):
jedno mnie zastanawia :D o ile tym cudem bylem w stanie wywalac userow :) to konfa już nie dalem rady zmienic :D server wyłączyć się dało .. ale włączyć juz nie :D ciekawi mnie czy nie da się zrobić prociej adminki .. moze znawca tematu powie mi po co jest python w servie ?

No i właśnie o to mi chodziło :). EA pisało wcześniej że wsadzili pythona żeby było łatwiej modować. Chyba im się ździebko nie udało. Mało osób to to wogóle zna a wymagania ma to niezłe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 14:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2004, 17:39
Posty: 145
Lokalizacja: Wiazowna
Mowisz i masz, DICE podalo przyklad definicji komendy:

Kod:
def adminKill(player_index):
   player = bf2.playerManager.getPlayerByIndex(player_index)
   if not player or not player.isAlive(): return
      vehicle = player.getVehicle()
   vehicle.setDamage(1.0)


Jakby sie jeszcze znalazla gdzies dokumentacja zmiennych serwera itp to mozna by bylo ugryzc temat, ale zaraz pojawia sie pytanie: kto ma na to czas (i ochote)?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 14:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 18:03
Posty: 668
Lokalizacja: Tychy
Fruitless napisał(a):
Mowisz i masz, DICE podalo przyklad definicji komendy:
Kod:
def adminKill(player_index):
   player = bf2.playerManager.getPlayerByIndex(player_index)
   if not player or not player.isAlive(): return
      vehicle = player.getVehicle()
   vehicle.setDamage(1.0)


ok, ale co to ma robic ? przypisywac gracza do pojazdu ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 15:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
No to rotfl. BF2CC Daemon będzie wymagał protezy dla protezy.
Daleko na tym nie zajdzie :D

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 15:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2004, 17:39
Posty: 145
Lokalizacja: Wiazowna
Nieee, z tego co widze to funckja ubijajaca wybranego gracza, jednak ten listing jest chyba niekompletny.

Radze zagladac tutaj -> http://bf2.fun-o-matic.org/index.php/Scripts

Pewnie stopniowo zacznie pojawiac sie tam coraz wiecej przydatnych skryptow.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 28 cze 2005, 15:28 przez Fruitless, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 15:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Mi to wygląda na rozwalenie pojazdu w którym siedzi gracz.
No chyba że vechicle to też gracz.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 15:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2004, 17:39
Posty: 145
Lokalizacja: Wiazowna
Piasecznik napisał(a):
Mi to wygląda na rozwalenie pojazdu w którym siedzi gracz.
No chyba że vechicle to też gracz.


Fukcja zwroci pojazd tylko wtedy gdy obiekt o danym ID to nie gracz lub martwy gracz. Brak w listingu obslugi przypadku gdy obiekt = zywy gracz.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 15:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 19:31
Posty: 260
Lokalizacja: Warszawa
[Night]MaX napisał(a):
jedno mnie zastanawia :D o ile tym cudem bylem w stanie wywalac userow :) to konfa już nie dalem rady zmienic :D server wyłączyć się dało .. ale włączyć juz nie :D ciekawi mnie czy nie da się zrobić prociej adminki .. moze znawca tematu powie mi po co jest python w servie ?

MaX, to że nie mogłeś uruchomić zdalnie serwera wynika z faktu, że bf2cc dla BF2-Demo działał tylko w trybie zdalnej konsolki. Trudno włączyć program poprzez wysłanie mu polecenia do jego konsolki, nie? ;)
Konfiga nie dało się zmienić, bo to taka mocno niedorobiona wersja była. Gdy wydadzą wreszcie wersję klient-serwer (daemon jeśli ktoś woli), to wszystkie tego typu problemy nie będą już istnieć. Jedyne, co mnie martwi, to brak możliwości stworzenia zarezerwowanych slotów, ale to raczej wina samego BF2 niż bf2cc. (swoją drogą, czy ci programiści DICE to jacyś debile? wydali już dwie podobne gry i ciągle wszystko wymyślają od początku, zamiast uczyć się na błędach z przeszłości).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 15:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 18:03
Posty: 668
Lokalizacja: Tychy
Blood napisał(a):
czy ci programiści DICE to jacyś debile? wydali już dwie podobne gry i ciągle wszystko wymyślają od początku, zamiast uczyć się na błędach z przeszłości).

lepiej niech sie uczą na BFRM bo jak by nie było to chyba najlepsze co może byc do adminowania.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 15:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 19:31
Posty: 260
Lokalizacja: Warszawa
Fruitless napisał(a):
Fukcja zwroci pojazd tylko wtedy gdy obiekt o danym ID to nie gracz lub martwy gracz. Brak w listingu obslugi przypadku gdy obiekt = zywy gracz.


Mi tam się wydaje, że jeśli gracz nie jest graczem, albo gracz jest martwy, to funkcja nic nie zrobi. Jeśli gracz jest graczem i jest żywy, to się go ubija. Tak interpretuję ten kod na podstawie formatowania. Jeśli działa on inaczej, to osoba, która go popełniła, powinna mieć dożywotni zakaz programowania w jakimkolwiek języku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 16:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2004, 17:39
Posty: 145
Lokalizacja: Wiazowna
Raix napisał(a):
lepiej niech sie uczą na BFRM bo jak by nie było to chyba najlepsze co może byc do adminowania.


Musze Was zmartwic ze i to nie dojdzie do skutku, bo sam autor BFRM wystapil do EA/DICE z propozycja napisania narzedzia do zdalnej administracji BF2... EA odmowilo, poniewaz dostepnosc czasowa Kevina Lockitta nie pokrywa sie z ich kalendarzem, hehe. Debile.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 16:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2004, 17:39
Posty: 145
Lokalizacja: Wiazowna
Blood napisał(a):
Mi tam się wydaje, że jeśli gracz nie jest graczem, albo gracz jest martwy, to funkcja nic nie zrobi.


tu sie zgodze :)

Blood napisał(a):
Jeśli gracz jest graczem i jest żywy, to się go ubija.


Jesli gracz jest zywym graczem to funkcja pobiera jego pojazd i ubija pojazd, a co jezeli nie siedzi w pojezdzie? CTD wszystkich graczy? :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 16:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 19:31
Posty: 260
Lokalizacja: Warszawa
Fruitless napisał(a):
Jesli gracz jest zywym graczem to funkcja pobiera jego pojazd i ubija pojazd, a co jezeli nie siedzi w pojezdzie? CTD wszystkich graczy? :D


No już bez przesady. Prawdopodobnie klasa każdego ruchomego obiektu w grze dziedziczy po klasie vehicle, która zajmuje się poruszaniem, uszkodzeniami itp itd i stąd taka myląca nazwa funkcji. Na pewno nie ma to nic wspólnego z pojazdem, w którym gracz siedzi (lub nie siedzi) w danej chwili.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL