Teraz jest 22 lis 2024, 20:39

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2005, 12:43 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
morswin napisał(a):
Ja mam podobnie i to na tej samej karcie-GeForce6600... U mnie cienie wygladaja jak duze kwadraty na ziemi... ze 3 do 4 wieksze od sprzetu czy zolnierzyka ;)


Na najnowszych sterach tez takie kwadraty mialem. Zainstalowalem stery dolaczane do gry (lub dema) i jest ok. Nie sa to najnowsze stery ale co tam, grunt ze wszystko wygladalo.


s-a-m napisał(a):
Nie jest źle u mnie smiga wszystko na High z AA na 6 i 1280-1024...i tylko na początku przycina (mieli dysk)..a to jakies 4 minuty potem ok..więc źle nie jest.. :wink:

PS: A64 +3000, 1GB Hynix D43, Radek X850 XT... :wink:


Ja zaczalem ustawiac wszystko na MEDIUM lub LOW przy 1024x768 z uwagi na moj dysk (128MB ATA100) ktory mieli zbyt dlugo i na poczatku ciezko sie gra. S-ATA sie klania.

Athlon XP 2600+, 768MB DDR400 CL2, GF6600GT DDR3 AGP (kupilem karte do starego kompa, nie bylo sensu inwestowac, pozniej zmienie caly komp :wink: )

_________________
Drunk_Musketeer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2005, 12:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
Mordoklej napisał(a):
Ja zaczalem ustawiac wszystko na MEDIUM lub LOW przy 1024x768 z uwagi na moj dysk (128MB ATA100) ktory mieli zbyt dlugo i na poczatku ciezko sie gra. S-ATA sie klania.


S-ATA do mielenia dyskiem ma się jak pies do gaśnicy (była kiedyś taka reklama 8) ). Co do prędkości to używał byś swojego dysku na historycznym już ATA 33 i nawet byś różnicy nie zauważył.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2005, 13:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2005, 14:56
Posty: 202
Lokalizacja: Kraków
Wole poczekać te 4 minuty i sie pomęczyć niż zredukowac jakośc grafy..co jak co ale piekne widoki czasem potrafia olśnić..i sprawiają duża radość.. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2005, 13:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
Doszłem do tego samego wniosku. Wole pobiegać po mapie przez pierwsze kilka minut i przeboleć ciągłe doczytywanie się z dysku a grać z texturami na średnie niż mieć większą płynność z początku ale przy najgorszych texturach. Obecnie mam textury na średnie,cienie wyłączone,AA wyłaczony,widocznosć 100%,teren na minimum, reszta na średnio i po tych cięzkich minutach z początku gra się bardzo przyjemnie na 512MB ramu,XP 2.2Ghz (2700+), R9500Pro i Audigy z EAX i dźwiękiem na średnią jakość (czyli 22Khz). Zawsze przed odpaleniem BF'a wyłaczam wszystkie zbędne programy (antywirus,speedfan,gg itp.) i używam memturbo do czyszczenie i defragmentowania pamięci ram. Taki zabieg daje przeważnie około 400MB wolnego miejsca w ramie przed odpaleniem gry. Bez tego cięzko wyjść ponad 300MB.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2005, 13:47 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Wy tylko tekstury i tekstury - pamiętajcie że karta graficzna w pamięci trzyma oprócz tekstur również indexy vertexów - tym samym im wyższe detale obiektów (siatki) tym mniej pamięci na tekstury.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2005, 13:56 
Offline

Dołączył(a): 27 cze 2005, 19:36
Posty: 143
TheF napisał(a):

No nieźle, 237 MB na tekstury + 122 MB inne graficzne sprawy = razem 359, no 360 zaokrąglijmy - stąd pewnie ta adnotacja EA przy wymaganiach reccomended - 256 at least(...)


Coś sie walnołeś w tym liczeniu :wink:. To 122 MB to jest pamięć na karcie graficznej (powinno być 128 MB ), a to 248 to jest RAM(powinno być 256 MB). Gra średnio potrzebuje 240 MB na tekstury(nie wiem ile mega z tego idzie na frame burrer), w porywach 280 MB :wink: .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2005, 14:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2005, 07:39
Posty: 34
fOrTy_7 napisał(a):
TheF napisał(a):

Coś sie walnołeś w tym liczeniu :wink:. To 122 MB to jest pamięć na karcie graficznej (powinno być 128 MB ), a to 248 to jest RAM(powinno być 256 MB). Gra średnio potrzebuje 240 MB na tekstury(nie wiem ile mega z tego idzie na frame burrer), w porywach 280 MB :wink: .


Nie palnąłem się tylko policzyłem to co pokazałeś na screenshootach:

Total/Free Video Memory 122MB/65kb ->czyli 122 mega dane graficzne
...
Total/Free Texture Memory 370MB/133MB->czyli 237 na same tekstury

RAZEM: 122+237=359MB -> obciążenie pamięciowe z tyt. grafiki.

A teraz jak system sobie to zaalokuje to jego sprawa-> w pierwszej kolejności ram karty graficznej, potem pamięć ram z tyt.allokacji AGP a potem wirtualna załamka na HD.

_________________
Fight for U'r rights


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2005, 14:44 
Offline

Dołączył(a): 27 cze 2005, 19:36
Posty: 143
Popatrz na procenty przy tych liczbach:

122MB / 65kB 0% wolnej pamięci na karcie

248MB / 133MB 54% wolnej pamięci RAM alokowanej na tekstury

370MB / 133MB 36% wolnej pamięci razem( na karcie + RAM )

248MB-133MB=115MB zeżartego RAM'u

115MB+122MB=237MB zeżartego RAM'u i pamięci karty grafcznej

a to 133MB w jest wolne :D

122MB+248MB=370MB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lip 2005, 12:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2005, 07:39
Posty: 34
fOrTy_7 napisał(a):
Popatrz na procenty przy tych liczbach:

122MB / 65kB 0% wolnej pamięci na karcie

248MB / 133MB 54% wolnej pamięci RAM alokowanej na tekstury

370MB / 133MB 36% wolnej pamięci razem( na karcie + RAM )

248MB-133MB=115MB zeżartego RAM'u

115MB+122MB=237MB zeżartego RAM'u i pamięci karty grafcznej

a to 133MB w jest wolne :D

122MB+248MB=370MB

a no tak, nie popatrzylem na ikonki z boku (np AGP) -> sorry man :D

_________________
Fight for U'r rights


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lip 2005, 13:50 
Offline

Dołączył(a): 27 cze 2005, 19:36
Posty: 143
no problem, dude :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL