Teraz jest 30 lis 2024, 14:42

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 10:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
sprobuj w gasienice :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 10:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2005, 12:50
Posty: 1650
Lokalizacja: Dublin
Ja byłbym za tym, żeby walić w tył tak jak w Soldiers: HWWII.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 10:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2005, 20:27
Posty: 1080
Lokalizacja: k-lin
W gąsiennice też nic nie daje.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 10:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2003, 11:49
Posty: 1712
Lokalizacja: Warszawa
Specyfik napisał(a):
W gąsiennice też nic nie daje.


:o

Czy moglbys rozwinac mysl "nic nie daje"?

_________________
Marcin A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 10:21 
Offline

Dołączył(a): 14 paź 2004, 19:45
Posty: 1352
Lokalizacja: Warszawa
marcinek napisał(a):
Specyfik napisał(a):
W gąsiennice też nic nie daje.


:o

Czy moglbys rozwinac mysl "nic nie daje"?


Nie zabierasz mu ani kreski :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 10:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Znaczy gasienicie sa pokryte mithrilem(wiem, ze sie pisze inaczej) i zamiast w walce wystawiac sie przodem to wystawiac sie nalezy gasienicami !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 10:44 
Offline

Dołączył(a): 4 lip 2005, 11:34
Posty: 743
Lokalizacja: mińsk maz
cholera jak to zrobic - stanac na przeciwleglej gasiennicy? :) pozatym bok sie odkrywa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 11:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2005, 11:49
Posty: 345
Lokalizacja: Kraków
Dumch napisał(a):
*CQF*Darek napisał(a):
Na chłopski rozum nalezałoby walić tam gdzie nie ma pancerza, czyli w przypadku czołgu w poła. Grałem wczesniej troszke w bf42 i tam było ważne pod jakim kontem walisz anti-tankiem w czołg. Kąt 90 stopni rury w koło zawsze skutkował, i mam wrażenie ze tu jest podobnie.

Czołg nie ma kół to po pierwsze :wink:
Nie moge zrozumieć jak pod kątem 90 strzelałeś w te "koła" :lol: Co najwyżej mogłeś walnąć mu w wieżyczke co go rozwalało za pierwszym razem


Czołg ma koła, albo mało wiesz o przenoszeniu napędu w pojazdach gąsienicowych. Ma koło napędzające, podtrzymujące i jezdne. Cała kupa kół.
90 stopni to kat prosty - to chyba w 3 klasie podstawowki uczą. (na rozum rolnika, jest to kąt prosty do kirunku jady czołgu)
Nigdzie nie napisalem ze rozwalam jednym pociskiem.

_________________
Jeśli blondynka ma czarne odrosty, to znaczy że jej mózg jeszcze walczy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 11:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2004, 12:51
Posty: 62
Lokalizacja: Kaszuby
pomijajac kulejacy realizm BF2 /w realu zaden APC nie wytrzyma bezposredniego trafienia z dziala czolgowego/ zauwazylem ze jesli walisz w gorna pokrywe silnika, to i czolg i APC sa bardziej "podatne", choc to moze mi sie uroilo.
btw, czolg ma kola, to straszna prawda ale tak jest. Nawet rozroznia sie w literaturze kola nosne, napedowe i napinajace. W koncu gasienice nie wisza przy czolgu przy pomocy czarow.

_________________
make install not war


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 11:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
ma tez lufe, karabin, czterech pancernych i psa :D

co do reala to w realu amunicja zdaje sie tez jest roznoraka. Odlamkowa np. W grze mamy 1 uniwersalny typ wiec nie moze wszystkiego niszczyc na 1 strzal ;] Choc z ta amunicja to cholerka wie jak dokladnie jest bo nie interesowalem sie tym zbytnio. Ale na pewno jest iels tam ich typow ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 11:19 
Offline

Dołączył(a): 4 lip 2005, 11:34
Posty: 743
Lokalizacja: mińsk maz
pewnie w nastepnym bfie wymusza na nas wybor amunicji - gumowa, ostra, z toksynami :), z gasem w srodku :P tak samo do puszek i wszelkiego zelastwa :) ale to temat na inna rozmowe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 12:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2003, 10:35
Posty: 940
Lokalizacja: Watford
Wystarczyłoby tak, jak w Operation Flashpoint (czy tam paru innych grach jeszcze) - dwa różne pociski.
1. kumulacyjny, czyli przeciwpancerny - z niewielkim splashem, ale za to bardzo silny
2. odłamkowy - z dużym splashem, ale dużo mniejszą siłą, która robiłaby kuku piechocie, ale pojazdy opancerzone cierpiałyby od nich niewiele.

Na programowaniu gier znam się niewiele, ale podejrzewam, że nie byłoby zbyt dużego problemu, żeby wprowadzić takie przełączanie między różnymi typami amunicji (skoro między trybami ognia się da...).

_________________
AGN, CFOG, FIA, ETCS (r.i.p.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 12:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2005, 19:57
Posty: 11
Panowie błagam jesli już poruszacie temat jakichś umownych hitpointów w grze to na boga nie dywagujcie jak jest w rzeczywistości tylko trzymajcie sie już tej radosnej twórczości panów z EA :wink:

Cytuj:
(...) co do reala to w realu amunicja zdaje sie tez jest roznoraka. Odlamkowa np. W grze mamy 1 uniwersalny typ wiec nie moze wszystkiego niszczyc na 1 strzal (...)


Czy ty wogóle widziałes co zostaje z pojazdu opancerzonego (nie wspominając już o człowieku) po krótkiej salwie z 25 mm działka łańcuchowego (standardowe uzbrojenie M2A2) i to niezależnie od użytego typu amunicji? W grze podobnych kretynizmów jest bez liku i krew człowieka zalewa jak czyta podobne posty. Tak więc grajmy for fun bo w tym BF jest chyba najlepszy a realizm zostawmy komu innemu :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 13:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2003, 10:35
Posty: 940
Lokalizacja: Watford
A w sumie dobrze gada, polać mu! :)
Wszystkie części serii Battlefield były dotąd grami bardziej arcade'owymi, niż symulacyjnymi! BF2 tego nie zmienił i bardzo dobrze. Jak ktoś chce realizmu niech sobie odpali rzeczony OFP, tudzież VBS, jak go stać :D:D

A tu ma być niezobowiązująca, dynamiczna młócka i tyle w temacie... :twisted:

_________________
AGN, CFOG, FIA, ETCS (r.i.p.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 14:34 
Offline

Dołączył(a): 4 lip 2005, 11:34
Posty: 743
Lokalizacja: mińsk maz
odkurzamy kłeja trzy :!: :!: :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL