Teraz jest 29 lis 2024, 10:26

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 768 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 52  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lip 2005, 23:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 11:46
Posty: 63
Lokalizacja: Bolesławiec
Ludzie nie straszcie bo już sobie to wyobrażam :D
Ja grając snajperem celował bym tylko w zad i po nogach...
Chociaż w takiej grze, mogło by się pojawić coś takiego, że postać trafiona po nogach musi się czołgać albo co, jednak głupio by wtedy wyglądała sprawa z wyleczeniem takiego zawodnika... że niby kilka bandaży, strzykawa i noga jak nowa :?

_________________
I don't break rules, I bend them - a lot.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lip 2005, 23:35 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
Apos napisał(a):
Ano martwi mnie że nasz pan 'cicha śmierć' jest słabiutki w stosunku do innych klas. Podstawowa broń - potrzebne 3 trafne strzały w obrębie klatki piersiowej. Strzał w głowę, możliwy (imo) fartem i tylko wtedy gdy przeciwnik stoi w miejscu.

Nie umiesz celowac i tyle. Lepiej wez anti-tanka, a jeszcze lepiej jezdzij czolgiem to moze juz nie bedziesz narzekal.

Apos napisał(a):
Dodatkowa broń 'Barret', niby przebija szyby śmigłowców itp, a zapytam jakie jest prawdopodobieństwo trafienia takiego 2-3 razy by zabić pilot'a?

Srednio 2 kille na pilotach na mape (jeszcze od mapy zalezy).

Apos napisał(a):
W stosunku do piechoty, 2 celne strzały są potrzebne by usmiercić jednostkę co przekłada się na około 2 sekundową przerwę (przeładowanie).

Powtorze sie. Umiesz celowac to zabijesz 1 strzalem.

Apos napisał(a):
Snajper vs lekkie pojazdy

Ten pierwszy nie trafi szybko jadącego kierowcy, chyba że w linii prostej. Łatwo dostępny jest za to operator CKM umieszczonego na pojeździe, tu fakt że snajper potrafi z delikwentem dać sobie radę.

Kierowca to rownie dobry cel jak kazdy inny, tylko od tylca jest dobrze stosunkowo kryty. Zalezy od samochodu rowniez.

Apos napisał(a):
Snajper vs średnio/ciężko opancerzone pojazdy

Nie ma szans nawet drasnąć kierowcy, granatami takiemu nic nie zrobi a jego miny sa typowo przeciwpiechotne.

Te musisz nauczyc sie unikac. Inaczej graj inna klasa.

Reszty mi sie nie chce komentowac.

_________________
Drunk_Musketeer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lip 2005, 23:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2005, 16:32
Posty: 224
Lokalizacja: Gdynia
w sumie powinno byc realistyczniej, postrzal w reke oznacza ze nie mozesz korzystac z karabinu, w noge kulejesz, w korpus po prau sekundach stajesz sie niezdolny do walki, do tego kazda rana powoduje wykrwawianie sie, dlatego kazdy powinien nosic opatrunek osobisty zeby sie zabandazowac i zatamowac krwawienie - no i w zwiazku z tak latwym zranieniem zolnierza i zmniejszeniem jego wartosci bojowej powinno sie utrudnic strzelanie (moze nie powiekszac rozrzutu pociskow, ale dodac wiekszy podrzut broni (celownik leci w górę)... rozumiem ze gra by stracila na dynamice, ale moze te pomysly nadalyby sie na jakis realistyczny mod

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lip 2005, 23:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2004, 12:47
Posty: 551
gnat8 napisał(a):
Jak gram snajperem w miescie to zawsze szybko dobieam do flagi przeciwnika(nie przejmuje jej) i czekam az ktos sie urodzi, nakladam mu heda i kasuje punkty.


no postawa godna naśladowania :lol: nie ma to jak teamwork :roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lip 2005, 23:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lut 2004, 12:46
Posty: 622
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Ogdovsky napisał(a):
w sumie powinno byc realistyczniej, postrzal w reke oznacza ze nie mozesz korzystac z karabinu, w noge kulejesz, w korpus po prau sekundach stajesz sie niezdolny do walki, do tego kazda rana powoduje wykrwawianie sie, dlatego kazdy powinien nosic opatrunek osobisty zeby sie zabandazowac i zatamowac krwawienie - no i w zwiazku z tak latwym zranieniem zolnierza i zmniejszeniem jego wartosci bojowej powinno sie utrudnic strzelanie (moze nie powiekszac rozrzutu pociskow, ale dodac wiekszy podrzut broni (celownik leci w górę)... rozumiem ze gra by stracila na dynamice, ale moze te pomysly nadalyby sie na jakis realistyczny mod


Operation Flashpoint ? :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2005, 00:00 
Offline

Dołączył(a): 30 mar 2005, 15:34
Posty: 1988
Lokalizacja: Rzeszów>Woliczka :)
Panowie nie wiem czemu tak placzecie Snajperem zawsze gralo sie spokojnie.Przyczajka po co chcesz biedz na srednio opancerzone ?? lezysz na dachu albo powiedzmy pod plotem w trawie i czekasz na Asfaltow.Nie wcale nie prawda ze z Bf na Bf gra sie trudniej mam wszystkie 3 i powiem ci ze w 1942 tez jednym strzalem nie zabijesz jezeli poprostu nie trafisz. Cwicz Cwicz Cwicz i jeszcze raz Ćwicz :wink:

_________________
...a jeśli z Nas ktoś padnie wśród szaleńczych jazd, czerwieńszy będzie kwadrat, nasz lotniczy znak"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2005, 06:03 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
PotulnY napisał(a):
Owszem przy trafieniu w korpus no może nie licząć serca (kurcze znów ta wyobraźnia) z M95 powinien gosciu leżeć w stanie krytycznym.


Po takim trafirniu gościu zostaje z 2 kreskami energii i boi się krzywo na schody stanąć by się nie zabić. To jakaś namiastka stanu krytycznego, co nie? Zabijanie jednym strzałem "byle gdzie" IMHO za piękne byłoby - nikt nie grałby Assaultem skoro deko skilla i snajpą mozna byłoby tak rzezać.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2005, 07:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2005, 22:47
Posty: 17
Lokalizacja: Telford, UK
Krytycznym?
Zgodze sie, ale po trafieniu w reke lub noge.
Wystarczy pomyslec jaka energie musi miec kawalek zelastwa grubosci kciuka zeby przeleciec prawie 2 km? (zasieg okolo 1800m z tego badziewu).

Podejrzewam, ze z amunicja incendiary armor piercing spokojnie mozna zestrzelic helikopter.

Gra stracilaby grywalnosc jesli bylaby realistyczna, bo kazdy by zasuwal z barretem...
Niestety, cos za cos.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2005, 07:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
_XENA_ napisał(a):
PotulnY napisał(a):
Owszem przy trafieniu w korpus no może nie licząć serca (kurcze znów ta wyobraźnia) z M95 powinien gosciu leżeć w stanie krytycznym.


Po takim trafirniu gościu zostaje z 2 kreskami energii i boi się krzywo na schody stanąć by się nie zabić. To jakaś namiastka stanu krytycznego, co nie? Zabijanie jednym strzałem "byle gdzie" IMHO za piękne byłoby - nikt nie grałby Assaultem skoro deko skilla i snajpą mozna byłoby tak rzezać.

No może się trochę zapędziłem w tych przemyśleniach. Dobrze przynajmniej, że jak gościu jest w miare blisko można dobić go z berettki.

gnat8 napisał(a):
tak i jeszcze strzal w sciagno ahillesa powinien powodowac to ze ni ebedziesz mogl chodzic dopuki medyk nie zalozy ci gipsu i nie przejdziesz rechabilitacji przez 2 rundy. Pamietaj ze gry realistyczne do bolu nie sa grywalne!

Kurcze czy ja musze wszędzie stawiać :lol: uśmieszki żeby było widać, że to joke?

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2005, 07:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2005, 14:40
Posty: 119
Lokalizacja: warszawka
Przy Vietnamie, wszyscy narzekali na Grenadiera USA -że ma M60, LAWa, że kosi niczym snajper z każdego dystansu... Źle było wszystkim, że za mocna klasa... teraz źle, że snajper za słabym że z czołgami nie ma szans itd...
Snajper jest do walki z piechotą, to specjalista i wymaga opanowania. Pewnie, że każdy, by chciał, żeby jego klasa dawała sobie radę z każdym zagrożeniem, ale od tego jest zwykły assault!!! A ponieważ jest do wszystkiego, to jest do niczego... jak mówi odwieczna plotka. :D
Snajper jest do walki z piechotą, osłaniania swoich kolegów i eliminacji takich zagrożeń, jak operatorzy broni i snajperzy przeciwnika - i to wszystko. Nie ma walczyć ze śmigłowcami i czołgami, od tego są inni.
Od walki z czołgami jest grenadier, który z kolei jest słabiej dostosowany do walki z piechotą, przez swój marny karabinek.
Ale jeśli zespół połączy siły snajpera i grenadiera, wspartych medykiem i zaopatrzeniem, powstanie groźna machina wojenna, ale do tego potrzeba więcej niż jednego człowieka - potrzeba współpracy. A jak się o TW zapomina, to nie narzekać że nie ma superklasy dla samotnych wilków... :wink:
... i pamiętajmy o Vietnamie... i M60 "Noobmachine" :twisted:

_________________
Nic tak nie cieszy jak salwa z mozdzierzy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2005, 11:15 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
Madrian napisał(a):
Przy Vietnamie, wszyscy narzekali na Grenadiera USA -że ma M60, LAWa, że kosi niczym snajper z każdego dystansu... Źle było wszystkim, że za mocna klasa... teraz źle, że snajper za słabym że z czołgami nie ma szans itd...

...bo jeśli masz gościa, który ma kosiarkę celniejszą niż snajperka i z większą ilością ammo, a do tego rakietnice to po cholerę grać innymi klasami :?:
To była duuuuża przesada, ale szybko to poprawili i było dobrze...


Teraz kilka lamek płacze, że snajpera za słaba, bo to, bo tamto... Jak potrafisz grać to zrobisz 30 kili nożem na meczu infantry (pozdro Titus) :P

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2005, 11:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 11:46
Posty: 63
Lokalizacja: Bolesławiec
No dokładnie na współczesnym polu walki snajper jest tylko dodatkiem, a nie super machiną wojenną, radzącą sobie z pojazdami i piechotą...
Z was jakieś debile czy jak? Bierzecie snajpera i w ogóle myślicie o walce z pojazdami opancerzonymi?! Dajcie se siana i zmieńcie grę na jakąś, w której snajperka rozwala blachę 10m grubości :wink:
Co prawda ta gra nie jest znowu jakoś do bólu realistyczna, ale to był by idiotyzm gdyby snajper kosił tak jak by wszyscy lamentujący tego chcieli...
Wszyscy chcą grać snajperem, bo zobaczyli na filmach jak jednym strzałem sieje śmierć, no cóż tak to już bywa...
Ale kurde ludzie każda klasa wymaga treningu, więc dlaczego nie snajper, on jak każdy inny wymaga obycia i rozstrzelania, inaczej nie da rady, w tej grze nie ma klas łatwych, toteż snajper do nich nie należy... pora sobie co nieco uświadomić :wink:

_________________
I don't break rules, I bend them - a lot.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2005, 13:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2005, 22:47
Posty: 17
Lokalizacja: Telford, UK
Blacha 10 mm to betka dla AK z amunicja AP.w takiej konfiguracji jest w stanie przestrzelic plyte stalowa o grubosci 12mm ze 100 metrow.
A jesli chodzi o m95 to lekko opancerzone APC potrafi wyslac do piachu, jesli oczywiscie snajper ma odpowiednia amunicje i jego zadaniem jest np. obrona bazy...

Snajper naprawde niesie smierc, tak jak w filmach. Tylko celem jest jedna osoba, nie caly pluton filmowych lam.
Zreszta wystarczy popatrzec na statsy Vasilija Zaitseva, 40 szkopow w ciagu pierwszych dziesieciu dni, albo finskiego snajpera z drugiej wojny swiatowej Simo Hayha.
Finski farmer sie wkurzyl jak ruski wpadly do jego kraju i najzwyczajniej wyszedl sobie zapolowac na czerwonoarmistow. Zanim sam oberwal zlikwidowal pol tysiaca komuchow :D

Tak czy inaczej, realistyczne oddanie mozliwosci snajpera w BF2 kompletnie schrzanilo by teamplay, a nie o to przeciez chodzi :twisted:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2005, 13:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
z tym, ze te cudenka snajperow do walki z opanceroznymi pojazdami sa rzadko uzywane. Bo to jest duze, ciezkie i nie poreczne. A snajper by zniszczyc takie apc czy nawet czolg to musi trafic w zbiornik paliwa/sklad amunicji. Z tego co mi wiadomo. Ale fakt. Takie krowie snajpery niszcza pojazdy ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2005, 14:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2005, 22:11
Posty: 27
Lokalizacja: Wrocław
PotulnY napisał(a):
Xena dobrze prawi dac mu wina. Miała byc gra zespołowa i jest. Snajper ma byc elementem zespołu a nie jakiś super master blaster of disaster wybijajacy czolgi od tego sa "grenadierzy" :). Punktów można zdobyc dużo każdą klasą snajperem też. Boli mnie tylko czasem bug typu leże na przeciw mnie 30m kładzie sie gosc twarza do mnie i mnie nie widzi strzelam z tego M95 prosto w głowe i nic czasem nawet 3 razy z rzędu. Mam nadzieje, że to poprawią. IMO jeszcze powinno dac się ustrzelic kierowce pancerki przez jego wizjer pod warunkiem że nie jest to wizjer peryskopowy. A także wiecej realizmu co do M95 np. przestrzelic komore silnika w celu jego uszkodzenia co powoduje zatrzymanie się pojazdu (ale sobie wymarzyłem 8)).

ps. Trafienie w biegnącego lub sprintującego nie jest takie niemożliwe trzeba dużo treningu i dobry ping.




No ja juz odblokowalem m95 i przyznam ze bron jest niezla. Aczkolwiek czesto przytrafiaja mi sie akcje typu 4 strzaly a typ dalej kuca i namierza kto do niego wali ;/ no juz bez przesady, ale na pingu 60 i przy m95, dobrej widocznosci powinienem go zabic za 2 strzalem, max ;/ jednak wiadomo EA wie lepiej ;/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 768 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 52  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL