Teraz jest 25 lis 2024, 17:19

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 768 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 52  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2005, 19:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cruxer ja tego z czolgami nie wymyslilem. Gdzies to przeczytalem. Ale jesli czolg ma sklad ammo z tylu a tam slaby pancerz to czemu nie? ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2005, 19:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2005, 11:28
Posty: 109
Lokalizacja: S-c
Hmm masz na mysli pociski przeciwpancerny kumulacyjny?

Też w tym kiedyś siedziałem.

I szczerze powiedziawszy jakby dręczyć dalej ten podtemat i dodać takie typy amunicji do BF2 to wyszedł by symulator snajpera a nie gra zespołowa-online ^^

_________________
'battlefield' in future - only with Quakewars.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2005, 19:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
czyli jednak snajper z dobrym gunem + amunicja moglby sie porwac na czolg? ;] Moze ne na kazdy ale czolgow sa setki typow ;P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2005, 19:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2005, 22:47
Posty: 17
Lokalizacja: Telford, UK
Specyfik napisał(a):
Snajperzy z taką bronią mają pociski, które przebijają pancerz i rykoszetem latają we wnętrzu pojazu. ( siedzę w tym trochę to wiem ) Inne pociski wybuchają w środku pojazdu, lub co gorsza trafiają w pociski, które jak to ma miejsce w np radzieckich / rosyjskich czołgach sąułożone poziomo wzdłuż ścian.


Chyba zartujesz, nigdy nie uwierze ze z M95 przebijesz pancerz T-72. W starej badziewnej wersji, ktora na lata siedemdziesiate byla odporna na wiekszosc trafien amunicja przeciwpancerna kalibru 105mm. Ten pancerz ma ekwiwalent 400/500 milimetrowej plyty stalowej, bo to jest kompozyt stali, ceramiki i wlokna szklanego. Z waitrowka na slonia...

Nie wspomne o wersji zmodernizowanej z pancerzem aktywnym.
Nadal obstawiam lekko opancerzone APC, a rykoszet to normalne nastepstwo przebicia pancerza zwyklym pociskiem AP, no a w przypadku zapalajacych wiado mo co sie dzieje w srodku...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2005, 19:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2005, 20:27
Posty: 1080
Lokalizacja: k-lin
Nie z M95. Ale są wyspecjalizowane karabiny wyborowe, które mają za zadanie przebić pancerz wrogiego pojazdu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2005, 19:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2005, 14:40
Posty: 119
Lokalizacja: warszawka
Specyfik napisał(a):
Nie z M95. Ale są wyspecjalizowane karabiny wyborowe, które mają za zadanie przebić pancerz wrogiego pojazdu.


Tylko, że tyczy się to wyłącznie LEKKO opancerzonych APC z pancerzem aluminiowym, nominalnie dającym ochronę tylko przed bronią ręczną (czyt. pociski maks. 9 mm). Takie pancerze, owszem, niektóre snajperki są w stanie przebić... Ale nie piszcie, tu że snajperka jest w stanie przebić czolgowy pancerz mający wytrzymać z pewnej odległości trafienie ze 120 mm działa!

_________________
Nic tak nie cieszy jak salwa z mozdzierzy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2005, 21:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
_XENA_ napisał(a):
PotulnY napisał(a):
Wracając do tematu. Wydaje mi się acz kolwiek się mogę mylić iż fajnie by było (i pewno by to nie zepsuło gry) gdyby snajper patrząc na żołnierza widział czy jest to dowódca drużyny, commander czy zwykły trooper. Oczywiscie tylko gdy żołnierz ten nie siedzi w zabudowanym pojeździe co uniemożliwia ustalenie rangi. Co wy na to?


W realu dowódcy polowi różną się od zwykłych wojaków jedynie insygniami na hełmach. Tak by nie ułatwiać życia snajperom. Czemu w grze miałoby być inaczej?


No to na przykład mógłby rozpoznawać dopiero poniżej jakiejś odległości powiedzmy 60-70m? Prosty przykład przy obronie flagi nie strzelałbym zdradzając pozycje do losowo wybranego goscia tylko do squad leadera aby uniemożliwić spawnowanie przy nim żołnierzy. Wydaje mi się, że mogłoby to jeszcze bardziej wymusić gre zespołową.

_________________
Dlaczego?


Ostatnio edytowano 10 lip 2005, 21:32 przez PotulnY, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2005, 21:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2005, 22:47
Posty: 17
Lokalizacja: Telford, UK
Specyfik napisał(a):
Nie z M95. Ale są wyspecjalizowane karabiny wyborowe, które mają za zadanie przebić pancerz wrogiego pojazdu.


Przyklad?
Mowiles wczesniej o czolgach, chetnie dowiem sie czegos czego nie wiem...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2005, 21:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Jak już jesteśmy przy czołgach to chciałbym się zapytać zorientowanych w temacie jak jest usytułowany kierowca w użytych w bf2 typach czołgów. Chodzi mi o to przez co kierowca widzi gdzie jedzie i jeśli jest to wizjer bezpośredni czy np M95 byłoby w stanie przebić taką tafle?

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2005, 21:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2005, 20:23
Posty: 60
Lokalizacja: 18°41' E - 50°13' N
Najwiekszo glupa jest to iz zastosowane w BF@ czolgi sa 4 a nie 2 osobowe :evil:

Dowodca, kierowca, dzialonowy i amunicyjny wchodza w sklad zespolu i dowodca nie ma mozliwosci ani strzelac ani kierowac, nie mowiac juz o wykonywaniu tych dwoch czynnosci jednoczesnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2005, 22:29 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2005, 19:40
Posty: 2627
Lokalizacja: Alt Stettin/Birmingham UK
Co do snajperki przebijajacej pancerz czolgu. jest taka produkcji PŁD. Afrykańskie dluga okropnie i przez zastosowanie tlumika jest bezglosna(!) strzal slychac dopiero z ogleglosci 10 metrow jak przypomne sobie jej nazwe to podam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2005, 22:31 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2005, 19:40
Posty: 2627
Lokalizacja: Alt Stettin/Birmingham UK
Forrestal napisał(a):
Najwiekszo glupa jest to iz zastosowane w BF@ czolgi sa 4 a nie 2 osobowe :evil:

Dowodca, kierowca, dzialonowy i amunicyjny wchodza w sklad zespolu i dowodca nie ma mozliwosci ani strzelac ani kierowac, nie mowiac juz o wykonywaniu tych dwoch czynnosci jednoczesnie.

Chyba 2 osobowy :wink: ale w Szwecji powstal czolg kierowany przez 2 osoby. Jak??? Amunicja byla ladowana do dziala altomatycznie z 30 nabojowego "magazynku", ktory miesci sie z tylu czolgu. Kierowca kierowal czolgiem a dowodzca dowodzil i naciskal przycisk strzalu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2005, 22:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2005, 22:47
Posty: 17
Lokalizacja: Telford, UK
Forrestal napisał(a):
Najwiekszo glupa jest to iz zastosowane w BF@ czolgi sa 4 a nie 2 osobowe :evil:

Dowodca, kierowca, dzialonowy i amunicyjny wchodza w sklad zespolu i dowodca nie ma mozliwosci ani strzelac ani kierowac, nie mowiac juz o wykonywaniu tych dwoch czynnosci jednoczesnie.


Grywalnosc kosztem realizmu, kto chcialby wydawac rozkazy w czolgu w grze?
Nawiasem mowiac, T-72 jest kierowany przez trzy osoby :P
Abrams oczywiscie przez cztery :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2005, 23:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2005, 14:40
Posty: 119
Lokalizacja: warszawka
Uapa napisał(a):
Co do snajperki przebijajacej pancerz czolgu. jest taka produkcji PŁD. Afrykańskie dluga okropnie i przez zastosowanie tlumika jest bezglosna(!) strzal slychac dopiero z ogleglosci 10 metrow jak przypomne sobie jej nazwe to podam


W 39-tym mieliśmy snajperkę ppanc, która na wylot przebijała pancerz PanzerKampfWagen 1 i 2... pomijając, charakterystyki tych "czołgów", wtedy to był karabin ppanc... Z Pzkw 3 już sobie nie radził za dobrze :wink:

_________________
Nic tak nie cieszy jak salwa z mozdzierzy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lip 2005, 00:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2003, 16:30
Posty: 208
ehem może nie doczytałem albo coś, ale zapomniliscie o dość dużym problemie (BUG'u) to jest luneta ... ja osobiscie bym chciał tą sexi kropeczke na środku z 3 ponętnymi kreseczkami no taką jak w BF42, a nie ten pedalski krzyżyk czy Choq'owate daszki (trójkąty bez podstawy :P ) no i sam zoom grywałem w demo (na BF2 "jeszcze" zbieram kase ) i zestrzelenie z odległości 300 m licząc piksele można trafic... ale to jest max odległość co zmusza snajpera częstrzego ruszania grubej dupy i to dla mnie drugi największy minus ... nie trza chyba przypominać, że ta odległość też sporo odbiega od realizmu (w szkole snajperskiej trzeba trafic na testach sylwetkę człowieka z odl. 600-1100 metrów [ zależy od szkoły....]) .

Sumująć to co powiedzieliscie to dla mnie snajperka jest cipiata, a profesja taka sobie - średnia. Ja osobiście jak zbiore dość puszek i zrobie dość "lasek" :P żeby kupić sobie BF2 to będe nie cierpliwie czekał na moda Forgotten Hope , albo patcha 2.0 :roll:

_________________
"Chciałem dobrze" - Herr OkotA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 768 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 52  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL