Teraz jest 25 lis 2024, 21:39

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 768 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 52  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2005, 21:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 21:33
Posty: 400
Lokalizacja: Rzeszow
A ja mam takie male pytanko apropos snajpera.
Czy wystepuje w BF2 element balistyczny ? Tzn. czy pod pewnej odleglosci pocisk zaczyna opadac ?
Pytam bo osatnio mam takie wrazenie, ale moze to prawda ze "EA wie lepiej", zbyt czesto mi sie zdaza z krotkiej (jak na snajpera) odleglosci nie trafic goscia mimo ze pieknie wymierzone :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2005, 21:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
tak, jest tu balistyka. jednak licz sie z tym, ze aktualne giwery maja duze zasiegi wiec nie zawsze tego doznasz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2005, 21:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Balistyka niby jest tylko jakby to powiedziec hmm. Wydaje się jakby nie zawsze działała.

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2005, 22:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2003, 16:30
Posty: 208
Balistyka jest ...&@#% i takie jest moje marzenie żeby to poprawili wraz z dodaniem zniany zooma zasięgu krzywej lotu itp. poprostu zeby trafienie bylo trudniejsze, ale kosztem 1strzału 1kill czyli zwiększeniu zadawanych obrażeń ogólnie chodzi o to żeby bylo podobnie jak w Joint Ops. a snajperem nie mógł by zostać każdy... tym razem podobnie jak w Americas Army :wink:

ok klaps... pobudka* :o :/

_________________
"Chciałem dobrze" - Herr OkotA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2005, 22:21 
Offline

Dołączył(a): 1 lip 2005, 08:34
Posty: 67
1 strzal 1 kill ? To juz zawsze bedziemy trafiac w glowke lub serce ? A jak na kilkaset metrow trafimy w ramie ? Uzywac curary ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2005, 22:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
o i to jest mysl. zatrute pociski ;]
"a snajperem nie mógł by zostać każdy... tym razem podobnie jak w Americas Army"
gram w aa od powstania i nie rpzypominam sobie by snajper byl elitarny ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2005, 23:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2003, 16:30
Posty: 208
ale ja chce żeby był :cry: wiecie ajjj odrazu jaki prestiż ^^ wchodzi snajper na serv no i odrazu panienki majtki z głów :P

_________________
"Chciałem dobrze" - Herr OkotA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2005, 23:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
w mojej wsi panienki nosz majtki na tylku badz wcale.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lip 2005, 00:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2003, 16:30
Posty: 208
to na poważnie .... teraz :) chciałem podsunąć rozwiązanie dusproporcji w klasie snajpera. Ogólnie mówiąc utrudniając strzelanie snajperowi w sposób dodania realistycznych parametrów balistycznych, a z drugiej strony zwiększenie zooma i siły jego broni... mi absolutnie wystarczy taki system jak był w BF42 1head=1kill ploste ? :roll: co sie tyczy nowo odkrywanych broni ... to te powinny kolejno węikszą siłe, precyzje itp. ale według w/w wzoru :* :wink:

_________________
"Chciałem dobrze" - Herr OkotA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lip 2005, 01:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
A teraz totalny OT. Zauważyliście, że jak się jedzie bugy który niby to ma silnik z tyłu dzwięk wydobywa się spod maski z przodu :)

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lip 2005, 01:09 
Offline

Dołączył(a): 14 paź 2004, 19:45
Posty: 1352
Lokalizacja: Warszawa
PotulnY napisał(a):
A teraz totalny OT. Zauważyliście, że jak się jedzie bugy który niby to ma silnik z tyłu dzwięk wydobywa się spod maski z przodu :)


A może masz po prostu słuchawki za 20 zł / głośniki 2.1? Bo u mnie jest OK, no ale nie zwracałen na to szczególnej uwagi...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lip 2005, 03:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2005, 22:47
Posty: 17
Lokalizacja: Telford, UK
Balistyka jest i ma sie dobrze, jak napisalem wczesniej, zeby trafic biegnacego kolesia z duzej odleglosci trzeba celowac przed niego w "powietrze". Tak wiec predkosc pocisku musi byc okreslona w enginie. Zaznaczam, ze tak jest przy dobrym pingu(15-30), wiec nie jest to raczej nastepstwo lagow(chyba ze lag ofiary ma wplyw.. ). Niestety nie wiadomo czy pocisk porusza sie po paraboli. Jest to natomiast widoczne podczas strzelania z czolgu na duze odleglosci, wiec moze jest rowniez w snajperkach.
Zreszta nie wiem dlaczego wszyscy marudza na ta klase, jest dobrze zbalansowana. W ogole SVD rzadzi, wiecej naboi, full auto, jak dla mnie lekko przegieta. Przy szczodrym commander'ze mozna zasypywac teren pociskami, recoil dosc slaby, celnosc srednia, ale do zaakceptowania. W momencie zaskoczenia minimum 50% starc mozna wygrac strzelajac z biodra, jak np. po drabinie wchodzi 2 kolesi i drugiego nie zgarnie claymore :D . Hand of God :twisted:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lip 2005, 09:08 
Offline

Dołączył(a): 6 lip 2005, 11:32
Posty: 162
Lokalizacja: Lublin
Headshot napisał(a):
PotulnY napisał(a):
A teraz totalny OT. Zauważyliście, że jak się jedzie bugy który niby to ma silnik z tyłu dzwięk wydobywa się spod maski z przodu :)


A może masz po prostu słuchawki za 20 zł / głośniki 2.1? Bo u mnie jest OK, no ale nie zwracałen na to szczególnej uwagi...


Z przodu bez właczonego EAX. I to zarówno na słuchawkach może troszkę lepszych od tych za 20 PLN ( kosztowały 25 PLN :lol: ) jak i na głosnikach 2+1 Creativa. Tak na marginesie szukam dobrych i niedrogich słuchawek a na radach sprzedawców nie ma sensu się opierać.
Jakieś propozycje ??? (aby nie zasmiecać forum prosze o odpowiedzi na PM ) i z góry uprzejmię dziekuje.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lip 2005, 09:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2005, 16:32
Posty: 224
Lokalizacja: Gdynia
ja mam te Sennheisery

http://sklep.all4m.com/product_info.php/cPath/114_115/products_id/237?osCsid=0087f66e0e3cc45ebbd62bf5198acacf

ładnie czadzą, ale są typowo odsłuchowe, do grania za te cenę znajdziesz pewnie o niebo lepsze

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lip 2005, 09:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Headshot onegdaj napisał(a):
PotulnY napisał(a):
A teraz totalny OT. Zauważyliście, że jak się jedzie bugy który niby to ma silnik z tyłu dzwięk wydobywa się spod maski z przodu :)


A może masz po prostu słuchawki za 20 zł / głośniki 2.1? Bo u mnie jest OK, no ale nie zwracałen na to szczególnej uwagi...


Musze przestać pić i prowadzić bo mi karabiny na burty jeszcze przestawią :) . A co do tego, że silnik z przodu to się okazało iż się eax wyłączył 8) sam albo z niewielką pomocą brata.

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 768 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 52  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL