Teraz jest 25 lis 2024, 16:24

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2005, 04:09 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Nie będzie bo engine nie przewiduje "przyklejania". W BF2 jest to przewidziane (C4) więc nie będzie problemu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2005, 09:06 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2005, 19:40
Posty: 2627
Lokalizacja: Alt Stettin/Birmingham UK
jurgens napisał(a):
Przecież pojazdy stawiające miny, to standard na każdej mapie pustynnej. Ciężarówki rozwożące amunicję. To wszystko jest.

Co do min magnetycznych, to myślę, że to będzie możliwe już w FH2.

a pojazdy oczyszczajace teren z min?? no i oczywiscie pontonowe.szkoda ze nie ma pontonowych

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2005, 14:34 
Offline

Dołączył(a): 7 kwi 2005, 21:48
Posty: 203
Lokalizacja: Noobowice koło Lamowa
tylko jak by wyglądało rokładanie tego mostu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2005, 15:34 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2005, 19:40
Posty: 2627
Lokalizacja: Alt Stettin/Birmingham UK
lumpy napisał(a):
tylko jak by wyglądało rokładanie tego mostu?

jak jestes blisko miejsca gdzie chcesz go umiejscowic to naciskasz LPM i powinno sie hmmm wystrzelic??? zamiast strzalu glownego i oczywiscie w celu uzyskania 2 mostu trzeba sie zaladowac na naprawiarce czy przez mechanika.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2005, 18:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 paź 2004, 16:43
Posty: 629
Lokalizacja: Area 51
hehe, smiesznie by to wygladalo.

Teraz czekam juz tylko na Pz I :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lip 2005, 00:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2004, 18:58
Posty: 97
Oj tak Arjen....Pz I by tez RoX,zatem czekamy- a może się pojawi(w jakimś modziku do Bf2 widzialem renderek Pz I). :)

_________________
"Sometimes people put up walls, not to keep others out, but to see who cares enough to break them down. "


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lip 2005, 00:21 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Ja tam czekam na Hetzera :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lip 2005, 00:25 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
watpie zeby dalo sie rozkladac mosty
zobaczcie co sie dzieje jak dwa pojazdy wpadaja na siebie wszystko zaczyna tanczyc, to samo by bylo przy wiezdzie na model takiego mostu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2005, 03:10 
Offline

Dołączył(a): 30 mar 2005, 15:34
Posty: 1988
Lokalizacja: Rzeszów>Woliczka :)
Tak czy siak 3-4 Rakiety z Mojego Lightinga i po tym pieknym Pudełeczku :twisted:

_________________
...a jeśli z Nas ktoś padnie wśród szaleńczych jazd, czerwieńszy będzie kwadrat, nasz lotniczy znak"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2005, 09:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
A czy silnik FH2 pozwala np na uszkadzanie pojazdów (np. zerwanie gąsiennicy) ??

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2005, 12:27 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Taki system na pewno byłby słodki. Jak na razie nie widziałem jego przejawów w BF2 - wszystkie pojazdy zachowują swoje właściwości pomimo odniesionych uszkodzeń (nie da się nawet uszkodzić kmów i innych broni wbudowanych w pojazdy). Szkoda. Ale może moderzy coś wymyślą (mam nadzieje).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2005, 13:14 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
wyraznie widzialem ze napisano ze engine bf2 pozwala na rozne modele zniszczen wiec moze bedzie sie dalo

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2005, 19:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Jak się porówna co można w standardowym BF-ie a co np w FH (albo na ostatnich mapkach Otilkosa), to można sobie wyobrazić jakie możliwości będa w FH2.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2005, 19:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 paź 2004, 16:43
Posty: 629
Lokalizacja: Area 51
Gral ktos w "Soldiers -Heroes of the II WW"?

Tam byl system uszkodzen ktory powinien byc w FH2 :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lip 2005, 01:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2004, 18:58
Posty: 97
Równie dobrze mozna przytoczyć przykład Qullllllltowego "Close Combat"
(pozdro dla kumatych :D ).Takie zniszczenia powinny być w FH :D .

_________________
"Sometimes people put up walls, not to keep others out, but to see who cares enough to break them down. "


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL