Widziałem wcześniej, że ktoś już pisał o tym sklepie. Ja napisze o sklepie w real'u bo mnie bardzo zdenerwowali. Chodzi o "Vobis" - kupiłem tam ponad miesiąc temu myszkę Logitech MX 510. Oczywiście byłem zadowolony z zakupu, bądź co bądź to klasyczna mysz o której już dawno temu marzyłem
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
No nic, jakiś tydzień temu na QT 68 wsiadłem do Patton'a i chcę strzelać do benny'ego, naciskam więc 'right click' a tu d**a, coś przerywa. Skontrolowałem, no tak prawy przycisk się wysypał (30 pare dni użytkowania). Przycisk reagował tak, że jak go się wciskało do oporu to nie reagował, ale dawał niespodziankę przy powrocie co znowu nieźle mieszało w 'zoomie' piechoty. Spakowałem, zadzwoniłem, zawiozłem. Koleś na wstępie zakomunikował mi, że to pierwszy taki problem z tą myszą. Wytłumaczyłem mu o co biega, dał papierek i oznajmił, że się skomunikują. ... Po tygodniu dzwoni telefon i gościu mówi mi, że myszka jest sprawna, nie stwierdzono żadnych problemów, były testy i wogóle. Mówię mu, że problem był na pewno, on coraz mniej uprzejmniej oznajmia mi, że były testy i wszystko działa jak powinno. Mówię mu, że na samym pulpicie to może mu nie wyjść, proponuje, może jakąś grę albo program diagnostyczny. On już kompletnie bezczelnie informuje mnie, że nie mają żadnych gier i myszka jest do odbioru. (Byłem po nocce w pracy, więc nie miałem się już siły z gościem kłócić) Odebrałem myszkę wczoraj - btw, dałem papier i gościu poszedł na zaplecze, wrócił i z biurka, może spod, wyciągnoł moją myszkę, która się tam gdzieś walała, później musiałem jeszcze poprosić o adapter PS2 bo do serwisu oddałem kompletne wyposażenie. Nawet już nie miałem siły co powiedzieć, wszystko mnie rozwaliło. Wróciłem do domu, usterka myszki jak była tak jest... 1. Usterka jest banalna do wykrycia - kiedy naciśniesz prawy przycisk na pulpicie systemu Windows masz opcje zaznaczania, niestety z tą usterką zaznaczanie nie działa bo od razu włącza się okienko opcji. 2. Kupujesz milutcy, masz problem - spadaj. 3. Myślałem, że Logitech ma jakiś swój serwis, a nie testują sprzętu jakieś tępaki po marketing - zarządzanie.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Szczerze mówiąc nie wiem co teraz robić, szkoda mi trochę olać 169,00 PLN które dałem za tą myszkę.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)