Teraz jest 4 mar 2025, 23:29

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lip 2005, 09:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2005, 12:57
Posty: 145
Lokalizacja: Warszawa-Wola
Ja niewiem poco wy sie tak męczycie z tym słabym punktem czołgowym :shock:
2-3 ładuneczki C-4 i po zawodach, tylko trzeba ładnie i po cichutku sie zbliżyć do pancera :lol:

_________________
Let's cross the sky!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lip 2005, 11:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2005, 23:18
Posty: 148
Lokalizacja: danzig
bezsensu ze kazdy sie tym dzieli. Oby jak najmniej z was trafilo na servy na ktorych gram bo nie chce zeby ktos mnie 1 szotem zdejmowal :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lip 2005, 01:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2005, 22:47
Posty: 17
Lokalizacja: Telford, UK
gnat8 napisał(a):
bezsensu ze kazdy sie tym dzieli. Oby jak najmniej z was trafilo na servy na ktorych gram bo nie chce zeby ktos mnie 1 szotem zdejmowal :D

Nic bezsensownego, to jest wojna, tu sie strzela tak by byc skutecznym :D
Zreszta to chyba bylo oczywiste. W rzeczywistosci ta szczelina pod wiezyczka jest rowniez najbardziej czulym punktem.

Odbiegajac od tematu, ostatnio widzialem jakis program o Abramsie w tv.
Pokazali jak potezna jest fala uderzeniowa generowana w poblizu strzelajacego czolgu. Koles postawil szybe o wymiarach okolo 50x50 cm oparta o kanister, byla skierowana powierzchnia rownolegle do lufy czolgu gdzies w odleglosci 15 m od niego. Rozsypala sie w drobne kawalki po wystrzale, miodzio :shock:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lip 2005, 01:37 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
cruxer666 napisał(a):
Odbiegajac od tematu, ostatnio widzialem jakis program o Abramsie w tv.
Pokazali jak potezna jest fala uderzeniowa generowana w poblizu strzelajacego czolgu. Koles postawil szybe o wymiarach okolo 50x50 cm oparta o kanister, byla skierowana powierzchnia rownolegle do lufy czolgu gdzies w odleglosci 15 m od niego. Rozsypala sie w drobne kawalki po wystrzale, miodzio :shock:


pfft, taka fala na ludziach radzieckich nie robi wrazenia :D
http://www.qfile.de/dl/118582/berlin.avi.html
uwaga na ostatniego w grupie :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lip 2005, 02:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2005, 12:50
Posty: 1650
Lokalizacja: Dublin
hmmm napisał(a):
pfft, taka fala na ludziach radzieckich nie robi wrazenia :D
http://www.qfile.de/dl/118582/berlin.avi.html
uwaga na ostatniego w grupie :P


Ścięło go z nóg :shock:

_________________
There will always be a battlefield...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sie 2005, 14:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2003, 21:33
Posty: 273
Lokalizacja: Szczecin
hmmm napisał(a):
pfft, taka fala na ludziach radzieckich nie robi wrazenia :D
http://www.qfile.de/dl/118582/berlin.avi.html
uwaga na ostatniego w grupie :P


Hehe ale najlepszy jest koles ktory strzelil z tego dziala.Schemat jego dzialania strzelic (niechcaco kogos skrzywdzic) i odejsc sobie jak gdyby nic sie nie stalo hehe dobre


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sie 2005, 23:40 
Offline

Dołączył(a): 26 sie 2005, 20:45
Posty: 101
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Witam na forum, jestem tu nowy.
Do Battlefielda 2 przekonałem sie od kumpla który tu występuje pod ksywką Olli (pozdro i dzięki). Zagrałem u niego raz, i juz kasę zbieram grając narazie w demko. Ten słaby pkt to 100% prawda, anti tankiem (MEC) rozpierniczyłem amerykański czołg jednym strzałem, wystarczyło 10 min ćwiczenia (mapa gulf of oman oczywiście). Jeśli ktokolwiek chciałby zagrac zemna w "demową" mapke, to zapraszam na server BMJ pl. Znajdziecie mnie na xfire pod ksywka xxxjubyxxx.

Pozdro,
JuBy

_________________
Smaże, borcham, bakam, palę
Turlam, kręce, roluje dalej !
Jointy, filis, fifa, bongo.
JuBy jara na okrągło!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2005, 08:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2005, 11:42
Posty: 170
Lokalizacja: WWA
Sa te hitboxy ale jednak troche dziwne :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 wrz 2005, 16:39 
Offline

Dołączył(a): 13 sie 2005, 09:54
Posty: 49
Lokalizacja: Gdansk
Pytanie do develudkow - o ile sie nie myle, "cos" np. pojazd lub player (czyli object), w engine zdefiniowane jest przy pomocy "mesha" definiujacego wyglad (moze byc zespol meshy) i meshe od wygladu sa przenikalne dla wszystkiego.
Sa one uzupelnione innym meshem (lub zespolem meshy) tzw. colision map na ktorej rozpisany jest rozklad materialow i ta grupa meshy jest niewidoczna ale wlasnie ona bierze udzial w kalkulowaniu trawien pociskami, zderzen pojazdow, ludzi oraz interakcji obiektow i terenu, dobrze mysle ?

Teraz pytanie - czy jest komenda konsoli pozwalajaca wyswietlic te drugie meshe ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 wrz 2005, 17:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2005, 11:42
Posty: 170
Lokalizacja: WWA
Heh... Temat znalezliscie. Patche wyjda i tyle z tego bedzie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lis 2005, 16:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2005, 22:30
Posty: 258
Lokalizacja: Warszawa
debile... jak udupic czolg jednym sztrzalem macie w intro bfa jak gosciu wali z tego eryxa w ten punkt...

_________________
Światełko w tunelu — to reflektory nadjeżdżającego pociągu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lis 2005, 16:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2005, 12:38
Posty: 240
Lokalizacja: Łuków
DARK KNIGHT napisał(a):
debile... jak udupic czolg jednym sztrzalem macie w intro bfa jak gosciu wali z tego eryxa w ten punkt...

Jesli juz to z SRAW'a :twisted:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lis 2005, 17:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2005, 17:49
Posty: 607
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
DARK KNIGHT napisał(a):
debile... jak udupic czolg jednym sztrzalem macie w intro bfa jak gosciu wali z tego eryxa w ten punkt...

....punkt g 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lis 2005, 18:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2005, 12:50
Posty: 1650
Lokalizacja: Dublin
Poszperajcie na http://www.secretsofbattlefield.com
macie tam dział Anti-tank Hitpoints.

_________________
There will always be a battlefield...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lis 2005, 16:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2005, 22:30
Posty: 258
Lokalizacja: Warszawa
te szczegoly... ale jak mozna nie wykorzystac podpowedzi od samych autorow BF'a 2

_________________
Światełko w tunelu — to reflektory nadjeżdżającego pociągu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL