Teraz jest 4 mar 2025, 07:34

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sie 2005, 15:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 13:14
Posty: 1464
Lokalizacja: Zabrze
1. Poprawqwić autobalnce
2. Poprawić wustające nogi zza muru jak to było w CoD (pisało czołganie zablokowane i nogi nie przechodziły zza mur)
3. Mniejszyć wymagania systemowe jezeli jest to mozliwe
4. Poprawić teamkill
5/Zrobić cos z Kamikaze

_________________
"Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby,
kiedy będziesz siedział obok niej i będziesz
wiedział, że ona nigdy nie będzie twoja."

:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sie 2005, 17:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2003, 04:02
Posty: 859
robal napisał(a):
5/Zrobić cos z Kamikaze


Popieram.
C4 powinno dac sie mocowac na sobie :) Ew. mozliwosc wysadzania bez wysiadania z pojazdu. A najlepiej osobna klase dla nich :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sie 2005, 19:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
NAJWAZNIEJSZY POSTULAT zrobic cos z cholota wbiegajaca przed samoloty,czolgi i wskakujaca na heli tylko dlatego, ze wsiadlo sie przed nimi !!! Po prostu krew mnie zalewa na tych imbecyli :evil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sie 2005, 22:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 paź 2004, 14:56
Posty: 321
Lokalizacja: tymczasowo Poznań
Powiedzmy to sobie szczerze - na debili nie ma rady.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sie 2005, 23:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2003, 20:02
Posty: 674
6. Poprawić grożące śmiercią dotknięcie poruszającego sie pontonu, czołgu, samochodu, etc. - czyli zrobić tak samo jak to było w poprzednich częściach BF'a.

_________________
punx not red


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sie 2005, 16:44 
Offline

Dołączył(a): 13 sie 2005, 09:54
Posty: 49
Lokalizacja: Gdansk
Skandal: czytales co bylo wczesniej napisane ?

Pozdro spiochu ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sie 2005, 22:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2005, 23:28
Posty: 94
Lokalizacja: Chełm
Co do twojego podsumowania Uoviecka to mam pare zastrzezen, mianowicie:

1. Co do grenagiera to jest on z założenia profesja do walki z pojazdami a nie z piechota. Pozatym nalezy pamietac ze strzela on rakietami kumulacyjnymi a nie odlamkowymi dotego kazdy zolnierz nosi kamizelke wiec zasieg razenia jest maly. (Mnie denerwuje jeszcze fakt ze laduje w czolg z rakiet on sie zaczyna palic kierowca wyskoczy a ja niedostane punktow. Przecierz powstrzymalem wrogi czolg nie :? a nic z tego niemam. Ale to maly pikus nie ma sie czym zabardzo przejmowac sa wieksze bledy).

Z reszta podsumowania zgadzam sie w 100% 8)

2.Jeszcze chcialem dodac ze miny sa beznadziejne, widac je z kilometra dzialaja tylko jako odstraszacze, wogule nie spelniaja swojej funkcji.
Niewiem jak was ale mi sie to starsznie nie podoba.


Aha i bardzo popieram tryb laczonych flag fajnie by sie tak gralo.
(Bo linia frontu wystepuje wzasadzie tylko na srednim karkandie kolo mostu gdy amerykanie kontroluja 4 flagi). No i nie bylo by przechlapane jak ktos zajmie glowna baze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2005, 11:27 
Offline

Dołączył(a): 31 lip 2005, 10:53
Posty: 178
Cytuj:
2.Jeszcze chcialem dodac ze miny sa beznadziejne, widac je z kilometra dzialaja tylko jako odstraszacze, wogule nie spelniaja swojej funkcji.
Niewiem jak was ale mi sie to starsznie nie podoba.


No jesli kladziesz mi na ulicy to swieca sie jak psu jajca i nie jest problemem ich wyminiecie :D Sytuacja czesto spotykana na Karkandzie. Lepiej miny wchodzą na Fushee, gdzie do kazdej z flag potrzebny jest wjazd. Tu wystarczy ladnie podlozyc mine w trawie, albo kolo bramy i wsio :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2005, 12:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2004, 13:16
Posty: 313
Lokalizacja: Szczecin(PL), Carlisle(UK)
Zrobić coś z tymi samolotami... zeby 1 rakieta z przeciwnego samolotu zabierala 80% wrogowi. Zwiekszyć obrazenia dla działka...

_________________
Obrazek
Pilot PRGK-42


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2005, 12:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2005, 23:28
Posty: 94
Lokalizacja: Chełm
eJay a ile pojazdow jestes w stanie w ciagu jednej rundy rozwalic minami co?? Morze umiesz jakos te miny stawiac bo ja to chocbym sie zesral to wciagu jednej rundy(ciagle grajac engiem oczywiscie) gora 2 pojazdy rozwale ( oczywiscie nie biore pod uwage akcji typu komandos, ze biegniesz z mina w zebach na czolg i podkladasz do okola niego).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2005, 12:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 mar 2003, 11:56
Posty: 1060
Lokalizacja: Lębork
Radek255 napisał(a):
Morze ........ chocbym sie zesral .....
:lol: człowieku naucz się pisać :!: bo jak to czytam to tez mi się zaczyna chcieć srać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2005, 13:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
gora 2 pojazdy rozwale

ja powiem tylko, że własnie engiem zdobyłem basic explosives, za pomocą min. Na Dragon Valley. Dobrze sprawdza się kładzenie min na brodzie rzeki oraz zaraz za zagięciem mostu, zreszta wszędzie gdzie zmiania się kąt nachylaenia drogi.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2005, 17:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2005, 23:28
Posty: 94
Lokalizacja: Chełm
No ale nie na kazdej mapie mozna latwo mine ukryc. Na przyklad taki karkand odpada. Pozatym jakos ja nigdy na miny nie wjezdzam, bo popierwsze jest ich malo a po drugie po prostu je widac nie ma sie co oszukiwac. Pojazdy z reguly poruszaja sie po drogach a na nich miny widac z kilometra ( na brudzie rzecznym tez z latwoscia mozna mine wypatrzyc) , wiec jak dla mnie sa kiepskie. Z duzo zabawy z tymi minami latwiej jest czolg rozwalic bomba lub rakieta.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2005, 18:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
rzeczywistosc jest taka- miny sa za slabo widoczne dla teamu [mimo czaszek] i za bardzo widoczne dla przeciwnikow [mimo braku czaszek]. Co nie znaczy ze nie przydaja sie CZASAMI, ale nie jako liczacy sie, sensowny srodek defensywny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2005, 19:58 
Offline

Dołączył(a): 31 lip 2005, 10:53
Posty: 178
Radek255 napisał(a):
eJay a ile pojazdow jestes w stanie w ciagu jednej rundy rozwalic minami co?? Morze umiesz jakos te miny stawiac bo ja to chocbym sie zesral to wciagu jednej rundy(ciagle grajac engiem oczywiscie) gora 2 pojazdy rozwale ( oczywiscie nie biore pod uwage akcji typu komandos, ze biegniesz z mina w zebach na czolg i podkladasz do okola niego).


To zalezy czy kierowcy sa frajerami i nie przewidują gdzie miny moga byc rozstawiane :D Na Karkandzie mozna sobie natrzaskac punktow. Na Zatar/Dragon Valley rozstawiaj miny na mostach itd. Mi sie kiedys udalo zabic 12 gosci minami (jednego killa mi zabraklo do doznaki :evil: ). Jesli stawiasz po jednej minie na ulicy to nie dziw sie, ze nie mozesz zabic.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL