Teraz jest 4 gru 2024, 21:55

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2005, 16:58 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Wow. Czesi mają teraz malowanie w wersji low visibility. No i w końcu Orlika jakoś ładnie pomalowali. Thx za fotki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2005, 17:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2005, 10:03
Posty: 907
Lokalizacja: Wieliczka
Noo super fotki! :D Też dołanczam się do "podziękówek" THX

_________________
a.k.a. MłodyRzyQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2005, 18:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2004, 11:47
Posty: 348
Lokalizacja: Kołbiel
Desant
Obrazek
BFGoodRich Extra 300
Obrazek
Hiszpanie
Obrazek
Francuzi
Obrazek
Red Arows
Obrazek

Pokazy o wiele ciekawsze niż 2 lata temu (ludu też było więcej). Anglicy nie do przebicia, F-16 też (jeżeli chodzi o dźwięk silnika).

PS: Macu jakim aparatem robiłeś te fotki?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2005, 19:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2005, 10:03
Posty: 907
Lokalizacja: Wieliczka
Zdjęcie Red Arows`ów jest po prostu SUPER! :D :D THX za wszystkie foty!

_________________
a.k.a. MłodyRzyQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2005, 22:16 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
http://www.mattrick.biezanow.net/airshow2005/

_________________
Kopernik! Wstrzymaj ziemię ja wysiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sie 2005, 22:42 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
Tu troche mniej profesjonalnie (slabszy aparat itp) ale nie mniej klimatycznie ;)
http://www.holman.neostrada.pl/radom_2005_2.rar

Red Arrowsi najlepsi jak i 2 lata temu choc francuzi deptali im po pietach. F-16 ladnie szalaly na dopalaczach, zwlaszcza Holender - one tez na poprzednich tak latal, dzisiaj bylo 0,9 M nisko nad ziemia, flary na szczycie petli - te klimaty :)

Belgijska F-16ka natomiast wykonala prawie 15 min pokaz prawie bez wylaczania dopalacza :) Ciasne zwroty, wycie silnika i olanie duzego zuzycia paliwa czyli konkret :)

Natomiast zawiodl mnie MiG-29, 2 lata temu byl lepszy pilot, bylo wiecej dopalacza i dzikich manewrow a dzisiaj bylo fajnie ale jakos tak bezplciowo troche.

Generalnie pokazy pelen wypas :) Tylko kielbaska byla niedobra ;)

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sie 2005, 00:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2004, 11:47
Posty: 348
Lokalizacja: Kołbiel
Pokaz Miga - 29 był ubogi ponieważ zaraz po brytyjczykach musiał pokazać
się w szyku z Su-22 i pozostałymi Migami. Musiał mieć czas na powrót do Mińska Maz. skąd wystartował. (przynajmniej ja tak to sobie uzasadniam)

A co do Holendra w F16, powtórzył sztuczkę ze spadochronem sprzed dwóch lat ;).

BTW: Iskry chyba też wypuszczały flary. (przynajmniej w sobotę)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sie 2005, 10:11 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
Hmm w niedziele miedzu przelotem grupowym i solo 29ki byly jakies 4 godziny a pokaz i tak byl sredni. Ja mysle ze to kwestia pilota. Zobaczymy moze za rok (dwa?) zaprezentuja sie nasi na F-16 :)

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sie 2005, 12:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 19:47
Posty: 828
Lokalizacja: Siedlce
Wszystkie zdjecia jakie mam. Nie chciało mi sie ich segregować.

http://members.lycos.co.uk/fatalphotos/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sie 2005, 23:21 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
Pr0 fotki Holendra
http://www.militaryphotos.net/forums/vi ... hp?t=58298

i jeszcze porcyjka fotek
http://zdjecia.strona.pl/20050828Radom/

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sie 2005, 23:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2004, 11:47
Posty: 348
Lokalizacja: Kołbiel
Holman napisał(a):


Aparat którym robił te zdjęcia (na bank lustrzanka cyfrowa)jest pewnie droższy od mojego samochodu ;)

Fajne foty Holman

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sie 2005, 10:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 19:47
Posty: 828
Lokalizacja: Siedlce
Z pokazu podobały mi sie nie tylko pokazy samolotów :wink: ale i show cary o ktorych mozna lub bedzie mozna poczytac w gazecie tuningowej GT :-) a no i jeszcze były panie z TVN Turbo :-) z ktorymi mozna bylo zrobic sobie zdjecie 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2005, 13:34 
Offline

Dołączył(a): 1 wrz 2005, 11:28
Posty: 3
Holman napisał(a):
Natomiast zawiodl mnie MiG-29, 2 lata temu byl lepszy pilot, bylo wiecej dopalacza i dzikich manewrow a dzisiaj bylo fajnie ale jakos tak bezplciowo troche.


Kolego Holman, żeby oceniać pracę innych ludzi i to jeszcze w taki sposób potrzeba odrobinę wiedzy której Tobie brakuje :evil:. Rzeczywiście dla przeciętnego widza nie liczą się figury, nie jest ważne że odrzutowy myśliwiec do przewrotu ciągnie z wysokości 1000 metrów, , czy od razu po oderwaniu przechodzi do pionowego wznoszenia. Byle było głośno i szybko, z całej reszty widz nie zdaje sobie sprawy bo i skąd? Pod tym względem pokaz rzeczywiście mógł Ci się wydać mało efektowny tym bardziej, że został ogrqaniczony do 2,5min.

Czemu bez dopalaczy?? Tutaj należą się ukłony organizatorom.... Typowa wazelinka w kierunku amerykańskim. To "Bob" na efie-16 znacznie przekroczył swój czas, wystartował łamiąc przepisy, nie odpowiadał na radio, a Fulcrum czekał w powietrzu tracąc cenne paliowo. Na dodadatek, aby nadrobic powstałe w ten sposób opóźnienie postanowiono jeszcze bardziej skrócić czas pokazu MiGa... Na liczących sie w światowych imprezach nikt nie cackałby się z pilotem który przekracza swoj czas i ignoruje wieżę :shock: . Odrazu wypad, nie ważne w jakich barwach lata.

Dzikich manewrów zabrania góra, powiem tylko, że pilot MiGa wykonywał wcześniej kobrę i ślizg podczas lotów w dwumiejscowym zmodyfikowanym rosyjskim 29 (na polskich maszynach jest to zabronione), a podczas kilku manewrów Rosjanin w drugiej kabinie zaczął wymiękać :) (od przeciążeń)

Wszystko kwestaia polityki MiG-i i Su nie są już "trendy" w odóżnieniu od F-16 wielu wersji, ciekawe ile osób potrafii wymienić wszystkie jakie były prezentowane??

Co do umiejętności pilota, powiem tylko, że podczas ostatnich ćwiczeń nei pierwszy raz strzelał do szesnastek wspartych AWACSem jak do kaczek :) . Polecam wizytę na któryś z dni otwartych jednostek, (które są coraz częściej organizowane przez różne eskadry - i dobrze), gdzie będzie wystąpował MiG - każdy viper się przy tym chowa 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2005, 14:30 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
franek_alcatraz napisał(a):
Holman napisał(a):
Natomiast zawiodl mnie MiG-29, 2 lata temu byl lepszy pilot, bylo wiecej dopalacza i dzikich manewrow a dzisiaj bylo fajnie ale jakos tak bezplciowo troche.


Kolego Holman, żeby oceniać pracę innych ludzi i to jeszcze w taki sposób potrzeba odrobinę wiedzy której Tobie brakuje :evil:. Rzeczywiście dla przeciętnego widza nie liczą się figury, nie jest ważne że odrzutowy myśliwiec do przewrotu ciągnie z wysokości 1000 metrów, , czy od razu po oderwaniu przechodzi do pionowego wznoszenia. Byle było głośno i szybko, z całej reszty widz nie zdaje sobie sprawy bo i skąd? Pod tym względem pokaz rzeczywiście mógł Ci się wydać mało efektowny tym bardziej, że został ogrqaniczony do 2,5min.

Czemu bez dopalaczy?? Tutaj należą się ukłony organizatorom.... Typowa wazelinka w kierunku amerykańskim. To "Bob" na efie-16 znacznie przekroczył swój czas, wystartował łamiąc przepisy, nie odpowiadał na radio, a Fulcrum czekał w powietrzu tracąc cenne paliowo. Na dodadatek, aby nadrobic powstałe w ten sposób opóźnienie postanowiono jeszcze bardziej skrócić czas pokazu MiGa... Na liczących sie w światowych imprezach nikt nie cackałby się z pilotem który przekracza swoj czas i ignoruje wieżę :shock: . Odrazu wypad, nie ważne w jakich barwach lata.

Dzikich manewrów zabrania góra, powiem tylko, że pilot MiGa wykonywał wcześniej kobrę i ślizg podczas lotów w dwumiejscowym zmodyfikowanym rosyjskim 29 (na polskich maszynach jest to zabronione), a podczas kilku manewrów Rosjanin w drugiej kabinie zaczął wymiękać :) (od przeciążeń)

Wszystko kwestaia polityki MiG-i i Su nie są już "trendy" w odóżnieniu od F-16 wielu wersji, ciekawe ile osób potrafii wymienić wszystkie jakie były prezentowane??

Co do umiejętności pilota, powiem tylko, że podczas ostatnich ćwiczeń nei pierwszy raz strzelał do szesnastek wspartych AWACSem jak do kaczek :) . Polecam wizytę na któryś z dni otwartych jednostek, (które są coraz częściej organizowane przez różne eskadry - i dobrze), gdzie będzie wystąpował MiG - każdy viper się przy tym chowa 8)

Kolego franku po pierwsze nie tobie oceniac moja wiedze. Po drugie ja oceniam po tym co widzialem i w mojej subiektywnej ocenie 2 lata temu bylo lepiej - manewry byly ciekawsze - byla glebsza kobra, slizg na ogon.

Dla twojej wiadomosci chetnie obejrzalbym dogfight F-16 i MiGa-29 w ktorym pewnie ten drugi bylby zwyciezca bo jest bardziej zwrotny i manewrowy ale nie bedzie to mialo miejsca na zadnych pokazach bo jest to zbyt niebezpieczne.

I zeby bylo smieszniej cala akcja z przedluzeniem pokazu o ktorej piszesz miala miejsce w sobote (niespodzianka, ja tez czytam pl.rec.lotnictwo) a ja bylem w niedziele - 29 latala wtedy dluzej niz 2,5 min i miala wystarczajaco duzo czasu. W takim ukladzie caly twoj elaborat trafia w proznie.

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2005, 16:28 
Offline

Dołączył(a): 1 wrz 2005, 11:28
Posty: 3
Może rzeczywiście wyszedł mi elaboracik :), poprostu nie spodoba mi Twoja opinia o pracy drugiego człowieka jaką wyraziłeś na podstawie swoich krótkich obserwacji. Sobotni pokaz nie z winy pilota wyszedł jak wyszedł (dobrze, ale za krótko!) . Co do pokazu niedzielnego wykonywał go inny pilot niż w sobotę (za to ten sam co 2 lata temu), program podobny, dziwię się, że wywoł u Ciebie tak różne odczucia :P (ale w końcu subiektywne, więc nic mi do tego)

Holman napisał(a):
manewry byly ciekawsze - byla glebsza kobra, slizg na ogon.

Musieliście odwiedzać jakieś inne pokazy kolego Holman :wink:, nad Radomiem nigdy żaden z tych manewrów nie był wykonywny :? Nie pozwala na to "góra" :x Co więcej zapis z TESTER-a (czyli poprostu czarnej skrzynki ) " po pokazie jest dokładnie sprawdzany, tak jak po normalnym zwykłym locie, czy przypadkiem nie przekroczono dopuszczalnego przeciążenia czy kąta natarcia :roll:


Holman napisał(a):
(niespodzianka, ja tez czytam pl.rec.lotnictwo)

Macie na mnie haka :). Btw. Chociaż ja wolę swoją wiedzę na tyle ile mogę czerpać z praktyki.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL