Teraz jest 4 mar 2025, 07:09

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 wrz 2005, 13:42 
Offline

Dołączył(a): 4 cze 2003, 23:59
Posty: 1641
Lokalizacja: z nienacka
Mam pytanko:

Kto ma łącze Multimedia Polska poza mną i sergyeyem, jakie macie pingi
i w jakim mieście?

Z moich doświadczeń mogę wam powiedzieć że to najgorsze łącze jakie miałem do tej pory.
W godzinach 17-24 nie da się grać pingi nawet do serwerów hostowanych przez w/w dostawcę wahają się w granicach 150-500!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2005, 16:04 
Offline

Dołączył(a): 22 mar 2003, 12:28
Posty: 13
Lokalizacja: Wrocław
Mam łącze we Wrocku z Multimedi 1Mbit i pingi mam bardzo dobre o każdej porze dnia.

EA POLSKA | Aster BF2 Ranked Server|45ms|212.76.32.54:16567


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2005, 16:43 
Offline
Maskotka BF.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2004, 14:04
Posty: 1338
Lokalizacja: Jersey, UK
Pandzie, jednym słowem - wdepnęliście jak cholera i macie przeje*****

co z tym Waszym listem do Multimedii? odpisali ?

_________________
enclave.ladY from FSPQR family
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2005, 17:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2005, 23:17
Posty: 199
pandziorek.. ja to bym zrobil krotko ( 99,99% skutecznosci ) idziesz do providera... i mowisz ze jesli nie polepsza ci przepustowosci ( nie chodzi o predkosc ) to zerwiesz z nimi umowe... Dam glowe ze skoro to gowniana firma to klientow ubywa jej z kazdym dniem... i na pewno na kolejnych bedzie im zalezec.. co da efekt taki.. ze zajma sie twoim laczem...
spruboj.. co ci szkodzi...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2005, 17:29 
Offline
Maskotka BF.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2004, 14:04
Posty: 1338
Lokalizacja: Jersey, UK
zlomik napisał(a):
pandziorek.. ja to bym zrobil krotko ( 99,99% skutecznosci ) idziesz do providera... i mowisz ze jesli nie polepsza ci przepustowosci ( nie chodzi o predkosc ) to zerwiesz z nimi umowe... Dam glowe ze skoro to gowniana firma to klientow ubywa jej z kazdym dniem... i na pewno na kolejnych bedzie im zalezec.. co da efekt taki.. ze zajma sie twoim laczem...
spruboj.. co ci szkodzi...

to, że jeśli zerwie umowę to będzie musiał zabulić za to że rezygnuje z własnej woli z usługi przed wygaśnięciem umowy?
poza tym jeśli inni ludzie nie mają z tym problemów, to kiszka na maxa, bo nic sobie z jednego (czy 2óch) klientów nie będą robić :x

_________________
enclave.ladY from FSPQR family
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2005, 18:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2005, 12:06
Posty: 98
Lokalizacja: Warszawa
lady vicky napisał(a):
jeśli zerwie umowę to będzie musiał zabulić za to że rezygnuje z własnej woli z usługi przed wygaśnięciem umowy?
poza tym jeśli inni ludzie nie mają z tym problemów, to kiszka na maxa, bo nic sobie z jednego (czy 2óch) klientów nie będą robić :x


Posluchaj raczej rady Złomika. Zapewne masz podpisana z Providerem umowę. Jeśli tak to Provider realizuje usługę w sposób niezgodny z umową, zatem
1)sugeruję najpierw reklamację, albo poleconym, albo faxem, ew. nawet maila (choc fajnie bylo by by potwierdzili Ci przeczytanie - ale z praktyki wiem ze starczy jeśli Ci na maila odpowiedzą- potwierdzajac tym mimowolnie otrzymanie i przeczytanie Twojego maila.) Czasem można danego maila dac na CC jeszcze do np. czlonka rodziny i jeszcze kogoś u providera, choć takie uwiarygodnienie przed sadem chyba niewiele by w praktyce dało.
A w reklamacji standardowo - data, nadawca, adresat, dokładny opis nazwy usługi i problemów z łączem. Podaj też koniecznie informację, jakiego oczekujesz rozwiąznia - czyli w tym przypadku najprawdopodobniej naprawy.

Tą metodą uzyskujesz pismo wraz z datą.

2) Jeśli Provider Cię zleje, i w ciągu ok. 2 tygoni nie odpowie Ci, zbędzie Cię lub coś podobnego,
Napisz drugie pismo, z WYRAŹNYM odwołaniem się do reklamacji i jej daty, a następnie podaj termin w którym żądasz by reklamowana przez Ciebie usługa była naprawiona, w przeciwnym razie na podstawie przepisów Konsumenckich odstąpisz od umowy, z powodu realizacji usługi w sposób istotnie niezgodny z umową.
Mowiąc szczerze po tylko wspomnienieu o poodstawie prawnej nawet TPSA mi wymiękła i w 24 godziny (chc wczesniej trzymali mnie ponad tydzien i twierdzili ze naprawili ruter, a tylko go resetowali i tyle) naprawili co mieli naprawic, choc chyba wiązało się to zwymianą całego rutera. Wada notabene pojawila się niedlugo przed zakupem BF2 ;)

Zdarza się że jakiś jełop powie Ci, "pokaż mi koleś gdzie masz zagwarantowaną szybkość transferu itp.". Twój argument jest jednak taki że było dobrze (usługa działała prawidłowo) a teraz jest źle (niezgodnie z umową). I klapki na oczy.
3)Jeśłi będa twardzi to III pisemko "na dowidzenia" iż w nawiaznaiu do bezskutecznej reklamacji i wezwan do przywrocenia uslugi do stanu poprzedniego (tj. naprawy), wobec rażącego naruszenia umowy, w myśl przepisów konsumenckich odstępujesz od umowy ze skutkiem natychmiastowym.

W ten sposób Ty jesteś czysty i nie ma podstaw do nakazania Ci zapłaty kary umownej bo to nie Ty naruszyłeś umowę.


Krótka piłka.
:twisted:

_________________
X>>SzArY<<X


Ostatnio edytowano 1 wrz 2005, 18:14 przez dgszary, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2005, 18:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2003, 00:03
Posty: 411
Lokalizacja: Gdynia
Tak jak Vicky powiedziala...

Zlomik po za tym mulimedia to nie jest firma wiesiek's provider i tak naprade w du**e maja pojedynczych klientow.

Na moj list oraz na list Pandy do tej pory nie ma opdzweu.

Ale Pandor jest nadzieja kolesie z grupy dyskusyjnej mm pisza ze z "dobrych zrodel" (niestety nie podaje jakich) we wrzesniu ma byc ok. i normalnie dzis odpalam kompa i ...
EA & GamesNET.pl Ranked BF2 #1|32ms|213.218.117.244:16567
natomiast...
UKF NL WAR Server nlservers.net BF2|102ms|83.149.89.2:16567

Z tym ze to i tak lepiej niz zwykle bo zwykle do wszystkich sererow przed 1 w nocy ok. 400ms.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2005, 18:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2003, 00:03
Posty: 411
Lokalizacja: Gdynia
dgszary napisał(a):
[...]
Krótka piłka.
:twisted:


Chlopie umowa jest zawarta na dostawe internetu i to z ich strony strony jest krotka pilka:
Internet jest? Jest.
Transfer taki jak ma byc? No tak.
Wiec pingi maja w dupie głeboko. W umowie nie ma okreslonego pinga tylko dostarczanie internetu i tyle...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2005, 20:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Ja mam net z multimedi (wrocek) 256Kb. Pingi 40-80 wiec ok. pare razy kopali cos z rachunkami ale zostali sprowadzeni do parteru i wszystko szybko odkrecili. radze wiec ci tam isc/zadzwonic i ich opie**** :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2005, 20:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2003, 00:03
Posty: 411
Lokalizacja: Gdynia
lady vicky napisał(a):
Pandzie, jednym słowem - wdepnęliście jak cholera i macie przeje*****

co z tym Waszym listem do Multimedii? odpisali ?


Lailonn napisał(a):
Ja mam net z multimedi (wrocek) 256Kb. Pingi 40-80 wiec ok. pare razy kopali cos z rachunkami ale zostali sprowadzeni do parteru i wszystko szybko odkrecili. radze wiec ci tam isc/zadzwonic i ich opie**** odpisali ?


Czytaj topic od poczatku !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2005, 20:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2005, 01:29
Posty: 670
Lokalizacja: Rzeszów
Wez u mnie multimedia to jest tez gowno niektorzy wogole niemoga sie polaczyc z serwerem kąt :/ Zmiencie neta albo niepogracie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 wrz 2005, 08:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 15:14
Posty: 8
Lokalizacja: Gdynia
Mieszkam w Gdyni. Mam łącze z Multimedia. Od kilku dni na ASE lista serwerów z pingiem poniżej 100 to 3-4 sztuki a czasem 0. Wcześniej było ich kilkadziesiąt przynajmniej. Ale wczoraj zauważyłem, że po wejściu na serwer, który w ASE pokazywał np. ping 200, ping jest koło 40-50 (pod klawiszem TAB tak przynajmniej pokazuje).
Nie wiem czy ma to coś wspólnego z Multimediami, ale może...

Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 wrz 2005, 08:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2005, 12:06
Posty: 98
Lokalizacja: Warszawa
mjr. Sergyey napisał(a):
Chlopie umowa jest zawarta na dostawe internetu i to z ich strony strony jest krotka pilka:
Internet jest? Jest.
Transfer taki jak ma byc? No tak.
Wiec pingi maja w dupie głeboko. W umowie nie ma okreslonego pinga tylko dostarczanie internetu i tyle...


Nie mam ochoty rozwijać poprzedniej wypowiedzi. Powiem tyle ze:
1) wbrew pozorom duża część przepisów chroniących konsumenta zdecydowanie faworyzuje konsumenta
2) ludzie, zarówno konsumenci jak i dostawcy usług i sprzedawcy prawa nie znają, stąd pojawiają się teksty takie jak Mjr. Sergyeya. Bez obrazy.. Jeśli usługa jest realizowana w sposób wadliwy, to "do widzenia".
3) w razie wątpliwości zachęcam do kontaktu z federacją konsumentów
http://ww20.mediarun.pl/

Mnie w tego typu starciach udawało się dotychczas ZAWSZE postawić na swoim, tj. odzyskac pieniądze lub uzyskać ekspresowe naprawienie usługi, lub zwrócić towar nieodpowadający opisowi (Ale przecież Pan go rozpakował i opakoweanie jest nieodwracalnie zniszczone!!)

_________________
X>>SzArY<<X


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 wrz 2005, 09:05 
Offline

Dołączył(a): 17 cze 2004, 07:09
Posty: 63
Lokalizacja: Olsztyn
Ja miałem problemy z mulTIMEDIĄ OSTATNIEJ ZIMY TAKIE SAME ,WIĘC napisałem do nich maila z wykresami ping plottera do czołowych serwerów w Polsce i zagranicą.W ciągu tygodnia ponaprawiali szkody w sieci i do dzisiaj jest ok.Zresztą nie tylko ja się skarżyłem więc lepiej nie biadolic ,a wziąźć sie za pisanie :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 wrz 2005, 09:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2005, 10:14
Posty: 303
Lokalizacja: Gdańsk
FederacjaKonsumentow - reklamowali to w tv niedawno i w reklamie wszystko bylo kolorowo. Moze szanse nie wielkie ale walczyc trzeba.

Ja wczesniej mialem net od slawnej w calym gdansku firmy NeTTeN. Brali lacze od PRO-FUTURO. Jakie w tej firmie byly walki to takich chyba jeszcze nikt ni erobil. Net chodzil gownianie caly czas, o sciaganiu z emule nie bylo mowy a o graniu na necie tym bardziej. Szef tej firmy mial w sieci okolo 1000 osob i abonamet 60zl mieisecznie, zamiast polepszac jakosc uslug nabijal sobie kabze i podpinal coraz nowszych ludkow.
Jak tylko pojawila sie konkurencja z Satry(sieci kablowej) przeszedlem do nich za 1zł i mam lacze 256/128 ale za to ping 15-25 na polskich servach
45 na niemieckich i do 60 na UK.

Sprawdz u konkurencji czy za przejscie z innej firmy masz jakis rabat zebys nie placil za podlaczenie duzej kasy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL