Teraz jest 23 lis 2024, 08:56

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2005, 14:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2005, 22:00
Posty: 229
Lokalizacja: Knurów
Moj sig nie jest copyrighted, wiec moge Wam udostepnic kod :)

Kod:
<?sigml version='1.0'?>
<canvas width="400" height="100" fill="00000000">         
   
   <!-- Random stock background image -->
   <random>
      <select><image file="bf2_1.png" x="0" y="0" width="400" height="165"/></select>
      <select><image file="bf2_3.png" x="0" y="0" width="400" height="165"/></select>
      <select><image file="bf2_4.png" x="0" y="0" width="400" height="165"/></select>
   </random>
   
   <!-- Top box -->
   <rect id="topbox" x="1" y="1" width="%{$canvas.width-2}" height="16" fill="0000007F"/>   
   <line x="%{$topbox.x}" y="%{$topbox.y+$topbox.height}" x2="%{$topbox.x+$topbox.width}" y2="%{$this.y}" color="00000000"/>
   <text string="Młodszy Kapral {bf2:nick} ({bf2:fkit:to_kitname})" x="5" y="13" font="tahomabd.ttf" size="8" color="FFFFFF00" angle="0" />   
   <image render="bf2:flag" x="%{($canvas.width)-($this.height+2)}" y="2" width="%{$this.height}" height="14"/>
   
   <!-- Rank Box -->
   <rect id="rankbox" x="3" y="%{$topbox.y+$topbox.height+$topbox.border_width+3}" width="61" height="43" fill="807d624f" border="00000000" border_width="1"/>
   <image render="bf2:rank" x="%{$last.x+12}" y="%{$last.y-3}" width="%{$this.height}" height="45"/>      
   <image render="bf2:vprogressbar" x="%{$rankbox.x+1}" y="%{$rankbox.y+1}" width="10" height="%{$rankbox.height-2}" color="6e6b5570"/>      
   <text string="Pozycja:" x="%{$rankbox.x+1}" y="%{$rankbox.y+7}" font="arialbd.ttf" size="6" angle="0" color="e6dfaa00"/>
        <text string="{bf2:n}" x="%{$rankbox.x+35}" y="%{$rankbox.y+7}" font="arialbd.ttf" size="6" angle="0" color="e6dfaa00"/>
   <text string="{bf2:f_rankpercent}%" x="%{$rankbox.x+$this.width+2}" y="%{$rankbox.y+($rankbox.height/2)+($this.height/2)}" font="lucon.ttf" angle="90" size="8" color="e6dfaa00"/>      
   <text string="Czas:" x="%{$rankbox.x+14}" y="%{$rankbox.y+$rankbox.height-8}" font="arialbd.ttf" size="6" angle="0" color="e6dfaa00"/>
   <text string="{bf2:time:to_elapsed:%rdd %rhg %rmm}" x="%{$rankbox.x+14}" y="%{$rankbox.y+$rankbox.height-2}" font="arialbd.ttf" size="6" angle="0" color="e6dfaa00"/>
   

   <!-- Stats Boxes -->
   <rect id="botbox" x="1" y="%{($canvas.height-12)-$this.height}" width="%{$canvas.width-2}" height="22" fill="807d624f" />   
   <text id="row1" x="2" y="%{$last.y+9}" size="8" font="framd.ttf" color="FFFFFF00" string="G-Score: {bf2:scor:to_number}"/>
   <text x="%{$last.x+85}" y="%{$row1.y}" size="8" font="framd.ttf" color="FFFFFF00" string="Flagi: {bf2:cpcp:to_number}"/>
   <text x="%{$last.x+65}" y="%{$row1.y}" size="8" font="framd.ttf" color="FFFFFF00" string="Zabici: {bf2:kill:to_number} ({bf2:bksk:to_number})"/>
   <text x="%{$last.x+89}" y="%{$row1.y}" size="8" font="framd.ttf" color="FFFFFF00" string="Wygrane: {bf2:wins:to_number}"/>

   <text id="row2" x="2" y="%{$row1.y+10}" size="8" font="framd.ttf" angle="0" color="FFFFFF00" string="C-Score: {bf2:cmsc:to_number}"/>   
   <text x="%{$last.x+85}" y="%{$row2.y}" size="8" font="framd.ttf" color="FFFFFF00" string="Flagi-A: {bf2:cacp:to_number}"/>
   <text x="%{$last.x+65}" y="%{$row2.y}" size="8" font="framd.ttf" color="FFFFFF00" string="Zgony: {bf2:deth:to_number} ({bf2:wdsk:to_number})"/>
   <text x="%{$last.x+89}" y="%{$row2.y}" size="8" font="framd.ttf" color="FFFFFF00" string="Przegrane: {bf2:loss:to_number}"/>
   <line x="%{$botbox.x}" y="%{$botbox.y-1}" x2="%{$botbox.x+$botbox.width}" y2="%{$this.y}" color="00000000"/>
   
   <!-- Players soldier -->
   <image render="bf2:mysol" x="%{($canvas.width-$this.width)+20}" y="%{(($canvas.height-12)-$this.height)}" height="84" width="127"  src_h="167" src_w="254"/>

   <!-- Awards Box -->
        <line x="1" y="%{$canvas.height-12}" x2="%{$canvas.width-2}" y2="%{$canvas.height-12}" color="00000000"/>   
   
   <!-- The Awards/Medals/Ribbons -->
        <rect id="ribbox" x="1" y="%{$canvas.height-11}" width="%{$canvas.width-2}" height="13" fill="807d624f" />   
        <image render="bf2:ribbons" all="false" x="%{($canvas.width-$this.width)-2}" y="%{$canvas.height-10}" rows="1" cols="10" width="400" height="10" uniform="false"/>
   <image render="bf2:medals" all="false" x="%{($canvas.width-$this.width)-2}" y="%{$canvas.height-80}" rows="2" cols="6" width="148" height="74" uniform="false"/>

   <!-- The Medal Counts -->
   <text string="{bf2:f_medal_count:2051902}" y="%{$medal_2051902.y+$medal_2051902.height}" x="%{$medal_2051902.x}" font="AuXDotBitC.ttf" size="8" color="FFFFFF00"/>
   <text string="{bf2:f_medal_count:2051907}" y="%{$medal_2051907.y+$medal_2051907.height}" x="%{$medal_2051907.x}" font="AuXDotBitC.ttf" size="8" color="FFFFFF00"/>
   <text string="{bf2:f_medal_count:2051919}" y="%{$medal_2051919.y+$medal_2051919.height}" x="%{$medal_2051919.x}" font="AuXDotBitC.ttf" size="8" color="FFFFFF00"/>      
      
   <!-- 1px Border -->      
   <rect x="1" y="1" width="%{$canvas.width-2}" height="%{$canvas.height-2}" fill="000000FF" border="00000000" border_width="1"/>
   
   <!-- Copyright notice must come last -->
   <copyright x="%{$canvas.width-$this.width-20}" y="13" font="arialblk.ttf" size="7" color="88888800" angle="0" />
</canvas>

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2005, 09:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2005, 12:50
Posty: 1650
Lokalizacja: Dublin
Wykopki :D Czy ktoś wie jak przsunąć medale bardziej do krawędzi siga?? Mój kod:

Kod:
?sigml version='1.0'?>
<canvas width="400" height="100" fill="33333300">

<!-- Random stock background image -->
   <random>
      <select><image url="http://i4.photobucket.com/albums/y123/lkasprzak/1.png" x="0" y="0" width="400" height="100"/></select>
      <select><image url="http://i4.photobucket.com/albums/y123/lkasprzak/2.png" x="0" y="0" width="400" height="100"/></select>
      <select><image url="http://i4.photobucket.com/albums/y123/lkasprzak/1a.png" x="0" y="0" width="400" height="100"/> x="0" y="0" width="400" height="100"/></select>
            <select><image url="http://i4.photobucket.com/albums/y123/lkasprzak/2a.png" x="0" y="0" width="400" height="100"/></select>
            <select><image url="http://i4.photobucket.com/albums/y123/lkasprzak/3a.png" x="0" y="0" width="400" height="100"/></select>
            <select><image url="http://i4.photobucket.com/albums/y123/lkasprzak/4a.png" x="0" y="0" width="400" height="100"/></select>
      </random>

<!-- Top box -->
<text id="username" string="{bf2:playerrank:to_rankname} {bf2:nick} ({bf2:fkit:to_kitname})" x="3" y="15" font="ninab.ttf" size="10" color="FFFFFF00" angle="0" />
<image render="bf2:flag" x="%{($canvas.width)-($this.height+2)}" y="2" width="%{$this.height}" height="14"/>
<line x="1" x2="420" y="20" y2="20" color="FFFFFF00"/>
<text x="3" y="34" size="7" font="arialbd.ttf" angle="0" color="FFFFFF00" string="Punkty:{bf2:scor:to_number} Walka:{bf2:cmsc:to_number} Drużynowo:{bf2:twsc:to_number}"/>
        <text x="3" y="50" size="7" font="arialbd.ttf" angle="0" color="FFFFFF00" string="Najlepsza runda:{bf2:bbrs:to_number} Zw:{bf2:wins:to_number} Por:{bf2:loss:to_number} Flagi:{bf2:cpcp:to_number}"/>
        <text x="3" y="65" size="7" font="arialbd.ttf" angle="0" color="FFFFFF00" string="Naprawa:{bf2:rpar:to_number} Zaopatrzenie:{bf2:rsup:to_number} Reanimacja:{bf2:rviv:to_number} Zabici:{bf2:kill:to_number} ({bf2:bksk:to_number}) Śmierci:{bf2:deth:to_number} ({bf2:wdsk:to_number})"/>
        <text x="3" y="80" size="7" font="arialbd.ttf" angle="0" color="FFFFFF00" string="Zwerbowany: {bf2:jond:to_time:d/m/y H:i} Awans: {bf2:f_rankpercent}% Następny stopień za: {bf2:f_ranketa}ni"/>
       
!-- The Awards/Medals/Ribbons -->
        <rect id="ribbox" x="1" y="%{$canvas.height-11}" width="%{$canvas.width-2}" height="13" fill="807d624f" />   
        <image render="bf2:ribbons" all="false" x="%{($canvas.width-$this.width)-2}" y="%{$canvas.height-10}" rows="1" cols="10" width="400" height="10" uniform="false"/>
        <image render="bf2:medals" all="false" x="%{($canvas.width-$this.width)-2}" y="%{$canvas.height-80}" rows="2" cols="6" width="148" height="74" uniform="false"/>
 
<!-- The Medal Counts -->
   <text string="{bf2:f_medal_count:2051902}" y="%{$medal_2051902.y+$medal_2051902.height}" x="%{$medal_2051902.x}" font="AuXDotBitC.ttf" size="8" color="FFFFFF00"/>
   <text string="{bf2:f_medal_count:2051907}" y="%{$medal_2051907.y+$medal_2051907.height}" x="%{$medal_2051907.x}" font="AuXDotBitC.ttf" size="8" color="FFFFFF00"/>
   <text string="{bf2:f_medal_count:2051919}" y="%{$medal_2051919.y+$medal_2051919.height}" x="%{$medal_2051919.x}" font="AuXDotBitC.ttf" size="8" color="FFFFFF00"/>

<!-- Copyright -->
   <copyright x="%{$canvas.width-$this.width-20}" y="13" font="arial.ttf" size="7" color="FFFFFF00" angle="0" />
</canvas>


Siga macie w podpisie.

_________________
There will always be a battlefield...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2005, 16:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2003, 04:02
Posty: 859
znajdz linijke zawierajaca bf2:medals i zmieniaj w niej paramtr ktory masz jako -2 np na +72 (pogrubione):

<image render="bf2:medals" all="false" x="%{($canvas.width-$this.width)+72}" y="%{$canvas.height-80}" rows="2" cols="6" width="148" height="74" uniform="false"/>

Poprobuj sobie z roznymi wartosciami i dobierz takie, ktore najbardziej ci pasuja.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2005, 18:20 
Offline

Dołączył(a): 13 cze 2005, 21:20
Posty: 309
Lokalizacja: Poland[Europe]
A ja mam pytanie do posiadaczy sygnaturek w podpisie.
Czy sygnaturki we wszystkich postach pojawiły wam się zaraz po wpisaniu ich w podpis i wysłaniu czy musieliście czekać.
Bo ja mam taki problem podpis w tym poście jest a w innych (wcześniejszych nie ma) :shock:

edit
już wiem podpis nie pojawia się we wcześniejszych postach (sprawdziłem kilku uczestników forum) 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 wrz 2005, 14:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2005, 10:14
Posty: 303
Lokalizacja: Gdańsk
@wloczykij
znajdz ta linijke
<image render="bf2:medals" all="false" x="%{($canvas.width-$this.width)-2}"
i zmien -2 na +80 bedziesz mial medale po prawej stronie jak ja.
Trzeba sobie pomagac no nie? Teraz ja potrzebowal bym waszej pomocy

JAk mam dodac ten Totaltime gry zeby mi w godzinach go wyswietlil tam na dole kolo wins np? Walczylem z tym troche ale mi nie wyszlo bo wywalilo mi Time 98879847 jakas dzika liczba i tyle. Moze mi ktos kod podac to w x:y sobie juz jakos dopasuje tylko zeby dzialalo

i jak zmienicz czcionke w topboxie bo jak zmieniam nazwe tak na zywca to mi wywala cala sygnature na czarno z errorem ze w lini 72 mam blad czcionki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 wrz 2005, 14:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2005, 22:00
Posty: 229
Lokalizacja: Knurów
@G-Sus
Przejrzyj sobie dokladnie kod mojej sygnatrki - tam gdzies jest czas i
nizej funkcja ktora to konwertuje na odpwoeni format.. Zmodyfikuj sobie...

A co do czcionki - musi dzialac jak podasz dokladna nazwe jaka widnieje na
liscie (duze i male litery maja znaczenie)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 wrz 2005, 20:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2005, 10:14
Posty: 303
Lokalizacja: Gdańsk
ale ja bym chcial czas taki jak na BF2S ze podaje np 250 godzin a nie jakies dni itd. Jest to mozliwe?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 wrz 2005, 23:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2005, 22:00
Posty: 229
Lokalizacja: Knurów
Zmieniasz tylko format...

Troche wysilku umyslowego nie zaszkodzi :)
A jak nadal nie rozumisz kodu to masz:

Cytuj:
Transform: to_time
Desc: Converts timestamp value to a date based on the formater that proceeds the transform.
Example: {bf2:jond:to_time:d/m/y H:i}
Result: 01/01/05 07:45

Transform: to_elapsed
Example:
<text x="10" y="50" color="ffffff00" size="10" font="arialbd.ttf" string="Relative:"/>
<text x="10" y="70" color="ffffff00" size="10" font="arialbd.ttf" string="{bf2:time:to_elapsed:%y Yr %rM Months %rw Weeks %rd Days %rh Hours %rm Mins %rs Secs}"/>
<text x="10" y="100" color="ffffff00" size="10" font="arialbd.ttf" string="Totals:"/>
<text x="10" y="120" color="ffffff00" size="10" font="arialbd.ttf" string="{bf2:time:to_elapsed:%y Yr %M Months %w Weeks %d Days %h Hours %m Mins}"/>

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 wrz 2005, 09:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2005, 10:14
Posty: 303
Lokalizacja: Gdańsk
Dobra dzieki ale to co podales tez wymagalo sporego wysilku umyslowego dla kogos kto poerwszy raz na oczy cos takiego widzi. Udalo sie!

Wiesz co to jest to P:60d pod moim stopniem? Czas gry to nie jest bo mam okolo 10 dni to moze ~nastepny awans?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 wrz 2005, 10:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2003, 04:02
Posty: 859
Przewidywany awans za 60 dni.

Wylicza to z tego ile do z dotychaczasowej ilosci punktow/dni

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 wrz 2005, 00:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2005, 12:50
Posty: 1650
Lokalizacja: Dublin
Podziękowania dla aNDY^aND and G-sus :D :D
Wielkie dzięki chłopy...

_________________
There will always be a battlefield...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 89 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL