Praetorius napisał(a):
Podobnie rzecz się ma wśród myśliwców. J-10 to jedno wielkie przegięcie. Jeśli widzisz w nim przeciwnika, nie opłaca się nawet podejmować walki, jedyne co można zrobić to szybko uciec.
Ogólnie mówiąc, na wszystkich mapach storna amerykańska ma gorsze samoloty (nawet jeśli F-35B jest szybszy od Mig'a to ten ostatni i tak jest bardziej zwrotny).
Zgadza się.
Ogólnie rzecz biorąc USA ma najgorsze lotnictwo w grze. F-18 jest tylko nie wiele zwrotniejszy od myśliwców z wariantem uzbrojenia "STRIKE" (zwanych wszędzie, błędnie bombowcami

).
Variolord napisał(a):
http://www.sci.fi/%7Efta/acmintro.htm
To takie podstawowe zwroty dla początkujących, na necie znajduje się je w pierwszej kolejności, szukając czegoś o walce powietrznej

. Kiedyś zrobiłem sobie "małą" sesję poszukiwawczą materiałów o dogfightcie - trwała tydzień

.
Poszukaj i naucz się stosować w BF2 takich troszkę bardziej skomplikowane zwroty bojowe, stosowane w walce kołowej np: nożyce, beczki ofensywne i defensywne, szybkie i wolne jojo, immelman, split-S... jest tego wiele i bardzo ciężko znaleźć to na necie. Jeszcze ciężej zrozumieć co daje dany zwrot w danej sytuacji, kiedy go stosować, a najciężej wyczuć jaki skutek odniesie to na fizyce lotu BF2. Generalnie sama teoria, nawet od najlepszego pilota nic ci nie da, musisz znać efekty danych działań.
Piękne efekty odnoszą zwroty łączone, gdy widzisz sytuację pod dany zwrot, ale przewidujesz reakcje przeciwnika i ubiegasz ją, robiąc zaraz po jednym, inny zwrot. Gdy cała akcja się udaje i przeciwnik ginie, zaczynasz czuć, że miesiące nauki nie spadły z nim

...
Gorzej jak znajdziesz od siebie bardziej cwanego, tak jak kiedyś w 1942 grałem sobie na jakimś serverze w USA, pamiętam był to BX; koleś niedość, że mnie porobił, to na dodatek rozwiał moje nadzieje związane z mą przewagą teoretyczną mówiąc, że 'moje nożyce są biedne' [Your scisors are poor

]

. Szukałem i męczyłem gnojka przez 2 tygodnie z pingiem 300ms aż w końcu padła muszka

...