Teraz jest 27 lis 2024, 04:42

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 wrz 2005, 12:17 
Offline

Dołączył(a): 13 sie 2005, 09:54
Posty: 49
Lokalizacja: Gdansk
Hejka,

Zauwazylem istotne roznice w dzialaniu gry kiedy zmniejszylem APERTURE z 256 na 128 - zaczely znikac tekstury.

W zwiazku z tym, mam propozycje - wpiszcie tutaj POPRAWNIE dzialajace kombinacje ktorych uzywacie:
rozdzielczosc,
ktory radeon: producent, model, ram, overclock
plyta
procesor
ram
ustawienie aperture w BIOS
AA (antyaliasing)
AF (anizotropowe filtrowanie)


Jesli komus bedzie zalezalo na nVidii prosze zeby rozpoczal odrebny watek.

Pozdro

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 wrz 2005, 12:25 
Offline

Dołączył(a): 13 sie 2005, 09:54
Posty: 49
Lokalizacja: Gdansk
rozdzielczosc: 1280x1024*60Hz
ktory radeon: Gigabyte 9800pro, 256 RAM, overclock - nie
plyta: ASUS A7N8X-E Deluxe (z wylaczonym WiFi i portami szer i rownol.)
procesor: Barton 2500+@3200+ (FSB 200)
ram: 2*512 Kingston@166 MHz dualchannel (chipset zle dziala na 200MHz)
ustawienie aperture w BIOS: 256 MB
AA (antyaliasing): 4x
AF (anizotropowe filtrowanie): 4x
VSYNC: tak.

Uwagi: AA, AF i VSYNC wymuszone tweakerem poza gra, te w grze sa wg mnie gorsze.

Edit:

Audio: nVidia MCP-T wbudowane w plyte

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 12 wrz 2005, 19:47 przez Uoviecka, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 wrz 2005, 13:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2005, 22:00
Posty: 229
Lokalizacja: Knurów
rozdzielczosc: 1024x768*60Hz
ktory radeon: ATI 9800 pro, 128 RAM, overclock - nie
plyta: ASUS A7V333 (z wylaczona karta dzwiekowa)
procesor: Barton 2600+@3200+ (FSB 166, DDR 333) - model M z odblokowanym mnoznikiem
ram: 2*256 + 1*512 333 Mhz
ustawienie aperture w BIOS: 128 MB
AA (antyaliasing): niet
AF (anizotropowe filtrowanie): niet
VSYNC: niet

Uwagi: Na tej konfiguracji wsyztsko smiga ladnie, oprocz tego,
ze w grze mm wyjatkowo malo FPS jak na ten sprzet...Na 32 ok. 30 FPS,
na 64 osobowych serwerach nie da sie grac (spada ponizej 20)...

PS. Dziwie sie bardzo, ze Ty na niemal identycznej konfiguracji grasz w
wyzszej rozdzielczosci i z AA i AF :shock: Zmienie dzis AGP aperture
na 256, moze pomoze - dam znac....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 wrz 2005, 13:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2004, 12:47
Posty: 551
Mr Groch napisał(a):
Zmienie dzis AGP aperture
na 256, moze pomoze - dam znac....


to nie ma sensu ^^ , ciągłe zwiększanie tej wartości nic nie daje... (lepiej podkręć pamięć)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 wrz 2005, 13:41 
Offline

Dołączył(a): 13 sie 2005, 09:54
Posty: 49
Lokalizacja: Gdansk
Cytuj:
Mr Groch napisał:
Cytuj:
Zmienie dzis AGP aperture
na 256, moze pomoze - dam znac....


to nie ma sensu ^^ , ciągłe zwiększanie tej wartości nic nie daje... (lepiej
podkręć pamięć)


marteen - kompletnie nie masz racji. Ja mam takie samo taktowanie pamieci a roznica jest. AGP APERTURE jest istotnym parametrem. Podobnie jak AGP WS - to po prostu zalezy od kombinacji plyta/grafa i tyle.
Zwroc uwage ze gram w wiekszej rozdzielczosci z AA i AF ...
Przy okazji marteen moze bys swoje ustawienia wklepsl a nie "jalowo" skomentowal :)

Groch: moze to jeszcze kwestia detali ?

Pozdro.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 wrz 2005, 13:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2005, 22:00
Posty: 229
Lokalizacja: Knurów
Aha, zapomjnialem dodac - wsyztskie ustawienia w grze na Medium...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 wrz 2005, 13:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2004, 12:47
Posty: 551
Uoviecka napisał(a):
Cytuj:
Mr Groch napisał:
Cytuj:
Zmienie dzis AGP aperture
na 256, moze pomoze - dam znac....


to nie ma sensu ^^ , ciągłe zwiększanie tej wartości nic nie daje... (lepiej
podkręć pamięć)


marteen - kompletnie nie masz racji. Ja mam takie samo taktowanie pamieci a roznica jest. AGP APERTURE jest istotnym parametrem. Podobnie jak AGP WS - to po prostu zalezy od kombinacji plyta/grafa i tyle.
Zwroc uwage ze gram w wiekszej rozdzielczosci z AA i AF ...
Przy okazji marteen moze bys swoje ustawienia wklepsl a nie "jalowo" skomentowal :)

Groch: moze to jeszcze kwestia detali ?

Pozdro.


benchmark.pl napisał(a):
O ile zwiększenie szczeliny AGP ponad 128MB nie będzie miało tak naprawdę negatywnego wpływu na wydajność, najlepiej byłoby i tak utrzymać szczelinę na poziomie 64-128MB, aby tablica GART nie stała się zbyt duża. Ponieważ ilość RAM-u na kartach zwiększa się, a kompresja tekstur jest coraz bardziej powszednią sprawą, mniejsza jest potrzeba by zwiększać szczelinę AGP ponad 64MB. A więc zalecane jest ustawienie AGP Aperture Size na 64MB albo maksymalnie na 128MB


moje ustawienia :?:
Mam GeForce 6600 GT + Sempron 3000 + 1 GB RAMu + AGP aperture size na 128 MB , nic mi nie znika i chodzi na medium/high ...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 wrz 2005, 15:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2005, 14:11
Posty: 63
Lokalizacja: Zielona Góra
Uoviecka napisał(a):
Hejka,

Zauwazylem istotne roznice w dzialaniu gry kiedy zmniejszylem APERTURE z 256 na 128 - zaczely znikac tekstury.



Sciany ci znikaja? a ludzie ? :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 wrz 2005, 16:59 
Offline

Dołączył(a): 13 sie 2005, 09:54
Posty: 49
Lokalizacja: Gdansk
Wszystko potrafi znikac. Ludzie, pojazdy, tekstury na terenie (chociaz te najmniej i wtedy czern okrutna zieje ... Jedyne co zostaje to napisy nad ludkami i ogien przy strzalach... .
Wtedy mam za darmo moda "BF2 - Predator" ;) strzelam z granatnika pod napis (hi hi hi) albo z rakietnicy tuz nad zrodlo ognia.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 wrz 2005, 18:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2004, 21:15
Posty: 57
Lokalizacja: e-g
napisz jeszcze jakich sterow uzywasz... Moze czas poszukac alternatywy?

_________________
† Dum vita est, spes est... †


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 wrz 2005, 18:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2004, 11:53
Posty: 552
Lokalizacja: Żory
Uoviecka napisał(a):
Cytuj:
Mr Groch napisał:
Cytuj:
Zmienie dzis AGP aperture
na 256, moze pomoze - dam znac....


to nie ma sensu ^^ , ciągłe zwiększanie tej wartości nic nie daje... (lepiej
podkręć pamięć)


marteen - kompletnie nie masz racji. Ja mam takie samo taktowanie pamieci a roznica jest. AGP APERTURE jest istotnym parametrem. Podobnie jak AGP WS - to po prostu zalezy od kombinacji plyta/grafa i tyle.
Zwroc uwage ze gram w wiekszej rozdzielczosci z AA i AF ...
Przy okazji marteen moze bys swoje ustawienia wklepsl a nie "jalowo" skomentowal :)

Groch: moze to jeszcze kwestia detali ?

Pozdro.


Tjaaaaa.
Udowodnij mi to benchmarkiem.
Apertu size jak i Fast Write ma wpływ na stabilność, ale na wydajność NIE.
Udowadniałem już to. Serwisy tematyczne też zalecają wyłączenie FW i zmniejszenie Aperture do 128 a nawet 64 jeśli teksturki się kaszanią cy cuś.
:roll:


Procesor: Athlon XP-M 2800+ (266MHz)@3200+ (400MHz)
MoBO: A7V600-X
Grafika: GeCube9550XT 400/500MHz (Non OC)
RAM: 2x512MB NANYA 400MHz
Dźwięk: SB Live Value (kcem X-Fi :P )
HDD: Barracuda 7200RPM 8MB 120GB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 wrz 2005, 19:50 
Offline

Dołączył(a): 13 sie 2005, 09:54
Posty: 49
Lokalizacja: Gdansk
Benchmarki to jedno a praktyka to drugie. U mnie zmiana APERTURE ze 128 na 256 rozwiazala problem znikajacych tekstur.

Groch: nie mam problemow z serwerami na 64 graczy, fps nie spada ponizej 29.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 wrz 2005, 20:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2005, 01:29
Posty: 670
Lokalizacja: Rzeszów
hmmm dziwne zjawisko mi tam dobrze chodzi :roll: tylko lipa ze na low :D ale wyglada jak na full'u bym ciupal chodz mozna sie przyzwyaczaic i do tego heheh :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 wrz 2005, 12:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2004, 18:06
Posty: 166
Lokalizacja: Wejherowo
Procesor: P4 1,8GHz@ 2,4GHz
ASRocK P4V88
Grafika: W tej chwili mam Gigabyte 9550 128MB/Bit CPU 250/375Mhz pamiątki 200/550Mhz duall
RAM: 2x128MB NANYA 400MHzC.L 2,0 1x256MB GoodRAM C.l 2,0 400Mhz 512MB jakieś tam gównanaej firmy C.L2.0 400Mhz
Dźwięk: SB Live Digital 5.1
HDD: WD160JD SE 8MB cache
800:600 85Hz
wszystko LOW!!!!!!! przy 64 graczy i grać się nieda :( :shock:
ASRocK przeważnie są niestabilne z radeonami miałem same problemy i tylko ja ale pytałem się ludzi co mają asrock i radka to samo i same problemy :shock:

_________________
BF1942, BF V, BF2, BF2142, BF BC2, BF3- TeamC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 wrz 2005, 12:19 
Offline

Dołączył(a): 4 cze 2003, 23:59
Posty: 1641
Lokalizacja: z nienacka
Mi znikają pojazdy na dużą odległość i strasznie mn ie to wk.. czy można coś z tym zrobić?

Mam Radeona 9600Pro 128Mb i wszystko na low poza geometrią
i światłem - te mam na high, no i distance 100%
Rozdzielczość 1024x768.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL