Po raz kolejny powtorze i podsumuje:
Jakosc tekstur (Texture Quality) - HIGH nie bedzie powodowala przycinek tylko przy ilosci RAMu powyzej 1 GB. BF2 zajmuje w pamieci mniej wiecej 1,3-1,5GB przy ustawionej wysokiej jakosci tekstur. Szybkie dyski czy VRAM 512MB nic tu nie dadza, niestety.
Filtrowanie tekstur (Texture Filtering). tzw. Filtrowanie Anizotropowe - zmiany jakosci malo zauwazalne, karty Radeon radza sobie z wysokim filtrowaniem lepiej niz Geforce, dzieki czemu mniej traca na FPS.
Antialiasing - dla kart 9800 Pro /XT/GF5950/GF6600GT mozna ustawic AAx2, spadek predkosci nie powinien byc drastyczny, a jakosc zauwazalna. Karty pokroju GF6800GT/X800XL i szybsze moga spokojnie ustawic AAx4 i cieszyc sie plynna, gladka grafika.
Dynamiczne oswietlenie (Dynamic Lighting) - w zasadzie ladnie wyglada, ale czy do konca jest potrzebne... Kwestia gustu, i szybkiej karty

Na kartach z wyzszej polki nie powoduje duzego spadku FPS
Dynamiczne cienie (Dynamic Shadows) - warto miec ustawiony chocby poziom LOW, ze wzgledu na widocznosc przeciwnika chowajacego sie po dachach

(taki jakby bug z cieniami - przeciwnik jest na dachu, a ty widzisz jego cien na dole

). Ustawienie wyzszych poziomow na slabszych kartach powoduje dosc duzy spadek FPS, a czasami tez bledy w generowaniu cieni.
Oswietlenie (Lighting) - HIGH jest dosc FPSozerne, do 10FPS straty wzgledem LOW. Minus ustawien HIGH to zaciemnione zakamarki gdzie moze chowac sie wrog = slaba widocznosc terenu i pomieszczen. Na Low wszystko jest jasne i wszystko widac

, niestety kosztem realizmu i jakosci obrazu.
Jak cos pominalem, to prosze o poprawki, dodam je do postu
