Teraz jest 4 mar 2025, 09:57

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 209 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 wrz 2005, 21:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2005, 11:42
Posty: 170
Lokalizacja: WWA
Ludzie wreszcie nie bedzie idiotow wbiegajcth wprost pod artylerie. Nie moge sie doczekac. Wreszcie gram commanderem bedzie miala sens na wiekszych mapach i w jednej chwili nie bedzie sie tracic wszystkich pkt za idiotow wbiegajacych pod arty. I oczywsicie WAKE ISLAND. Nie moge sie doczekac, IMO patch bedzie lepszy niz dodatek ktory teraz wychodzi
;) Nic tylko siedziec i czekac... 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2005, 21:41 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
Spoko, jak do commandera dorwie się jakiś idiota, to w ogóle nie będziesz mógł pograć, bo będzie zrzucał non-stop na swoich :D ...a Ty nie będziesz mógł go wykopać, bo głosowania nie dają efektu, a sam nie wyleci za minus score >:D
Wake Island - może być ciekawie >:D
I niech zlikwidują buga z rzucaniem C4, bo to jest już wkurzające :|

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2005, 21:45 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
Z tym komendantem to powinno byc tak, ze jak rzuca arty na miejsce gdzie nie ma swoich zolnierzy a dopiero potem sie w miejscu ostrzalu zjawiaja i zostaja przez wlasne arty zabici to nie powinno byc TK.

Natomiast jak komendant rzuca arty i w monencie kiedy wyznacza miejsce ostrzalu sa jego zolnierze i zostana oni przez arty zabici to za to powinno byc TK..

Mam nadzieje ze tak wlasnie bedzie w patchu.

_________________
Drunk_Musketeer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2005, 21:50 
Offline

Dołączył(a): 26 gru 2002, 16:16
Posty: 20
Lokalizacja: Vesper
Cytuj:
- Komendant i Liderzy Teamów nie będą przerzucani do innych teamów poprzez autobalance.


olaboga to to w ogole bylo mozliwe? Ogolnie bardzo fajne a WI to powrot do przeszlosci ;)

Mordoklej, a masz dokladnie okreslony zasieg arta na ziemi, zeby bylo mozliwe to co mowisz? Bo jak okreslisz, ktora strefa jest jeszcze strefa arta a ktorta juz nie jest. Chodzi mi dokladnie.

Fajnie by bylo gdyby byly oznaczenia przy "swoich" czy sa we wnetrzu czy na zewnatrz budynku. Latwiej wtedy sterowacv artami... imo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2005, 22:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2005, 11:42
Posty: 170
Lokalizacja: WWA
Tom@s napisał(a):
Spoko, jak do commandera dorwie się jakiś idiota, to w ogóle nie będziesz mógł pograć, bo będzie zrzucał non-stop na swoich :D ...a Ty nie będziesz mógł go wykopać, bo głosowania nie dają efektu, a sam nie wyleci za minus score >:D
Wake Island - może być ciekawie >:D
I niech zlikwidują buga z rzucaniem C4, bo to jest już wkurzające :|

Oj masz racje co do c4, rzucam, odchodze, detonuje (tak mysle) a tu wyrzuca sie kolejne c4 a w tym czsei ktos mnie zabija... LOL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2005, 22:13 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
EvS napisał(a):
Mordoklej, a masz dokladnie okreslony zasieg arta na ziemi, zeby bylo mozliwe to co mowisz? Bo jak okreslisz, ktora strefa jest jeszcze strefa arta a ktorta juz nie jest. Chodzi mi dokladnie.


Zasieg na tyle daleki zeby uniknac sytuacji w ktorych pod flage zdarzy podjechac APC lub inny pojazd wypchany ludzmi lub Black Hawk lub inny smiglowiec. A jak nasz piechur jest tuz przy fladze i kieruje sie na nia a my rzucamy arty po czym piechur zdarzy do tej flagi dobiec i zostanie zabity.. to juz ewidentna wina komendanta ze robil tam ostrzal :wink:

_________________
Drunk_Musketeer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2005, 22:25 
Offline

Dołączył(a): 26 gru 2002, 16:16
Posty: 20
Lokalizacja: Vesper
w sumie racja ale... ;) Czasami masz sytuacje, kiedy piechur (bez epitetu) kreci sie wokol flagi za murkami, krzaczorami itp, nic nie robiac a tam enemisow tlum i arta nie kladziesz zeby nie miec -4 :) albo kladziesz i poswiecasz wlasne punkty dla dobra calosci... ale i tak dobrze to w oczach innych nie wyglada. Fajnie by bylo, gdyby byli zaznaczenie goscie w budynkach. Wtedy kladziesz arta ze spokojem serca.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2005, 23:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
A ja się zastanawiam czy tylko komandos będzie dostwał punkty za sprzęty commandera czy też jak je zbombardować albo rakietą potraktować to też się dostanie punkty ;)

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2005, 23:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
ja bym poprostu zrobił zę komandera niemożna pinishować za arty i byłby spokój.


Ciekawe ile pkt będzie za wysadzenie zabawek. Dwa??

Chciałbym jak najszybciej zobaczyć tą liste bugów.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2005, 23:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
stingery szybsze. No to MOZE jakies samoloty beda spadaly. Jednak co teraz maja powiedziec heli, ktore juz i tak byly dosc latwym celem. Moze nie super latwym ale jednak. Zasieg stingera to okolo 600m .Teraz heli sobie normalnie raczej nie polata...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2005, 23:31 
Offline

Dołączył(a): 4 wrz 2004, 22:20
Posty: 616
Lokalizacja: Szczecin
Juz sie nie moge doczekac nowego patcha :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2005, 00:33 
Offline

Dołączył(a): 17 cze 2005, 17:06
Posty: 50
Lokalizacja: Gdańsk
Ciekawe czy zrobia cos z tym "zajeczym skakaniem"podczas strzelania,i granatnikami zabijajacymi z 1m,ale chyba nie ma co sie ludzic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2005, 00:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2005, 12:50
Posty: 1650
Lokalizacja: Dublin
Nareszcie :D :

EA napisał(a):
Battlefield 2 1.03 Update Enters Final QA Pass
That's right, troops. Barring any last minute issues, the 1.03 update is only a few days from release now. We thought this occasion warranted a post covering the major features and fixes coming in 1.03, so settle back and enjoy.



EA napisał(a):
Vehicle Passengers - the names of players in a vehicle with you are now displayed when you enter or change seats.

Countermeasures - a reload bar has been added for vehicle countermeasures. You'll always know now when you can set off that next flare!

Commander scoring - No more TKs from Artillery!

Vehicle tweaks - No more accidental kills from bumping a friend with your tank (try to avoid hitting him at speed though) and no more struggling uphill in an APC. Also no more improper TK allocation from vehicle explosions.

Anti-Air Missiles - These are now much more effective against fast-movers.


Wygląda na to, że ukaże się w następnym tygodniu :D :D :D

_________________
There will always be a battlefield...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2005, 08:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
przeciez juz z leaked info bylo wiadomo, ze wyjdzie w poniedzialek. Skoro spis poprawek sie pokrywa z opficjalem to i data pewno tez ;]

"Anti-Air Missiles - These are now much more effective against fast-movers."

tlumaczenie zmian na bf.pl odbiega troche od prawdy i jak widac tu tez. Dopiero teraz to przeczytalem i widze roznice miedzy:

- Rakiety AA będą teraz szybsze, ucieczka przed nimi nie będzie taka łatwa.
a
- Rakiety AA będą teraz o wiele efektywniejsze przeciwko szybko poruszjącym się(czyt. samolotom)

zreszta nazwanie flar:

"- Pasek pokazujący przeładowanie środków zagłuszających np. w samolocie."

to tez dziwnie wyglada ;p ale nvm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2005, 09:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2003, 12:45
Posty: 527
Lokalizacja: Warszawa
z granatnikami powinni zrobic tak jak w FH tam tez napoczątku wszyscy biegali tylko z granatnikami.ale w następnym patchu zwiekszyli ich moc i zarazem zrobili czas wystrzału czyli po nacisnieciu fire czekales jeszcze 2-3 sekundy zanim odpali i odrazu to rozwiązał sie problem z granatnikami

PS.mysle ze 2 sekundy wystarczą na zabicie kolesia

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 209 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL