Teraz jest 4 mar 2025, 17:58

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 602 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 paź 2005, 03:06 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Wrak zabił piechote/wystrzelone pociski AA mineły cel i wpakowały się w gdzieś dalej w heli.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 paź 2005, 09:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sie 2005, 19:54
Posty: 35
Lokalizacja: Silesia
Vatzeque napisał(a):
wojoo
pamięć RAM na karcie graf. nie ma podnosić szybkości generowanych klatek lecz ilość przechowywanych tekstur.
W BF2 pozwala to granie z teksturkami na HIGH.
Olsz@k
Jak zmienisz procek dostaniesz max. 5 klatek. R9660PRO nie jest taką kosmiczną kartą już przecież i Twój Celeronek nie jest wąskim gardłem podsystemu.
Powiem Ci na moim przykładzie.
Po zmianie AthlonaXP2400+ 266MHz na Bartona3200+ 400MHz różnicy nie było !ŻADNEJ! przy R9550XT. Tylko w 3dMarku 2003 miałem 100pkt. więcej :lol:



Mowiac przystepniej. Wiecej ram'u grafiki pozwoli Ci grać na wyzszych rozdzielczosciach i ew. z wiekszymi detalami.


Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 paź 2005, 12:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 paź 2005, 16:26
Posty: 84
Lokalizacja: Aberdeen- Szkocja
Brak 10 sek. tarczy po ponownym pojawieniu sie gracza.

_________________
Rzeczy niemozliwe zalatwiam od razu, na cuda trzeba troszeczke poczekac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 paź 2005, 14:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2005, 23:28
Posty: 94
Lokalizacja: Chełm
No tacza by sie przydala i to bardzo (morze nie az 10 sec ale jednak). Szczegulnie na mapie karkand ludzie lubia campic przy spawnach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 paź 2005, 19:15 
Offline

Dołączył(a): 25 wrz 2005, 23:25
Posty: 26
Lokalizacja: Daleko
Tarcza miała by swoje + i - sądzę ze większość była by tych drugich. np. Biegnący nieśmiertelny wojak robił by sporo zamieszania koleś wpakował by w niego cały magazynek (myśląc sobie WTF?) w czasie gdyby przeładowywał tarcza by się skończyła i ma przewalone. W grach gdzie jest mniej graczy to przechodzi, tutaj jest za wielkie zamieszanie a osłonięci jakimś np. niebieskim kolorem wojacy co by wskazywało to że maja tarcze waliło by strasznie klimat. Drugą sprawą jest to że znalazło by się wiele osób które na pewno w jakiś rażący sposób nadużywały by tej tarczy. Podsumowując nie widzę jakiegoś sensownego wyjścia i propozycji więc stwierdzam iż jestem zdecydowanie na NIE jakimkolwiek tarczom. Giniesz na spawnie to trudno takie życie na prawdziwych wojnach jeden żołnierz ginie od razu po wyskoczeniu z helikoptera od strzału snajpera drugi przetrwa ją końca. Ja już się przyzwyczaiłem, grając sporo na Karkandzie.


Ostatnio edytowano 4 paź 2005, 23:15 przez wojoo[PL], łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 paź 2005, 21:11 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
A mnie denerwuje że nie moge dodać ``` do nicka :wink:

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2005, 14:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
a ja się znowu muszę wyżalić

wczoraj na asterze (jeszcze 1.02 : p ) miałem taką sytuację
po polataniu samolotem (było parę ujemnych pkt) mineło dokładnie 7 rund
2x Dragon Valley 32
2x Dragon Valley 16
2x FuShe Pass 32
1x FuShe Pass 16
przez ten czas zero Team Killów

a w drugiej rundzie FuShe miałem taką akcję
po kilku minutach gry po chińskiej stronie gdy amerykańcom została się tylko środkowa baza postanowiłem pokampić trochę snajperem z ich byłej głównej bazy
poleciałem na moje "ulubione łowisko" ( :lol: ) - patrze a tam już siedzi inny snajper
pomyslałem sobie że "super - pokampimy sobie razem" ale było już nieco późno, umysł zwalniał obroty i fakt że to swój (widoczna ksywka) niedotarł domnie wystarczająco mocno bowiem jak tylko wdrapałem się gdzie trzeba i klapnołem an ziemie obok to tak patrze na gostka i...
coś jego maskowanie jest takie... inne...
patrze na broń -> M24
pierwsza mysl - "o fuck!" :shock:
no to dawaj wyciągam kosę i gostkowi w plecy :twisted:

w tym momencie gra zamiera -> menu -> kickban for an excesive teamkilling :?
i następuje fala niepohamowanej frustracji :x


to jak to jest z tym auto kickbanem za TK ?
widziałem już parokrotnie gostków z -20 na asterze (i innych servach) którzy nadal grali, a tu za jednego absolutnie niewinnego TK wywala z servera :roll:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2005, 15:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
tia, to samo mialem pare razy na Asterze, kick za jednego TK - na szczęście zakaz wejścia po kicku to jakieś 5 minut tylko

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2005, 15:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
raczej jedna runda

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2005, 16:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Nie. Keyser ma racje. 5-10 minut zalezy chyba od ustawien servera jednak tyle maja rankingowe. Ale na forum mamy admina astera jakby co i on wie najlepiej ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2005, 16:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
nie wiem ile dokładnie, ale dostałem kicka, rzuciłem kilka wyrazów w monitor, poszedłem zapalić fajke, wróciłem, wbijam się znów i gram - dlatego mówię, że jakieś 5 minut, bo tyle się pali papierosa

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2005, 17:20 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Ja musiałem czekać na zmiane rundy po kicku.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2005, 19:01 
Offline

Dołączył(a): 28 cze 2005, 11:24
Posty: 39
wojoo[PL] napisał(a):
Tarcza miała by swoje + i - sądzę ze większość była by tych drugich. np. Biegnący nieśmiertelny wojak robił by sporo zamieszania koleś wpakował by w niego cały magazynek (myśląc sobie WTF?) w czasie gdyby przeładowywał tarcza by się skończyła i ma przewalone. W grach gdzie jest mniej graczy to przechodzi, tutaj jest za wielkie zamieszanie a osłonięci jakimś np. niebieskim kolorem wojacy co by wskazywało to że maja tarcze waliło by strasznie klimat. Drugą sprawą jest to że znalazło by się wiele osób które na pewno w jakiś rażący sposób nadużywały by tej tarczy. Podsumowując nie widzę jakiegoś sensownego wyjścia i propozycji więc stwierdzam iż jestem zdecydowanie na NIE jakimkolwiek tarczom. Giniesz na spawnie to trudno takie życie na prawdziwych wojnach jeden żołnierz ginie od razu po wyskoczeniu z helikoptera od strzału snajpera drugi przetrwa ją końca. Ja już się przyzwyczaiłem, grając sporo na Karkandzie.

a co drogi kolego powiedziałbyś tarcze powiedzmy 15 pierszych sec. na serwerze a przy następny respawnie już nie hmm?
bo mnie z leka irytuje to że pojawiam się serwie i gine odrazu po wybranie uzbrojenia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2005, 19:12 
Offline

Dołączył(a): 25 wrz 2005, 23:25
Posty: 26
Lokalizacja: Daleko
Cytuj:
a co drogi kolego powiedziałbyś tarcze powiedzmy 15 pierszych sec. na serwerze a przy następny respawnie już nie hmm?
bo mnie z leka irytuje to że pojawiam się serwie i gine odrazu po wybranie uzbrojenia


Bardzo dobry pomysł. Mi np. Doczytuje przez pierwszych 10 - 15 sec i by sie przydalo taka niesmiertelnosc przy pierwszym wejsciu ale by znikala od razu po poruszeniu sie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2005, 19:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
mnie by zadowoliło poprostu gdyby przez pierwsze 5 sekund po spawnie nienaliczało śmierci do statystyk - tzn. wszystko się dzieje po staremu a jedynie ty nie dostajesz wpisu ze śmiercią

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 602 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 41  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL