Teraz jest 26 cze 2025, 22:46

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 234 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 15:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2003, 10:35
Posty: 940
Lokalizacja: Watford
Niumen napisał(a):
widząc team w którym dajmy jest 2 kaprali wiedziałem że będą to kolesie na poziomie i nie dadzą punisha jak przypadkiej pod koła pojazdu mi wpadną...


Więc gazuuuuuuuuuu!!! :twisted:

_________________
AGN, CFOG, FIA, ETCS (r.i.p.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 16:02 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2005, 13:02
Posty: 184
Lokalizacja: Kraków
Kenneth napisał(a):
I nie poprawili moim zdaniem NAJWAŻNIEJSZEJ rzeczy - spawnowania się na nowej mapie po raz pierwszy i rozpoczynania gry, kiedy jeszcze wszyscy gracze nie załadowali na swoich komputerach mapy.
Mapa: Dalian Plant przed chwilą.
To jest do dupy, żebym ja ładował się i widział po kolei:
- artylerię na swojego spawna
- wiszącego nad naszym spawnem J-10 chińczyków
- żołnierzyków chińskich na naszym amerykańskim spawnie.

Co z tego wynika:
- artyleria musiała się naładować - 30 sekund?
- flagę na helikopterku trzeba było przejąć czyli i dojechać. Średnio 20 sekund? Plus przejęcie drugie tyle? Circa 40s.

Serwer polski, KGW notabene.
Pytanie brzmi: czy to mają być Mistrzostwa Szybkości w Komputerach i obróbce danych czy gra dla rozrywki? Bo jeśli ma to być to pierwsze, to ja psnę. Do kitu z taką grą, w której jedni mają większe prawa od innych bo... mają szybszy komputerek.

Chyba nie muszę pisać co się dzieje na mapie, jak trafi się w jednej drużynie kilka osób mających standardowe 512 MB, a w drugim teamie kilka, które mają > 1 GB RAMu....... Bo wówczas to już nie jest ani śmieszne ani komiczne. TO JEST TRAGICZNE.


Słuchaj Kenneth, jest taka stara prawda: "życie nie jest sprawiedliwe i równe dla wszystkich" (od siebie dodam, że pewnie nigdy nie będzie).
A co powiesz na to, że niektórzy mają sporo niższe pingi od innych i już na wstępie są faworyzowani ? Lub też posiadają lepsze myszki i klawiatury, co stawia ich w lepszej sytuacji względem innych graczy ? :wink: Albo mają lepsze karty graficzne, co daje im większą płynność gry, a wiadomo: większa płynność = dłuższe życie :-D

Oczywiście problem można bardzo łatwo rozwiązać, tj. wprowadzić jeden standard sprzętu komputerowego i łącza internetowego dla graczy BF2. Identyczne myszki, klawiatury, procesory, pamięci itd.
I wszyscy będą równi, szczęśliwi i w tej samej sekundzie na serwerze.... :-D :wink:

Shelton napisał(a):
Niumen napisał(a):
widząc team w którym dajmy jest 2 kaprali wiedziałem że będą to kolesie na poziomie i nie dadzą punisha jak przypadkiej pod koła pojazdu mi wpadną...


Więc gazuuuuuuuuuu!!! :twisted:


He he, dobre :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 16:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 sie 2005, 16:20
Posty: 44
Lokalizacja: Inowrocław
Podkreślę i poprawię może jedno słowo - przypadkiem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 16:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Kenneth, jeszcze Cię bardziej zdołuję, pierwszy koleś który się zaloguje czeka aż pojawi się następny żeby wogóle ruszył licznik odliczający do początku rundy (standardowo 15 sekund).
Oczywiście można zwiększyć ten licznik do np 90 sekund ale znowu zaczną się lamenty kolesi którzy muszą czekać bardzo długo na rozpoczęcie rundy.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 17:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
a czy przypadkiem guzik obok "join server" auto ready czy jakos tak wlasnie za to nie odpowiada?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 17:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2005, 11:49
Posty: 345
Lokalizacja: Kraków
werewolf co do pierwszej części twojej wypowiedzi, to niezgodze sie. Uważam że w tej grze bardziej liczy sie konsrtuktywne myślenie, niż latanie na pałę, wiec koleś któy załaduje sie na mapke 15 s poźniej, i nawet jesłi bedzie zapitalał na piechotę bo wszystko juz zabrali z bazy, nie oznacza że niebdzie sie dobrze bawił przez następne 29,5 min. Dodam więcej, może nawet taki koleś zdobyć złotą gwiazdke na koniec mapki, więc nie biadlić, tylko strzelać !!!:)).

_________________
Jeśli blondynka ma czarne odrosty, to znaczy że jej mózg jeszcze walczy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 19:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
już nawet nie wspominając, że wchodząc później, możesz się za moment zrespawnować przy pierwszej przejętej właśnie fladze i wziąć sobie sprzęcik świeży, zamiast zaczynać w bazie, skąd już wszystko zabrane :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 19:19 
Offline

Dołączył(a): 6 wrz 2005, 19:28
Posty: 63
Panowie.... Wielka prośba.... Przeczytajcie jeszcze raz DOKŁADNIE mojego posta.
Kilka uwag do Waszego myślenia:
- nie chodzi o sam jeden serwer KGW. To tylko przykład
- co będzie jak w jednym teamie trafi się kilku facetów z PV i 6GHz oraz 16 GB RAM?
- Keyser - czasem nie ma czego wziąć. Nie ma przejętej flagi. A nad głową w ramach "rekompensaty za braki sprzętowe" wisi ci kilka heli, dookoła spawnu tuzin enemies i w sekundę - najpóźniej! - po spawnie liczysz kolejne 15 sekund do następnego "razu".

Moim zdaniem:
- wydłużyć czas startu do 30-45 sekund lub czasu, po ktorym wszystkie komputerki odpowiedzą do serwera na zapytanie, czy każdy z graczy grających poprzednio na serwerze ma już napis "Naciśnij ESC* aby rozpocząć grę... ble ble" (ale nie dłuższy niż np 45-60 sekund)
- stworzyć ochronę przed zabiciem. Np po spawnie gość jest unvisible czy invicible przez 3-5 sekund. I koniec ze spawnkillerami. Ma czas by zbiec czy rozpocząć walkę i ma czas na zorientowanie się w akcji/gdzie jest/kto go zabija właśnie. Bo to co jest obecnie, kiedy człowiek spawnuje się i nawet nie wie, co go zabiło, tylko słyszy swój wrzask, wybuch, czy strzały to to jest... przegięcie.

Piasecznik, wielka prośba - nie popadaj w skrajności, bo nie o to chodzi w tym temacie o którym piszę.

* ESC. grałem w wielu grach komputerowych, ale BF2 to JEDYNA w której walkę rozpoczyna cię po naciśnięciu Esc (Escape - ucieczka/wyjście z opcji, Return - powrót w domyśle karetki czyli kursora, Enter - wejście lub zatwierdzenie rozkazu, polecenia)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 19:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2004, 11:11
Posty: 945
Lokalizacja: Koszalin
hehe raz po zmianie mapy na nastepna, gdy wcisnolem start aby rozpoczac granie nie mialem sie juz gdzie zrespawnowac :lol: (to odnosnie tych ludzi z PV 16gb ram) ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 19:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Kenneth mysle, ze starczyloby tak jak to rozwiazano w CSie(ale tam chdozi o kase a nie o flagi) Po minucie od zmiany mapy nastepuje restart. Jest to czas, ktory wystarcza do zaladowania sie do gry. Nie wiem czy takie cos jest wykonalne w bf2. Pytac Piasecznika :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 19:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 18:03
Posty: 668
Lokalizacja: Tychy
Kenneth, rozumiem twoj problem bo nie raz o tym gadalismy grając na naszym serverze. Zaszalałem mam dopieszczony konfig, 2GB ramu i wogóle wypas. potrafie dojechać do bazy przciwnika zanim pojawi sie ktokolwiek z przeciwnego teamu. rekord rundy to mniej niz 2 min, i 5 z 8 kolesi ma 0/0/0/0 czyli nawet sie nie pojawili.
co do konfiga servera to:
- on ma 30s na start!!! więcej niema sensu bo tyle samo będziecie czekali na 2 i 3 runde.
- sa 3 rundy a nie jak wszędzie 2. jak jest jakiś taki wariat i przejmie w 2 min wszystkio to masz jeszcze 2 rundy na normalną gre.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 19:44 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Kenneth napisał(a):
Panowie.... Wielka prośba.... Przeczytajcie jeszcze raz DOKŁADNIE mojego posta.


Tak właśnie było - czytaliśmy dokładnie i ze zrozumieniem.

Kenneth napisał(a):
- co będzie jak w jednym teamie trafi się kilku facetów z PV i 6GHz oraz 16 GB RAM?


Stwierdzimy że prawdopodobieństo zdechło i pójdziemy grać w ruletke.

Kenneth napisał(a):
stworzyć ochronę przed zabiciem. Np po spawnie gość jest unvisible czy invicible przez 3-5 sekund. I koniec ze spawnkillerami. Ma czas by zbiec czy rozpocząć walkę i ma czas na zorientowanie się w akcji/gdzie jest/kto go zabija właśnie.


Przy zgranym przeciwniku nie da się przejąć flagi, ani wykończyć sprawnie respawnującego się oddziału

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 19:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Potulny:

Cytuj:
We've seen a few people mention the info screen as something they'd like changed, I'll make sure to let the developers know about it.


Wiec trzeba czekac na next patcha ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 19:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sie 2005, 20:17
Posty: 308
troche mnie smieszy plakanie ze nie ma co wziac albo ze cie zabija po respawnie - to tylko gra - ale to co mnie naprawde wkur.... to to, kiedy na serwie w jednym teamie graja sami seniorzy a w drugim same nooby (szeregowcy) i seniorzy nie chca wymieszac sie z noobami dla rownowagi gry. Oczywiscie sierzanci siekaja wszystkich rowno (to chyba jakis rodzaj legalnego statsowania javascript:emoticon(':twisted:') ) ; osobiscie mi sie to wcale nie podoba, ale to tylko gra.

odnosnie patha, to nie wiem czy to jego wina, ale kilka razy na delian plant rozbilem samolot o cos niewidzialnego w gorach za baza mecow, a moze to przez moj sprzetem (gram na lapie) .. jak ktos sie spotkal z tym samym to prosze wyrazenie opinii

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 20:09 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2005, 13:02
Posty: 184
Lokalizacja: Kraków
*CQF*Darek napisał(a):
werewolf co do pierwszej części twojej wypowiedzi, to niezgodze sie. Uważam że w tej grze bardziej liczy sie konsrtuktywne myślenie, niż latanie na pałę, wiec koleś któy załaduje sie na mapke 15 s poźniej, i nawet jesłi bedzie zapitalał na piechotę bo wszystko juz zabrali z bazy, nie oznacza że niebdzie sie dobrze bawił przez następne 29,5 min. Dodam więcej, może nawet taki koleś zdobyć złotą gwiazdke na koniec mapki, więc nie biadlić, tylko strzelać !!!:)).


eee... a w którym miejscu, Darek, napisałem, że: "latanie na pałę, liczy się bardziej niż konstruktywne myślenie" ? Oczywiście, że myślenie jest ważniejsze ! I pewnie, iż koleś który załaduje się na mapę 15 sec. później może się dobrze bawić, nawet jeśli będzie zapitalał z bazy na piechotę. A jeśli na swej drodze spotka wrogi czołg, to sobie nawet będzie mógł polatać...:-D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 234 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL