Teraz jest 27 lis 2024, 02:43

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 paź 2005, 18:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Wkurzony juz lekko postanowilem pobrobowac z opcjami grafiki. Normalnie gram z all na medium. teraz dalem na high(bo niby wiecej widac) oto wyniki:

Dystans okolo 130 metrow do lotniska-lotnisko PUSTE
http://img330.imageshack.us/my.php?imag ... 0002de.jpg

Dystans okolo 40? metrow-lotnisko z samolotem !?!?
http://img21.imageshack.us/my.php?image ... 0016hu.jpg

Polecialem wiec popstrykac strone US

Dystans 470 metrow !!!! Samolot na lotniskowcu
http://img21.imageshack.us/my.php?image ... 0025fu.jpg

I na koniec

Malutki dystans i tylke widze...Aby zaladowal sie CALY samolot i cienie musze byc praktycznie nad nim
http://img21.imageshack.us/my.php?image ... 0034kp.jpg

Wiec ja sie kurde kulturalnie pytam CO TO MA BYC ?!?!

Dlaczego nawet ustawienia detali na high tak dziwnie dziala. Kumpel na detalach low !! widzi ten samolot u mecow na odleglosci 250m !!!

test zrobilem bo juz setki razy zdarzalo mi sie, ze strzelaly do mnie jeepy czy tunguski, ktorych ja nie bylem w stanie zobaczyc. Dopiero po pokonaniu jakiegos tam dystansu zaczynaly mi sie wyswietlac. jednak na zadnej mapie wyniki testu nie byly takie jak na Wake'u

Jesli ktos wie o co chdozi z checia poslcuham. Jesli nie to musze chyba pisac do EA...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 19:15 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Błąd występuje tylko w przypadku samolotu chińczyków. Co więcej jest on widoczny, tylko tekstury są przezroczyste przy większej odległości. Też to zauważyłem i byłem mocno zdziwiony. Efekt może być spowodowany typem karty graficznej i ustawień w windzie, ale co i jak nie chce mi się sprawdzać.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 19:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
To napisze do EA. Niech popracuja nad tym ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 paź 2005, 01:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2005, 21:54
Posty: 59
Lokalizacja: z Łodzi
Może mi się wydaje ale na Gulf of Oman lecąc samolotem lotniskowiec wyłania się w dwóch połowach. Przed patchem wszystko było płynnie. Ktoś to jeszcze zauważył?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 paź 2005, 09:42 
Offline

Dołączył(a): 7 lip 2005, 03:11
Posty: 40
Lokalizacja: Uithoorn
Latałem , latałem i nic nie zauważylem. :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 paź 2005, 11:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2005, 09:52
Posty: 596
Lokalizacja: Koszalin
U mnie od zawsze pojawia się ćwiartkami :P co do przezroczystości...często widzę strzelający do mnie jeep czy APC, wyciągam swoje AT i po krótkim czasie poprostu cel mi znika, choć stoi w miejscu :?

_________________
Obrazek
America's Army clan-zapraszam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 paź 2005, 13:34 
Offline

Dołączył(a): 7 lip 2005, 03:11
Posty: 40
Lokalizacja: Uithoorn
To samo u mnie jest. np: jade czolgim widze apc po czym celuje w niego a on znika i tylko strzelalem pod nick :? moze w pathu 1.4 moze to poprawią MOŻE :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 paź 2005, 19:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, 18:41
Posty: 217
Lokalizacja: Grudziadz
z innego watku wyciągnięte (na znikajace obiekty w celowniku)
_XENA_ napisał(a):
Zasięg widzenia tu ma wpływ - normalne procedury oszczędzania mocy obliczeniowej proca daja takie efekty jak sa niewłasciwie dobrane. Może to dziwnie zabrzmi, ale po prostu przy ktawędzi ekranu obraz jest renderowany dalej niż na środku.

Polecam zajrzenie (najlepiej wordpadem) do pliku:

...\Battlefield 2\mods\bf2\Settings\VideoDefault.con

i zamianie:

Cytuj:
renderer.globalLodRadius 1
renderer.globalLodRadiusScaleFactor 5


Na lepsiejsze. :twisted:

renderer.globalLodRadius - im większa wartość tym lepiej (5 powinno wystarczyć)

renderer.globalLodRadiusScaleFactor - im mniejsza wartość tym lepiej (sugerowane 1)

UWAGA: Wyrażnie zwiększy to wymagania gry.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 paź 2005, 19:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2005, 09:52
Posty: 596
Lokalizacja: Koszalin
Dokładnie...na krawędizach widać o wiele więcej niż na środku...czy jak to podmienię, wszędzie będzie równo???
EDIT: podnieniłem, różnica jest dosłownie zerowa(test na Karkandzie z tego samego miejsca)

_________________
Obrazek
America's Army clan-zapraszam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2005, 09:46 
Offline

Dołączył(a): 3 sie 2003, 16:02
Posty: 375
Lokalizacja: Poznań
Mam podobny problem. Jakoś nie zauważam różnicy.
Xena... Może jakieś przykłady w postaci screenów obrazujące, że to u Ciebie działa :?:

Lailonn! Może knyf polega na tym, że inaczej widać na różnych grafach/sterach i ich ustawieniach? Jaką grafę miał koleś widzący "dalej", a jaką Ty?

_________________
Sukces marketingowy BF2 wcale mnie nie cieszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2005, 13:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
w znaczącej większości gier jest tak że po bokach ekranu zasięg widzenia jest większy - poprostu obszar widzenia postaci to nie kula a sześcian - a jak wiadomo przękątna jest dłuższa niż bok w kwadracie)

w tym tygodniu powinienem mieć nowego kompa to przetestuję trick XENY i podzielę się uwagami :)

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 paź 2005, 20:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2005, 11:28
Posty: 109
Lokalizacja: S-c
w standardowych ustawieniach miałem to co powyżej i nadal nie widać tego co powinno. Często latając heli musze zlatywac nisko by cokolwiek znaleść. Geometria, zasięg widoczności, cośtam cośtam na MAX...Najlepsze że widze patrząc pod kątem APC wroga, obracam celownik na niego, znika... widać only nick... a gość po chwili bez problemu zaczyna do mnie ładować...


Ustawienia Medium->High, karta graf X800 XT PE, 1Gb Ram...

_________________
'battlefield' in future - only with Quakewars.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL