Teraz jest 4 mar 2025, 12:03

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 210 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2005, 20:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2004, 09:27
Posty: 511
bcj napisał(a):
hmmm, wlasnie wychodzi F.E.A.R - proponuje przeniesc sie tam, nie ma granatnikow nik nie skacze... jednym slowem raj...

anyway najbardziej lamerskie jest to, ze czesc osob narzeka na granatniki na skakanie i na milion innych rzeczy - nie podoba sie - nie grajcie... a nie wymagajcie od innych aby grali w sposob jaki wam odpowiada!

A Vesperowi gratulujemy buractwa - wszystkich bijesz, ktorzy maja inne zdanie niz Ty, lub chca grac inaczej niz Tobie to odpowiada ?

BTW: Ta straszna i nieudana gra EA, gdzie wszystcy graja jak malpy w ZOO jest na 2 miejscu wedlug GameSpy... i jesli EA nie poprawi tych wszystkich bugow ze skakaniem to jeszcze przez to wskoczy na 1 miejsce... tragedia... ide sie powiesic


System walk w BF1942 jak już powiedziałem wcześniej był dobrze zrobiony i chyba nikt nie narzekał na to... to że mi się to niepodoba w BF2 to nie znaczy jeszcze że nie będę grał po prostu ubolewam nad tym - zacytuję tutaj sam siebie ...

"Martwi mnie to że seria Battlefield zmierza coraz bardziej w kierunku typowo arcade (a'la quake, UT czy fear) a nie jak imho powinno być czyli coś między arcade a "prawdziwą walką". -

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2005, 21:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2005, 11:54
Posty: 653
Lokalizacja: metropolia szczecińska
maTTi napisał(a):
Piotr3k napisał(a):
morthag napisał(a):
Piotr3k napisał(a):
Widze ze nie ogladaliscie meczu SAMD vs Utopianer, tam kazdy tak robil :) (smiesnie to wyglada, ale jest skuteczne)


a wlasnie, mozesz podac jakiegos linka do tej powtorki ? bylbym wdzieczny.

hmm, nie wiem czy jest jakas powtorka, ja go ogladalem live...


http://gamer-fm.info/public_html/gamer- ... _SAMD2.nsv
200 mega
http://gamer-fm.info/public_html/gamer- ... erview.nsv
35 mega - jakis wywiad pomeczowy

do tego potrzebny jakis codec jest? bo u mnie jakis blad jest;

ogladac w winampie

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa

ale jak to :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2005, 22:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2005, 23:17
Posty: 199
powinni zrobic to co w CS'ie chociaz :)... podskoczysz to celownik robi sie wielki jak pilka lekarska a trafic z wyskoku kogos z odleglosci wiekszej niz 2 - 3 metry to jest cholerna sztuka... a dokladniej mowiac.. NIEMOZLIWOSC.. ( nie pieprzcie tylko ze nie.. bo w CS'a gralem 5 lat i znam mechanike na wylot )
skonczyla by sie era cholernie wkurzajacych kangurow ...

poza tym ja na razie mam przerwe od BF'a... bo czekam na poprawke poprawki :) ktora EA moze wyda za pare miechow :)... bo jak na razie to granatnikow NIC nie poprawili.. a rakiety przelatuja tak samo przez pojazdy jak przelatywaly.. PARANOJA :)...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2005, 22:45 
Offline

Dołączył(a): 6 wrz 2005, 19:28
Posty: 63
Panowie - luz... Spójrzcie na Americas Army.
Trzy skoki w górę i nasz żołnierzyk musi chwilkę odsapnąć. Ale przynajmniej jemu trening coś pomógł i umie pobiec na milę z rynsztynkiem, nie to co UMARLAKI Z BF2 co to przebiegnie AŻ 100 metrów (zmierzone!!!!) i umiera.......
W AA: skok/bieg, padasz na ziemię a CEM powoluteńku rośnie w górę... Zupełnei jak w realu, gdzie po dłuższym biegu, broń KAŻDEMU będzie latała w łapach, a rączki drżały...

Za to w BF widzimy sceny - jak pisaliście już - z Matriksa ŻYWCEM WZIĘTE. Żałuję, że nie zwolnili czasu, bo byśmy oglądali Matrix 4 na naszych komputerkach........ :>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2005, 22:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
hmm, rzeczywiście szkoda, że nie ma tak jak w Americas Army... no i tak jak w Enemy Territory też bym chciał, żeby strafe jumping był, albo jeszcze lepiej, żeby były takie misje jak w Enemy Territory... albo żeby lasery były jak w UT... rany, jak uważacie, że lepsze jest AA, to grajcie w AA, a jak że lepszy był BF1942, to w BF1942. Ja grałem i w 42 i w Vietnama (co prawda nie wyczynowo), więc bardzo nowy nie jestem - ale mi akrobacje nie przeszkadzają, tak samo jakby mi nie przeszkadzał ich brak...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2005, 23:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Kayser skoro tobie to wsio rybka to dlaczego krytykujesz tych co wypowiadaja sie bo im nie jest wszystko jedno? ;]

AA jest nastawione na hardcore gre. Aktualna wersja 2.5 to bardzo dobrze ukazuje. Mimo to pykam i w bfa(heli my heli :P) i w aa(bo gram od powstania i jakos tak sie przyzwyczailem) gram tez w cs ! i o zgrozo lubie tycoony ;] no dobra nvm ;P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2005, 23:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
Lailonn napisał(a):
Kayser skoro tobie to wsio rybka to dlaczego krytykujesz tych co wypowiadaja sie bo im nie jest wszystko jedno? ;]

AA jest nastawione na hardcore gre. Aktualna wersja 2.5 to bardzo dobrze ukazuje. Mimo to pykam i w bfa(heli my heli :P) i w aa(bo gram od powstania i jakos tak sie przyzwyczailem) gram tez w cs ! i o zgrozo lubie tycoony ;] no dobra nvm ;P


Lailonn, ale gdzie ja cię krytykuję? :) jakbym napisał, że nie masz racji, że twoje argumenty są wątłe i przytoczył swoje, to wtedy bym krytykował :) a tak tylko chcę powiedzieć, że nic się nie poradzi, taka karma, trzeba przestać kwękać i starać się dobrze bawić - a jak sie nie da, to dać sobie spokój :) to są dobre rady, a nie krytyka :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 paź 2005, 00:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2004, 09:27
Posty: 511
ImRo|Keyser.Soze napisał(a):
Lailonn napisał(a):
Kayser skoro tobie to wsio rybka to dlaczego krytykujesz tych co wypowiadaja sie bo im nie jest wszystko jedno? ;]

AA jest nastawione na hardcore gre. Aktualna wersja 2.5 to bardzo dobrze ukazuje. Mimo to pykam i w bfa(heli my heli :P) i w aa(bo gram od powstania i jakos tak sie przyzwyczailem) gram tez w cs ! i o zgrozo lubie tycoony ;] no dobra nvm ;P


...a tak tylko chcę powiedzieć, że nic się nie poradzi, taka karma, trzeba przestać kwękać i starać się dobrze bawić - a jak sie nie da, to dać sobie spokój :) to są dobre rady, a nie krytyka :P


To jest oczywiste nie musisz tego pisać - przy okazji tego filmiku po prostu został poruszony ten temat i tyle....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 paź 2005, 00:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Sama muzyka dodana jako podkład do tej "potyczki" mówi wszystko :!: Ja tam tak nie pajacuję a grałem już na wielu serwach gdzie bana dają za to.Powinny być jeszcze zawieszenia hydrauliczne w pojazdach! Skaczące pojazdy hehe to by był wtedy cyrk na maxa :!:

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 paź 2005, 00:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
jakby sie dalo to by skakali 8)

Kayser odsylanie "placzek" do innych gier sygnalizuje, ze nie akceptujesz tych wypowiedzi ;] stad moj powyzszy post


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 paź 2005, 07:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Jak da sie takie triki robic to sa dozwolone
w kazdej grze chodzi o wysrobowanie poziomu i wyciskanie z gry co sie da.
poza tym to nigdy nie bedzie gra arcade ani 1na1
gralem pro w ut pare lat.dostalem sie do DT clan i mogew obiektywnie powiedziec ze te dwie gry roznia sie pod kazdym wzgledem.
Mozna skakac robic malpie ruchy i jesli sie ma dobrego skila to nic nie pomoze.
poza tym BF jest gra zespolowa i takie jest jej zalozenie.wiec "pro"graja dobrze zorganizowanymi grupami a nie samotne wilki skaczacy do okolo.
dobra organizacja dobranie specializacji,pojazdy i dobry plan
to sprawia ze ta gra jest najlepsza.tu trzeba myslec i sluchac sie polecen dowodzacego.
I jedyna rzecza denerwojaca jest kampowanie pojazdow
stoji zgraja bydla i czeka na smiglo
a przeciwnik przejmuje punkty z tym cos powinni zrobic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 paź 2005, 08:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2004, 09:27
Posty: 511
90s napisał(a):
Jak da sie takie triki robic to sa dozwolone
w kazdej grze chodzi o wysrobowanie poziomu i wyciskanie z gry co sie da....
poza tym to nigdy nie bedzie gra arcade ani 1na1


"Mozna skakac robic malpie ruchy i jesli sie ma dobrego skila to nic nie pomoze." - ale to nie w tym sęk - jakbyś czytał uważnie cały topic to byś już to wiedział...


Jeśli grałeś w BF1942 i dodadki RtR, SWoWW2 oraz BF Vietnam to będziesz wiedział o co nam chodzi z tym "poruszaniem się" , to jest seria gier wojennych opartych na "faktach" a nie jakaś tam fikcja jak w UT, Quake, Fear czy w wielu innych , więc tym bardziej po przesiadce ze wcześniejszych tytułów jest to dla mnie i zapewne co poniektórych conajmniej irytujące takie "kocie ruchy" zamiast normalnych ruchów żołnierza...

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 17 paź 2005, 08:18 przez Hokahey, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 paź 2005, 08:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
nie ma gier gdzie by takich rochow nie robiono
chcesz symulator walk masz AA i tam tez skacza i robia uniki
choc jest to najbardziej realistyczna gra oddajaca realia walki.
co do porzednich wersji to widocznie musiano wziasc to za blad skoro zmienono sposob poruszania sie
ale jako sposob mogli by dac ze podczas skoku albo ruchu celownik poruszalby sie
dodalo by to realizmu i napewno ograniczylo takie zagrywki

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 paź 2005, 08:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2004, 09:27
Posty: 511
90s napisał(a):
nie ma gier gdzie by takich rochow nie robiono
chcesz symulator walk masz AA i tam tez skacza i robia uniki
choc jest to najbardziej realistyczna gra oddajaca realia walki.
co do porzednich wersji to widocznie musiano wziasc to za blad skoro zmienono sposob poruszania sie
ale jako sposob mogli by dac ze podczas skoku albo ruchu celownik poruszalby sie
dodalo by to realizmu i napewno ograniczylo takie zagrywki


Echh nie wszystko jest czarno-białe - więc to odsyłanie do AA nie ma sensu w tym wypadku - AA to symulator a BF2 to nie typowy arcade tylko mieszanka...


Cytuj:
co do porzednich wersji to widocznie musiano wziasc to za blad skoro zmienono sposob poruszania sie


:lol: tutaj żeś dowalił mega LOL - nie skomentuję tego bo to samo mówi za siebie - ...zresztą wystarczy spojrzeć na filmik z 1 posta tego wątku - przecież to normalna komedia jest jak to wygląda :lol: ...


Cytuj:
ale jako sposob mogli by dac ze podczas skoku albo ruchu celownik poruszalby sie
dodalo by to realizmu i napewno ograniczylo takie zagrywki


Tutaj się zgodzę - jeśli nie da się całkowicie wyeliminować ruchów akrobatycznych żołnierzy to chociaż ten "celwonik" mogliby wprowadzić...


P.S. Swoją drogą jestem bardzo ciekawy jak poradzą sobie z tym problemem twórcy Forgotten Hope 2 - czy wyeliminują te ruchy czy zmienią coś w sposobie celowania - choć ta druga opcja wydaję się bardziej prawdopodobna jeśli nie można zmienić ruchów...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 paź 2005, 08:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Moze masz racje ze LOL ale to tworcy ustalali.
ja sam skacze,to odruch typowe starcie 1v1
skonczy sie ammo przechodze na pistolet lub granaty
zeby bym wbijal byle goscia polozyc.
napewno grales w doom3 tam postac jest zalosnie sztywna
grajac czulem sie jak drzewo.a tu jest nawet gipki ten nasz wojak
i to duzy plus.choc na poczatku denerwowalo mnie ze skaczac z murku na droge odejmowalo mi energi.w ut to jak spasc z dywanu na podloge
to jednak realizmu to dodaje.co do filmiku tu sie zgodze
gosciu juz wysrobowal na maxa ale zwaz ze to jedna z niewielu map gdzie ktos porusza sie na piechote.zreszta szturmowcem tam wielu gra a granatnik jest bezlitosny.
a tak na marginesie to jak wilda gra??
tez skoki,w powietrzu sie kladzie i nim spadnie ty juz jestes martwy.

a wlasnie ta nowa czensc o ktorej wpomniales,to dodatek ktory sie dokupuje czy naklada jakas?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 210 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL