Teraz jest 4 mar 2025, 11:26

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 paź 2005, 13:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2004, 22:45
Posty: 664
Lokalizacja: Szczecin
http://www.lfserwis.pl/infopage.php?id=122 na tym filmiku jest pokazane rzeczywiste polozenie gracza do widzianego.... ach te servery. Co prawda jest to filmik z CS'a ale z takich przypadkow rowniez doswiadczylem w BF'ie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 paź 2005, 13:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2005, 10:52
Posty: 179
Lokalizacja: Wawa
Nowości to Ty nie podałeś ;) Widziałem to ładnych parę miesięcy temu (i pewnie sporo osób też:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 paź 2005, 13:26 
Offline

Dołączył(a): 19 maja 2003, 13:34
Posty: 1167
Lokalizacja: Warszawa
tak na oko laika... to tak jakby chcieli uzyskac strzelanie z wyprzedzeniem... juz w 42 bylo cos takiego, ze jak gosc sobie gdzies biegl, to musiales siekac przed nim, aby kula - kiedy doleci trafile juz w niego, a nie za nim... znawca cs nie jestem, ale z tego co slyszalem - tam posisk w momencie odpalenia "teleportuje" sie w miejsce strzalu - wiec moze takim trickiem valve chcialo zneutralizowac teleport pociskow i udac, ze musisz strzelac z wyprzedzeniem :]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 paź 2005, 13:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2004, 22:45
Posty: 664
Lokalizacja: Szczecin
bcj napisał(a):
tak na oko laika... to tak jakby chcieli uzyskac strzelanie z wyprzedzeniem... juz w 42 bylo cos takiego, ze jak gosc sobie gdzies biegl, to musiales siekac przed nim, aby kula - kiedy doleci trafile juz w niego, a nie za nim... znawca cs nie jestem, ale z tego co slyszalem - tam posisk w momencie odpalenia "teleportuje" sie w miejsce strzalu - wiec moze takim trickiem valve chcialo zneutralizowac teleport pociskow i udac, ze musisz strzelac z wyprzedzeniem :]
strzelac z wyprzedzeniem bedac 5m od wroga :?: :!:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 paź 2005, 15:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2005, 09:53
Posty: 38
Lokalizacja: Podkarpacie
Przecież to poprawili pół roku temu...
No, ale jak się ustawia tickrate 33, by serwer lepiej działał, sam sobie ktoś szkodzi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 paź 2005, 15:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
po opublikownaiu tego filmiku mnostwo osob rzucilo sie na valve i cs:s jakto skopali. CS:S jest jedyna gra, ktora umozliwia sprawdzenie hitboxow. Ciekawe co by np w BF2 wyszlo po takich testach. Pewnie wiekszosc gier ma tego typu "usterki" ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 paź 2005, 16:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
wyszło by że lepiej strzelać w niebo bo masz większe szanse trafienia ;p
a tak na serio to może tak jest z pojazdami i towem (przeliatujace rakiety)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 paź 2005, 17:00 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Z tego co widziałem jak gostek leciał z M4 to mógł teoretycznie sam sobie heda strzelić. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 paź 2005, 18:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
co sie nigdy nie zdarzylo wiec to demko jest lekko dziwne ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 paź 2005, 13:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sie 2005, 20:17
Posty: 308
zamiast pisac fakt o tym ze to jest, napiscie jak strzelac by szybciej zabijac w bf... to ze sa hitboxy to kazdy wie, ale jak,np. uniknac efektu znikajacych kul M95 ????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 paź 2005, 15:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2005, 11:42
Posty: 170
Lokalizacja: WWA
qrde gralem w cs 4 lata ;) I czsami zdarzaly sie akcje walenia w sciane przez ziomka, Ale reakcja czlowieka jest zbyt mala by to zauwarzyc ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 paź 2005, 19:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2005, 19:06
Posty: 241
Lokalizacja: Platoon
W CS:S często latałem ze snajpą,faktycznie trzeba trafic przed gościa żeby nabił sie na pocisk.Wydaje mi sie że w BF2 też coś takiego ma ale albo niezauważamy tego bo odległość jest zbyt małą i poprostu nie ma czasu albo walimy do gościa oddaloneg od nas o parę lat świetlnych i niejesteśmy w stanie ocenić odległości z jaką należy wysłać pocisk przed gościa

_________________
Rangers lead the way.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL