Teraz jest 25 lis 2024, 23:52

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 paź 2005, 22:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2004, 09:27
Posty: 511
OceloT napisał(a):
Hokahey bcj ma racje z szalonymi expacami razacymi przez sciany w '42. Szczegolnie widoczne na Stalinie jak ktos jechal tankiem przy scianie, ty miales expacki z drugiej i wychodzilo ladne bum. A mi osobiscie nie wydaje sie aby C4 bylo przesadzone. Ba, nawet troszke za slabe (wzgledem rzeczywistosci :D ) po to aby dalo sie grac. Podobnie z satchelem we wspomnianym tu juz FH - w rzeczywistosci 1 robil wieeelkie bum, zas w grze nie byl az taki grozny.


Hmmm duuużo grałem w BF42 ale na ffa w większości i ciężko mi jest sobie przypomnieć żeby ktoś rozwalał mnie przez ściąnę w czołgu - może miałem farta a może po prostu się nie zorientowałem bo zdarzyło mi się tylko kilka razy (i dlatego na to nie wpadłem...) hehe albo/i omineło mnie to na klanówkach...w sumie od pewnego momentu grałem na Stalinie już prawie tylko medykiem...

Względem rzeczywiśtości to tak ale do "symulacji" BF2 to duuużo brakuje i dlatego napisałem "mogli by zrobić troszkę mniejsze obrażenia od C4 względem piechoty ("jeśli już można sobie rzucać takimi ładunkami") - ponieważ to jest podobne do granatnika w działaniu...niemniej jednak C4 nie jest aż tak "irytujący" jak granatnik i "skakanie"...
Co do FH - to ja to wiem ale nikt nie napisał że FH to "symulator" ale zdecydowanie jest bliższy temu niż "goły BF42" :D

P.S. Imho FH był zrobiony prawie że idealnie - nie był przesadzony co do realizmu ale jednocześnie pozwalał niesamowicie wczuć się w klimat WW2 - FH to niezwykle "precyzyjnie" dobrana mieszanka realizmu z arcade przez co tak bardzo mi się spodobał ten mod a na FH2 czekam z "z pianą na pysku i wyciągniętym jęzorem na 2 metry" :twisted: tymbardziej że w grach preferuje okres WW2 a nie przepadam za współczesnym polem bitwy w grach (BF2 to wyjątek :wink: )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 paź 2005, 22:48 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
bcj napisał(a):
MaleWo napisał(a):
ja powiem tylko jedno FH2 i wszystko jasne


a skad jestes taki pewny, ze w fh2 tego nie bedzie ? To jest przeciez mechanika gry i wcale nie jest powiedziane, ze po 1 da sie w to ingerowac modom a po 2 ze jak sie da to czy faktycznie to zmienia


czyzby?
Kod:
Q: Will the bunny hopping be reduced, or ability to jump without losing stamina changed?
Bunny hopping and other movement exploits will be a thing of the past in FH2. Jumping will eat up your stamina very rapidly (within one or two jumps) and you will be unable to jump on an empty stamina bar. Your virtual feet should only ever leave the ground when trying to clear an obstacle.


btw czy ktos tam widzi slowko exploits :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 paź 2005, 23:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2004, 09:27
Posty: 511
hmmm napisał(a):
...Bunny hopping and other movement exploits will be a thing of the past in FH2.Jumping will eat up your stamina very rapidly (within one or two jumps) and you will be unable to jump on an empty stamina bar. Your virtual feet should only ever leave the ground when trying to clear an obstacle...



HURRAAAAA !!!! - to jest świetna wiadomość :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 paź 2005, 23:42 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2003, 23:54
Posty: 119
Hokahey napisał(a):
Względem rzeczywiśtości to tak ale do "symulacji" BF2 to duuużo brakuje i dlatego napisałem "mogli by zrobić troszkę mniejsze obrażenia od C4 względem piechoty ("jeśli już można sobie rzucać takimi ładunkami") - ponieważ to jest podobne do granatnika w działaniu...

A ja wręcz przeciwnie - C4 za słabo działa na piechotę. Jak zauważyłem, "wiązka" C4 potrafi spuścić nowiutkiego T-90 objeżdżającego toto łukiem. No dobra, ok, ale proporcjonalna do takiego efektu fala ciśnienia powinna wycisnąć mózg przez uszy całej piechocie w promieniu 50 metrów.
Hokahey napisał(a):
niemniej jednak C4 nie jest aż tak "irytujący" jak granatnik i "skakanie"...

Swięte słowa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 paź 2005, 23:59 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2004, 04:45
Posty: 1597
Lokalizacja: IRL
hmmm napisał(a):
bcj napisał(a):
MaleWo napisał(a):
ja powiem tylko jedno FH2 i wszystko jasne


a skad jestes taki pewny, ze w fh2 tego nie bedzie ? To jest przeciez mechanika gry i wcale nie jest powiedziane, ze po 1 da sie w to ingerowac modom a po 2 ze jak sie da to czy faktycznie to zmienia


czyzby?
Kod:
Q: Will the bunny hopping be reduced, or ability to jump without losing stamina changed?
Bunny hopping and other movement [b]exploits[/b] will be a thing of the past in FH2. Jumping will eat up your stamina very rapidly (within one or two jumps) and you will be unable to jump on an empty stamina bar. Your virtual feet should only ever leave the ground when trying to clear an obstacle.


btw czy ktos tam widzi slowko exploits :lol:


nie Ty jeden je widzisz... :lol:

_________________
Obrazek
Obrazek
http://www.teamofaces.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 paź 2005, 09:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2004, 09:27
Posty: 511
gregolec napisał(a):
Hokahey napisał(a):
Względem rzeczywiśtości to tak ale do "symulacji" BF2 to duuużo brakuje i dlatego napisałem "mogli by zrobić troszkę mniejsze obrażenia od C4 względem piechoty ("jeśli już można sobie rzucać takimi ładunkami") - ponieważ to jest podobne do granatnika w działaniu...

A ja wręcz przeciwnie - C4 za słabo działa na piechotę. Jak zauważyłem, "wiązka" C4 potrafi spuścić nowiutkiego T-90 objeżdżającego toto łukiem. No dobra, ok, ale proporcjonalna do takiego efektu fala ciśnienia powinna wycisnąć mózg przez uszy całej piechocie w promieniu 50 metrów...


Nie rozumiesz do czego zmierzam chyba - wiem że to nie było by rzeczywiste (BF2 to nie symulator jak już wiemy ;-)) ale jeśli już można sobie rzucać takimi ładunkami na lewo i prawo, daleko i wysoko C4 (w co wątpie żeby naprawdę żołnierz przed wrogiem sobie rzucał mu pod nogi C4 uciekał i boom hehe) to chociaż zmniejszyli by obrażenia względem piechoty od kilku metrów wtedy jakoś by się to "wyrównało"...

P.S. Nieobraże się jak by tego nie poprawili w nowym patchu :wink: ale skakanie i granatnik to mus :twisted:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 paź 2005, 11:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
mogli by też zwiększyć zasięg obrażeń C4 względem piechoty - wtedy zyskał by na tym realizm a i "rzucanko expacków w wlace infantry" by znikło z powodu 100% samobójstwa w takiej akcji

gdyby do tego dodać jeszcze nimożność rzucania C4 z wyskoku to realizm sięgnął by szczytu

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 paź 2005, 11:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2004, 09:27
Posty: 511
Kolec napisał(a):
mogli by też zwiększyć zasięg obrażeń C4 względem piechoty - wtedy zyskał by na tym realizm a i "rzucanko expacków w wlace infantry" by znikło z powodu 100% samobójstwa w takiej akcji...


Bardz dobry przykład :D ale nie jest idealny bo jak wiesz samobójstwa w grze przychodzą łatwiej niż w rzeczywistości (w szczególności jak możesz zabrać ze sobą więcej niż jednego wroga ...)

P.S. Może lepiej niech zostanie tak jak jest ten C4 (bo jakoś trudno to "uporządkować"...) w sumie jak już wcześniej napisałem nie jest on aż tak upierdliwy i stosowany jak granatnik i skakanie...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 paź 2005, 13:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2004, 12:27
Posty: 755
Lokalizacja: Katowice
sry ale taki maly ot,ktos wie jakie FH2 bedzie mialo wymagania??

a propo tematu to zgadzam sie z toba Hokahey,bylo by lepsze bo wkurzajace jest jak biegniesz a koles chamsko wrecz rzuca c4 pod nogi i sie detonuje razem z toba;/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 paź 2005, 13:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2004, 09:27
Posty: 511
PRO_BuBu napisał(a):
sry ale taki maly ot,ktos wie jakie FH2 bedzie mialo wymagania??

a propo tematu to zgadzam sie z toba Hokahey,bylo by lepsze bo wkurzajace jest jak biegniesz a koles chamsko wrecz rzuca c4 pod nogi i sie detonuje razem z toba;/


Nie chcę zapeszać ale jeśli podobne jak classic BF42 do FH1 to może być nieciekawie (oczywiście mam na myśli wszystkie detale na maxa i wysokie rozdziałki) jednak głównym problemem będzie pamięć RAM - napewno będzie wymagać więcej niż BF2 - wydaje mi się że w granicach 1,5 GB powinno się zamknąć ale nie ździwiłbym się gdyby 2GB było potrzebne...
Co do C4 to ani mój ani Kolca "sposób" nie jest idealny ale wydaje mi się że jeśli już to mój by był lepszy do BF2 :wink: hehe

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 paź 2005, 14:11 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
PRO_BuBu napisał(a):
sry ale taki maly ot,ktos wie jakie FH2 bedzie mialo wymagania??/



Kod:
Q: How is performance compared to BF2? How is performance compared to BF1942(My BF2 runs better than FH does for me).
The first several releases of FH2 should run just the same as BF2. When our mod starts breaking the 1gig size, performance may suffer a bit due to the massive amount of content.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 paź 2005, 14:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2004, 09:27
Posty: 511
hmmm napisał(a):
PRO_BuBu napisał(a):
sry ale taki maly ot,ktos wie jakie FH2 bedzie mialo wymagania??/



Kod:
Q: How is performance compared to BF2? How is performance compared to BF1942(My BF2 runs better than FH does for me).
The first several releases of FH2 should run just the same as BF2. When our mod starts breaking the 1gig size, performance may suffer a bit due to the massive amount of content.


Tak sam było z FH1 na początku było 512 MB w miare spoko ,potem 768 MB, dalej 1GB aż w końcu przekroczyło 1GB na niektórych mapach...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 paź 2005, 16:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
pamiętaj żę jeżeli gra stwierdzi że popełniłeś samobója to dostajesz ujemne 2 punkty - czyli jak zabierzesz z sobą do krainy allaha tylką jedną "wrogą" duszę to wychodzisz conajwyżej na zero
a jak uda ci się więcej niewiernych ubić to cóż.... swiadczy tylko o tym że hezbollah byłby z ciebie dumny :twisted:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 paź 2005, 16:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2004, 09:27
Posty: 511
Kolec napisał(a):
pamiętaj żę jeżeli gra stwierdzi że popełniłeś samobója to dostajesz ujemne 2 punkty - czyli jak zabierzesz z sobą do krainy allaha tylką jedną "wrogą" duszę to wychodzisz conajwyżej na zero
a jak uda ci się więcej niewiernych ubić to cóż.... swiadczy tylko o tym że hezbollah byłby z ciebie dumny :twisted:


ALLAH AKBAR ! ALLAH AKBAR ! :wink: no chyba żeby cudem znalazła się strona japońska w BF2 - dla nich kamikaze to pikuś :lol: :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2005, 20:33 
Offline

Dołączył(a): 19 lip 2005, 10:44
Posty: 42
Lokalizacja: Warshau
A co z radami jak takiego "delikwenta" "zestrzelić"? :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL